Už pred pár mesiacmi sme spojili sily s veľmi zaujímavým nástrojom, ktorý sa zameriava na notifikácia na vašom e-shope. Ponúka tak niečo, čo v minulosti bolo pre menšie alebo stredné e-shopy len ťažko predstaviteľné. A to pop-up upozornenie o tom, že na vašom e-shope napríklad niekto nakúpil. Ale tiež ďalšie vychytávky! Týmto smerom sa prvotne vydali najmä e-commerce giganti. Určili ale zaujímavý trend, ktorý je potvrdený konkrétnymi výsledkami na základe A / B testov.

Vďaka našej spolupráci máte teraz jedinečnú možnosť mať tieto notifikácia aj na vašom e-shope UPgates. A skúsiť to môžete 14 dní zadarmo! Ako Notifikuj do e-shopu nainštalujete? To sa dozviete tu .

Detaily našej spolupráce a maximálne využitie ich výhod sme prebrali v rozhovoru s konateľom a spolumajiteľom Notifikuj, Petrom Panznerem. Ak sa chcete dozvedieť viac, pokračujte k rozhovoru nižšie.

Dobrý deň, Peter. Na úvod sme stručne predstavili Notifikuj. Môžete nám ale nielen o nástroji, ale aj o vás ako firme, povedať trochu viac?

Dobrý deň, na jeseň to budú už dva roky, čo funguje firma Notifikuj. Službu sme uviedli na trh v januári roku 2019 a neobišlo sa to bez komplikácií, ktoré by vydali na poriadne dlhý a bláznivý príbeh. Sme stále malá, štart-upová firma. Základ tímu tvoria dvaja ľudia a vývoj zvládol jeden jediný programátor, ktorý si vďaka tomu vyslúžil prezývku MacGyver: -)

S aplikáciou Notifikuj získavajú majitelia e-shopov a webových prezentácií možnosť ukázať aktivity zákazníkov, ktoré by inak zostali skryté. Cez notifikácia umožňujeme zobraziť reálne objednávky, množstvo návštevníkov na určitej stránke alebo napríklad recenzie z Heuréka CZ a SK alebo Zboží.cz.

Veľmi obľúbenou notifikácií sú tiež tzv. TOP ponuky, ktoré umožňujú ohlásení zobrazovať vlastné informácie, napríklad o výhodnej doprave, o tovar v akcii alebo akékoľvek iné oznámenie, ktoré chce daný e-shop aktívne ukázať svojim zákazníkom. Teraz novo ponúkame možnosť si pomocou A / B testu zistiť, aký prínos má Notifikuj v konkrétnom e-shopu - teda presné zvýšenie konverzného pomeru.

Čo vás viedlo k ponúknutie notifikačného nástroje? Spomeniete si, kedy prvýkrát vás napadla myšlienka vytvoriť Notifikuj?

Sledujem trendy v zahraničí a koncom roka 2017 som narazil na nástroj, ktorý tvrdil, že vie zvyšovať konverzný pomer až o 30%. To ma zaujalo, pretože mi to prišlo dosť nadsadené a neuveriteľné. Po dôkladnejšom preskúmaní a pochopenie celého princípu, som sa rozhodol, že niečo podobné musím vytvoriť pre český e-shopov trh a pridať aj niečo navyše, niečo špecifického len pre naše prostredie. Preto máme z ohlásení česká mena, skloňovanie miest a obcí alebo napojenie na recenzie z Heuréka.cz alebo Zboží.cz.

Prečo by majitelia e-shopov UPgates mali Notifikuj vyskúšať? Aké sú napríklad najlepšie výsledky niektorých vašich klientov?

Dôvodov k vyskúšaniu môže byť hneď niekoľko, ale jeden z najdôležitejších je, že notifikácia pomáhajú zvyšovať dôveryhodnosť e-shopu. Ľudia dostanú potvrdenie, že nenakupujú sami a že už predchádzajúce zákazníci boli spokojní. To odbúrava pochybnosti a zvyšuje chuť ľudí nakupovať. A viac objednávok znamená aj väčší obrat.

Zaujímavé výsledky má napríklad e-shop Expres Menu. V januári 2020 vyšla v časopise Marketing a Media prípadová štúdia, ktorá predstavila, ako dosiahli 33,3% zvýšenie konverzného pomeru. Mnoho klientov vykonalo A / B testy a u niektorých sa konverzia zvýšili o 5%, ale u iných o 10 alebo 13%. Zaujímavé sú e-shopy, ktoré aj s jednou notifikácií dosiahnu zmeny, napríklad klient z oblasti auto-moto s notifikácií Posledné registrácia dosiahol 30% nárast záujmu o svoje služby.

Finálne číslo ovplyvňuje viac faktorov - od typu produktu až po prehľadnosť webu, a preto odporúčame Notifikuj najskôr na 14 dní vyskúšať zadarmo a vplyv notifikácií na vlastnom webe jednoducho otestovať. V jednom z posledných A / B testov došlo v e-shope s detskými kočíkmi k zvýšeniu konverzného pomeru o 20.65%.

Koľko klientov aktuálne máte, na ktoré e-shopy sa najviac sústredíte a pre koho je tak váš doplnok najvhodnejší?

V súčasnej chvíli sme sa priblížili k hranici 150 klientov. Niektorí z nich s namispolupracujú už od začiatku a začínajú druhý rok, a iní sa po čase deaktivácia znovu vracia, čo nás teší.

Notifikuj používajú e-shopaři v najrôznejších oboroch od hračiek, oblečenia, módnych doplnkov, cez online predaj potravín, fitness produktov alebo handmade výrobkov, až po bazény, soláriá, vybavenie domu a záhrady. Nemožno zatiaľ jednoznačne povedať, ktorý odbor funguje lepšie alebo horšie. Je to skôr o tom, ako majitelia e-shopov poznajú svojich zákazníkov, a akými informáciami je cez notifikácia osloví.

Naša aplikácia pomáha ako malým, tak aj stredným a stredne veľkým e-shopom, ale rozhodne nie je len pre e-shopaře. Hodí sa pre všetkých, ktorí chcú viac zaujať návštevníkov webu a premeniť ich v zákazníkmi. Začať je otázka pár kliknutí. Navrhli sme všetko tak, aby ste službu aj bez hlbších marketingových a technických znalostí spustili počas 15 minút.

Za UPgates si prepojenie s Notifikuj veľmi pochvaľujú a veríme, že spokojnosť bude obojstranná. Hlavné je však prínos pre našich klientov, pre vás.

Na koľko vás vlastne Notifikuj príde? Všetko nájdete v odkaze tu .

Ďalšie články v tejto kategórii

Gejza Nagy (CEO, Luigi 's Box): e-shopy sa neriadi dátami, ale pocity. Naše inteligentné vyhľadávanie zvyšuje konverzie až o 70%
Pomocou Mergada skoncujete s manuálnou úpravou feedov ešte dnes
Xemel, špecialista na váš feed management
Tomáš Formánek (CEO, Inventoro): dokážeme e-shopom ušetriť státisíce mesačne
Retino vám ukáže, že reklamácia a vratky nemusí byť žiadna veda. Prihláste sa na webinár zdarma
Expanzia - Automatické preklady produktov - Mall Marketplace
O affiliate marketingu s Jánom Makovičom z Affiliate Port
Marek Duda z Retina: k vratkám a reklamáciám je potrebné postaviť sa čelom. Pozerajte sa na ne ako na obchodnú príležitosť
Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovú automatizáciu mohli dovoliť aj malé e-shopy
Nadeľte si k Veľkej noci Balíkobot
Automatické ponúkanie cien ľahko a rýchlo s BiddingManagerem
Dominika Postavová: Cena je pre zákazníka najdôležitejší faktor. Pricing Fox jej tvorbu automatizuje
Využitie Messenger zákazníckeho chatu naplno. Nová spolupráca UPgates a ChatGo
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutie
Daniel Havel (CEO, ThePay): Platenie musí byť jednoduché. Čísla účtu už dneska nikto prepisovať nechce
Martin Šauer (CEO, Balíkobot): Firmy na expedičných procesoch ušetrí hodiny denne
O chytrom financovanie eshopov s Honzou Laštůvkou z Lemonero
Rozhovor: Dalibor Jaroš z Collabimu
Novo napojené Lemonero ponúka chytré financovania vášho eshopu
Zobrazujete zákazníkom čo chcú kúpiť?
Nová splátková platobná brána Cofidis
Rozhovor: Vít Michalek
Novo zapojený nástroj Chameleoon
Motivujte zákazníkov k nákupu a zvýšte svoje obraty vďaka novému UPgates prepojeniu a partnerovi Koloo!
Využite modul Pokladňa naplno vďaka čítačkám od nášho partnera Sensodroid!
Google: Ušetrite za inzerciu v Nákupoch vďaka CSS
Nadviazanie spolupráce s fulfillment spoločnosťou Skladon
Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?
Automatické preceňovanie produktov s aplikáciou Pricing Fox
Nová podoba e-commerce. Spolupráca UPgates a OKTIUM
Platobná brána ComGate novo umožňuje opakovať neúspešnú platbu
Úprava (nielen) dodávateľských XML feedov, automatický bidding aj cenotvorba pomocou nástroja Conviu
Máme pre vás bonus od nášho partnera Srovname.cz
Napojte si dodávateľa a vyťažte maximum zo tovarových porovnávačov vďaka našej spolupráci s Mergado!
Ako môžete vďaka Notifikuj nečakane ľahko navýšiť konverzie svojho e-shopu?
UPgates novo prepojený s Incomaker!
Spolupráca s Affilate Port
Nová spolupráca s online chatom Lime Talk
Nové partnerstvo s Foxentry
Jak balit ekologicky a levně? Druhá šanca pre kartonové krabice!
Nová možnosť exportu produktov na módne porovnávač Modio.cz!
1. miesto v kategórii Prenájom internetových obchodov 2019!
Ako sme dopadli vo veľkom porovnaní e-shop riešenie?
Google live chat