Akadémia
Aký je rozdiel medzi inšpirátorom a porovnávačom?
Akým spôsobom nakupujete na internete? Hľadáte konkrétny produkt v snahe nájsť tú najvýhodnejšiu ponuku? Alebo sa radi nechávate inšpirovať a máte tendenciu nakupovať impulzívne to, čo vám práve padne do oka? Oboje môže byť pre zákazníkov online obchodov silná motivácia. Zatiaľčo jednu potrebu ľahko uspokoja klasické porovnávače cien, druhú skupinu skôr osloví populárny inšpirátor.
Ako začať na Zboží.cz?
Partnerská agentúra SEOconsult pre vás pripravila kompletný súhrn fungovania v nástroji Zboží.cz.
Inzercia Reklama nie je žiadna veda
Článok o základoch inzercie na Heurece pre vás pripravila naša partnerská agentúra Advisio, ktorá sa okrem iného špecializuje aj na tvorbu a správu kampaní vo tovarových porovnávačoch.
Heureka: Ověřeno zákazníkmi
Heureka je snáď najznámejší a najväčší porovnávač tovaru v Českej republike. So správnym prístupom a snahou bude Heureka.cz tvoriť váš hlavný predajné prúd.
Vyžmýkajte skutočné maximum z Google Nákupov
Zbožové porovnávače jsou veledůležitého prodejná kanálem pro většinu e-shop. Ako na ne? To sa dozviete v článku od našej partnerskej agentúry Placement, ktorá pre vás podrobne rozobrala, ako úspešne a ziskovo predávať cez Google Nákupy.