Aké sú minimálne požiadavky, ktoré by ste mali očakávať od svojho e-shopového riešenia?

E-shop je srdcom vášho online podnikania. Preto by mal dobre vyzerať a hlavne vám perfektne slúžiť. Efektívne a bez zbytočných starostí. Splnenie takýchto požiadaviek ale niekedy môže byť problém. Aké sú minimálne nároky, na ktoré by ste sa pri výbere e-shopovej platformy mali zamerať?

Naozaj sú všetky dôležité funkcie v cene?

Predvolený cenník e-shopovej platformy môže na prvý pohľad vyzerať lákavo. Dajte si ale pozor na to, čo všetko v základe dostanete. Základné funkcie totiž môžu byť za ďalšie príplatky.

Nemali by ste priplácať za základné funkcie ako:

  • Strážny pes
  • Hodnotenie produktov
  • Integrácia platobnej brány (tu pozor aj na výšku poplatkov)
  • Zľavové kupóny
  • Skladové hospodárstvo (Jedná sa o základný predpoklad fungujúceho e-shopu Príplatok je tu úplný nezmysel.)
  • Darčeky k produktu, alebo objednávke
  • Blog
  • Prepojenie na dopravcov

Objavte 172 funkcií, ktoré sú u Upgates v cene u všetkých taríf

Aspoň základná zmena vzhľadu

Moderný e-shop musí zákazníka zaujať na prvý pohľad. Univerzálna šablóna, ktorú budete zdieľať s tisicovkami ďalších e-shoperov, nikoho nevytrhne. Ešte aby ste boli iní, potrebujete na to vhodný nástroj.

Na svojom e-shope by ste mali byť schopní:

  • Zmeniť základné rozloženie e-shopu
  • Prispôsobiť farebnú paletu
  • Skryť prvky, ktoré nepotrebujete 
  • Zmeniť umiestnenie jednotlivých prvkov
  • Zaistiť dobré zobrazenie aj na mobilných zariadeniach. Pre telefóny a ďalšie by ste mali byť schopní aj upravovať jednotlivé časti e-shopu zvlášť

Objavte prednosti modulu Designer od Upgates

Dostatočné prepojenie na dôležité nástroje vrátane dopravcov

Úspešný internetový obchod sa väčšinou nezaobíde bez napojenia na ďalšie nástroje. Tie vaše produkty vystavia mimo vášho e-shopu a pomôžu vám predávať viac. Rovnako ako mať poriadok v papieroch.

Od svojho riešenia vyžadujete: 

  • Dostatočné množstvo doplnkov na nástroje tretích strán
  • Generovanie dát pre porovnávače minimálne každý deň (existujú platformy, kde v základnej tarife môžete dáta synchronizovať iba raz za 14 dní. To je v reálnej prevádzke e-shopu nepoužiteľné.)
  • Po úspešnom rozjazde e-shopu oceníte aj verejné API napojenia
  • Import aj export dát by mal byť dostupný aj automaticky (Ani tu nejde pri každej e-shopovej platforme o samozrejmosť)
  • Rýchlo a na pár klikov musíte byť schopní dodať aj dáta o objednávkach do systémov dopravcov

Preskúmajte možnosť prepojenia, ktoré vám dáva Upgates

Podpora k dispozícii kedykoľvek potrebujete

Každý majiteľ e-shopu potrebuje občas poradiť, nahlásiť chybu, alebo sa v niečom ujasniť. Preto musíte mať bezproblémový prístup k zákazníckej podpore. Pokiaľ v cenníku poskytovateľ rovno tvrdí, že vám je schopný na podpore venovať len obmedzený čas, je to problém.

Od svojho riešenia vyžadujete: 

  • Zákaznícku aj technickú podporu kedykoľvek potrebujete
  • Možnosť osobnej konzultácie
  • Dostatočné znalosti bázy pomocníkov a ďalších vzdelávacích článkov.

Chceli by ste sa nami porozprávať o vašom eshope ao tom, čo by mal spĺňať? Nie je problém. Stačí si dohodnúť konzultáciu.

Nezáväzná konzultácia