Aktualizácia systému verzia 32. Upgates Pay, Viac skladov a efektívnejšia práca v module Designer

Ďalšia aktualizácia systému je na svete! Prinášame rad nových funkcií, ktoré vám pomôžu zvýšiť efektivitu, zlepšiť používateľský zážitok a rozšíriť váš biznis na nové trhy. Poďme sa pozrieť na to najzásadnejšie, čo sme pre vás pripravili.

Všetky novinky

Upgates Pay – platobná brána, ktorú si váš e-shop zaslúži

Už žiadne zložité integrácie! Upgates Pay je inline platobná brána vytvorená špeciálne pre e-shopy na Upgates. Ponúka minimálne poplatky, prehľadnú administráciu a automatické párovanie platieb. Navyše umožňuje personalizáciu – vlastné logo a farby v platobnom procese posilnia dôveru zákazníkov a podčiarknu vašu značku. Bonus? Doplnok Párovanie platieb zadarmo!

Designer – prehľadnejšia a efektívnejšia správa šablón

Upravili sme prostredie Designera tak, aby bolo jednoduchšie na ovládanie a ponúkalo dve úrovne nastavenia:

    • Základné možnosti pre rýchle a jednoduché úpravy.
    • Rozšírené možnosti pre detailné prispôsobenie dizajnu vášho e-shopu. Či už potrebujete rýchlo doladiť vzhľad, alebo si s ním naozaj vyhrať, Designer vám teraz ponúkne presne to, čo potrebujete.

Viac skladov – lepšia prehľadnosť pre vás i zákazníkov

Evidujte zásoby naprieč niekoľkými skladmi, zobrazte ich dostupnosť priamo na e-shope a určite ich konkrétne umiestnenie. Zákazníci tak uvidia presné skladové zásoby a budú mať lepší prehľad o dostupnosti produktov. Navyše môžete obmedziť maximálny počet zobrazených kusov, aby zákazníci a konkurencia nevideli presný stav vašich zásob.

Nové jazyky – expandujte jednoducho

Pridali sme preklady do poľštiny, nemčiny, maďarčiny a rumunčiny. Vďaka tomu môžete svoj e-shop ľahko rozšíriť na nové trhy a osloviť širšiu zákaznícku základňu.


Automatizácia objednávok – šetrite čas s novými funkciami

Automatizácie vám pomôžu zrýchliť kľúčové procesy a minimalizovať ručnú prácu. Aby sme vám ich sprehľadnili, pridali sme novú sekciu Automatizácia, ktorú nájdete v Nastavenia / Automatizácia.

Nové automatizácie:

Generovanie faktúr – automatické vystavenie faktúr nielen pri zaplatení objednávky, ale aj pri zmene jej stavu alebo podľa spôsobu platby.

Hodnotenie produktov – automatizované odosielanie e-mailov so žiadosťou o recenziu produktov.

Výzva k platbe – automatická pripomienka pre zákazníkov, ktorí zabudli dokončiť platbu.

Zásilkovna – Export balíkov

Expedícia objednávok je teraz oveľa jednoduchšia a rýchlejšia! Novo môžete exportovať až 25 balíkov naraz, čo vám ušetrí veľa času a zníži manuálnu prácu pri expedícii. Tiež sme zjednodušili tlač štítkov – teraz je možné ich vytlačiť ihneď po vytvorení balíkov, takže už nemusíte zložito vyklikávať jednotlivé objednávky.

Ďalej sme upravili okno pre tlač štítkov tak, aby bolo prehľadnejšie. Lepšie teraz rozlišujeme zásielky, ktoré podporujú všetky formáty, a tie, ktoré je potrebné tlačiť vo formáte A6 podľa požiadaviek Zásilkovne. Pre jednoduchšie sledovanie sme tiež pridali nový stĺpec so stavom zásielky priamo v administrácii Zásilkovne.

Modernejšia administrácia – prehľadnejšia a intuitívnejšia

Vizuálne vylepšenie administrácie prináša čistejší dizajn, lepšiu štruktúru a intuitívnejšie ovládanie. Vďaka tomu sa budete môcť ešte lepšie sústrediť na rast vášho e-shopu.

Ďalší článok
Upgates súhrn noviniek: Február 2025