Ako môžete vďaka Notifikuj nečakane ľahko navýšiť konverzie svojho e-shopu?

Už pred pár mesiacmi sme spojili sily s veľmi zaujímavým nástrojom, ktorý sa zameriava na notifikácia na vašom e-shope. Ponúka tak niečo, čo v minulosti bolo pre menšie alebo stredné e-shopy len ťažko predstaviteľné. A to pop-up upozornenie o tom, že na vašom e-shope napríklad niekto nakúpil. Ale tiež ďalšie vychytávky! Týmto smerom sa prvotne vydali najmä e-commerce giganti. Určili ale zaujímavý trend, ktorý je potvrdený konkrétnymi výsledkami na základe A / B testov.

Vďaka našej spolupráci máte teraz jedinečnú možnosť mať tieto notifikácia aj na vašom e-shope Upgates. A skúsiť to môžete 14 dní zadarmo! Ako Notifikuj do e-shopu nainštalujete? To sa dozviete tu .

Detaily našej spolupráce a maximálne využitie ich výhod sme prebrali v rozhovoru s konateľom a spolumajiteľom Notifikuj, Petrom Panznerem. Ak sa chcete dozvedieť viac, pokračujte k rozhovoru nižšie.

Dobrý deň, Peter. Na úvod sme stručne predstavili Notifikuj. Môžete nám ale nielen o nástroji, ale aj o vás ako firme, povedať trochu viac?

Dobrý deň, na jeseň to budú už dva roky, čo funguje firma Notifikuj. Službu sme uviedli na trh v januári roku 2019 a neobišlo sa to bez komplikácií, ktoré by vydali na poriadne dlhý a bláznivý príbeh. Sme stále malá, štart-upová firma. Základ tímu tvoria dvaja ľudia a vývoj zvládol jeden jediný programátor, ktorý si vďaka tomu vyslúžil prezývku MacGyver: -)

S aplikáciou Notifikuj získavajú majitelia e-shopov a webových prezentácií možnosť ukázať aktivity zákazníkov, ktoré by inak zostali skryté. Cez notifikácia umožňujeme zobraziť reálne objednávky, množstvo návštevníkov na určitej stránke alebo napríklad recenzie z Heuréka CZ a SK alebo Zboží.cz.

Veľmi obľúbenou notifikácií sú tiež tzv. TOP ponuky, ktoré umožňujú ohlásení zobrazovať vlastné informácie, napríklad o výhodnej doprave, o tovar v akcii alebo akékoľvek iné oznámenie, ktoré chce daný e-shop aktívne ukázať svojim zákazníkom. Teraz novo ponúkame možnosť si pomocou A / B testu zistiť, aký prínos má Notifikuj v konkrétnom e-shopu - teda presné zvýšenie konverzného pomeru.

Čo vás viedlo k ponúknutie notifikačného nástroje? Spomeniete si, kedy prvýkrát vás napadla myšlienka vytvoriť Notifikuj?

Sledujem trendy v zahraničí a koncom roka 2017 som narazil na nástroj, ktorý tvrdil, že vie zvyšovať konverzný pomer až o 30%. To ma zaujalo, pretože mi to prišlo dosť nadsadené a neuveriteľné. Po dôkladnejšom preskúmaní a pochopenie celého princípu, som sa rozhodol, že niečo podobné musím vytvoriť pre český e-shopov trh a pridať aj niečo navyše, niečo špecifického len pre naše prostredie. Preto máme z ohlásení česká mena, skloňovanie miest a obcí alebo napojenie na recenzie z Heuréka.cz alebo Zboží.cz.

Prečo by majitelia e-shopov Upgates mali Notifikuj vyskúšať? Aké sú napríklad najlepšie výsledky niektorých vašich klientov?

Dôvodov k vyskúšaniu môže byť hneď niekoľko, ale jeden z najdôležitejších je, že notifikácia pomáhajú zvyšovať dôveryhodnosť e-shopu. Ľudia dostanú potvrdenie, že nenakupujú sami a že už predchádzajúce zákazníci boli spokojní. To odbúrava pochybnosti a zvyšuje chuť ľudí nakupovať. A viac objednávok znamená aj väčší obrat.

Zaujímavé výsledky má napríklad e-shop Expres Menu. V januári 2020 vyšla v časopise Marketing a Media prípadová štúdia, ktorá predstavila, ako dosiahli 33,3% zvýšenie konverzného pomeru. Mnoho klientov vykonalo A / B testy a u niektorých sa konverzia zvýšili o 5%, ale u iných o 10 alebo 13%. Zaujímavé sú e-shopy, ktoré aj s jednou notifikácií dosiahnu zmeny, napríklad klient z oblasti auto-moto s notifikácií Posledné registrácia dosiahol 30% nárast záujmu o svoje služby.

Finálne číslo ovplyvňuje viac faktorov - od typu produktu až po prehľadnosť webu, a preto odporúčame Notifikuj najskôr na 14 dní vyskúšať zadarmo a vplyv notifikácií na vlastnom webe jednoducho otestovať. V jednom z posledných A / B testov došlo v e-shope s detskými kočíkmi k zvýšeniu konverzného pomeru o 20.65%.

Koľko klientov aktuálne máte, na ktoré e-shopy sa najviac sústredíte a pre koho je tak váš doplnok najvhodnejší?

V súčasnej chvíli sme sa priblížili k hranici 150 klientov. Niektorí z nich s namispolupracujú už od začiatku a začínajú druhý rok, a iní sa po čase deaktivácia znovu vracia, čo nás teší.

Notifikuj používajú e-shopaři v najrôznejších oboroch od hračiek, oblečenia, módnych doplnkov, cez online predaj potravín, fitness produktov alebo handmade výrobkov, až po bazény, soláriá, vybavenie domu a záhrady. Nemožno zatiaľ jednoznačne povedať, ktorý odbor funguje lepšie alebo horšie. Je to skôr o tom, ako majitelia e-shopov poznajú svojich zákazníkov, a akými informáciami je cez notifikácia osloví.

Naša aplikácia pomáha ako malým, tak aj stredným a stredne veľkým e-shopom, ale rozhodne nie je len pre e-shopaře. Hodí sa pre všetkých, ktorí chcú viac zaujať návštevníkov webu a premeniť ich v zákazníkmi. Začať je otázka pár kliknutí. Navrhli sme všetko tak, aby ste službu aj bez hlbších marketingových a technických znalostí spustili počas 15 minút.

Za Upgates si prepojenie s Notifikuj veľmi pochvaľujú a veríme, že spokojnosť bude obojstranná. Hlavné je však prínos pre našich klientov, pre vás.

Na koľko vás vlastne Notifikuj príde? Všetko nájdete v odkaze tu .

Ďalší článok
Upgates novo prepojený s Incomaker!