4 spôsoby ako efektívne zviditeľniť nový e-shop

Novo vytvorený e-shop je často prázdny, bez návštevníkov. Zákazníci o vašom internetovom obchode ešte nevedia. Ukážeme vám pár spôsobov ako efektívne zviditeľniť svoj nový e-shop. Zákazníci sa nemajú odkiaľ dozvedieť o vašich produktoch. Takže ak chcete začať predávať, budete pravdepodobne musieť inzerovať.

Existujú samozrejme aj iné spôsoby, ako zvýšiť návštevnosť e-shopu, konverzie, kvalitné SEO, obsah atď. Ak budete mať čas, aby vaše podnikanie rástlo pomaly a ste trpezliví, bude obsahový marketing fungovať. Ale ak chcete naštartovať vaše podnikanie hneď, budete musieť urobiť nejaký druh propagácie, a budete musieť takmer určite zaplatiť. Sčítané, podčiarknuté: Je potrebné reklamy.

1. Pay-Per-Click reklamy vo vyhľadávačoch

Search engine marketing môže mať niekoľko foriem. Ale tou najčastejšie je pay-per-click reklama (PPC), kde vyhľadávače zobrazujú vašu reklamu na stránke s výsledkami vyhľadávania a platíte za to, keď niekto klikne na vašu reklamu a navštívi tak váš eshop.

Vyhľadávače sa snaží, aby reklama zodpovedala zainteresovaným nakupujúcim. K tomu, vyhľadávače používajú akési modely vyhodnocovania, ktoré určujú, aké reklamy a komu sa zobrazí pre daný vyhľadávaný dotaz. Google, napríklad, používa systém s názvom Ad Rank.

PPC obvykle vyžaduje experimentovanie. Vyskúšate si niekoľko reklám, miniete nejaké peniaze, a prostredníctvom "pokus, omyl" nájdete najefektívnejšie reklamu pre svoj obchod. Vo výsledku, PPC je pre vás jedným z najúčinnejších reklamných ťahúňov.

Vyskúšajte napríklad:

Google AdWords

Sklik.cz

2. Reklama na sociálnych médiách

Väčšina z popredných sociálnych mediálnych služieb (Facebook, Twitter) ponúkajú aj nejakú formu platenej reklamy. Tieto služby môžu riadiť značné množstvo návštevnosti na vašom e-shope.

Existuje niekoľko vecí, ktoré by ste mali vedieť o týchto službách:

Často majú veľmi dobré demografické informácie, pretože dobre poznajú svojich užívateľov (z informácií profilu).
Môžu byť konkurencieschopné a lacnejšie ako PPC reklamy vyhľadávačov.
Môžu mať reklamné jednotky určené špeciálne pre návštevnosť vášho eshopu.
Podobne ako u PPC reklamy, reklama na sociálnych sieťach je tiež proces učenia. Taky pravdepodobne budete musieť vyskúšať niekoľko reklám a zistiť, čo funguje. Zvážte skôr podporu pár produktov, ako celých kategórií.

Vyskúšajte napríklad:

Twitter ads

Facebook ads


3. Video inzercia

Internetová videoreklama je jednou z najrýchlejšie rastúcich reklamných formátov.

Existuje niekoľko dôvodov prečo je online videoreklama tak populárne.

Po prvé, videoreklamu je pomerne jednoduché natočiť. Môže byť natočená s dobrým smartphonom a bez potreby softvéru pre editáciu videa.

Po druhé, hoci jej obľuba rýchlo rastie, stále môže byť relatívne lacnejšie ako iná reklama.

Po tretie, veľa ľudí zhliadne videoreklamu pred alebo počas videa. YouTube pre mobilné zariadenia dosahuje viac zhliadnutí reklám v cieľovej skupine vo veku od 18 do 49 rokov než akékoľvek televízne vysielanie alebo káblová televízia.

Zvážte použitie video platforiem, ako je YouTube.

4. Tradičná reklama

Takzvaná tradičné reklama môže obsahovať niektoré z najznámejších reklamných foriem, vrátane časopisu, rozhlasu, televízie, a emailov.

Tieto reklamy môžu riadiť najväčšiu návštevnosť stránok, keď sa správne zameriate na konkrétne geografické oblasti, ako nakupujúci vo vašom okolí atď.

V minulosti si tradičnú reklama vyslúžila povesť ako relatívne drahá a neefektívna. To bola pravda, do určitej miery. Ale stále existuje veľa možností, ako zvýšiť návštevnosť svojho eshopu s klasickou reklamou.

Napríklad, hromadný e-mailing môže byť produktívny a nákladovo efektívny spôsob, ako prilákať zákazníkov.

Existuje jedna nevýhoda, podľa môjho názoru tradičnej reklama získa najviac zákazníkov, ak ponúka nejakú zľavu v reklamnej kampani.

Diskusia
Často sa pýtate