Aktualizácia systému verzie 31.1. Nové prehliadanie doplnkov a optimalizácia systému
Náš systém prešiel malou aktualizáciou na verziu 31.1, ktorá je zameraná predovšetkým na optimalizáciu systému. Prinášame tiež nové zobrazenie katalógu doplnkov na našom webe, v ktorých môžete vďaka novým filtrom presnejšie nájsť to, čo hľadáte. V tomto článku nájdete výpis toho najdôležitejšieho, čo aktualizácia verzia 31.1. prináša.
Nové zobrazenie doplnkov
Najviac viditeľnou zmenou novej verzie systému je nové zobrazenie a prehliadanie doplnkov. Tie teraz rozdeľujeme na doplnky (technické prepojenie) a služby (napájaný nástroj). Týmto štýlom môžeme lepšie rozlišovať jednotlivé typy našich prepojení, ktoré obsahujú jednotlivé nástroje, integrátory a individuálne služby agentúr. Doplnky môžete teraz primárne filtrovať podľa prepojovanej služby. Väčší dôraz teraz dávame overeným doplnkom, ktoré vznikli priamo v úzkej spolupráci s nami.
Všetky zmeny v doplnkoch sa plne prejavia až v nasledujúcich dňoch.
Identifikácia zákazníka pre Zboží.cz a Sklik
Seznam reaguje na ohlásenie konca zberu cookies 3. strán u najrozšírenejšieho prehliadača Google Chrome. Tento krok môže e-shopy pripraviť o časť dát, ktoré sú dôležité pre identifikáciu potenciálnych kupujúcich vo výkonnostich reklamách. Jedným z opatrení, ktoré reklamný systém Sklik a porovnávač Zboží.cz v reakcii na tieto zmeny zavádza, je nový proces identifikácie zákazníka pomocou jeho zašifrovanej emailovej adresy. Novú funkciu si môžete aktivovať jednoducho pomocou jedného zaškrtávacieho políčka v Upgates. Nájdete ho v sekcii Doplnky/Seznam.cz/Hlavní. Vaším reklamám týmto krokom umožníte čiastočne vykompenzovať stratu dát v súvislosti s koncom cookies tretích strán.
Ako je to z pohľadu práva?
Ak začnete využívať identifikáciu zákazníkov od Seznamu, mali by ste ľahko upraviť aj právne predpisy vo svojom e-shope. Informácie by mala zaznieť v cookies lište a tiež v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré už máte na webe. Ako na to, sa dozviete v nápovedi od Seznamu.
Rýchlejšie načítanie pobočiek
V minulosti ste nám hlásili pomalšie načítanie zoznamu pobočiek v prípadoch, kde widget obsahoval veľké množstvo výdajných miest. Vykonali sme optimalizáciu systému, aby sa vašim zákazníkom zobrazili pobočky oveľa rýchlejšie a nič ich tak nezdržiavalo od pohodlného dokončenia objednávky.
Zobrazenie vernostných bodov pri kontaktoch
Vaše podnety sme zapracovali aj v tomto prípade. Na základe spätnej väzby sme zobrazili počet vernostných bodov aj pre zákazníkov, ktorí sú iba typom kontakt. Vďaka tomu môžete motivovať svojich zákazníkov k registrácii. Pokiaľ ju dokončia pod rovnakým emailom, s ktorým doteraz nakupovali, získajú prístup k vernostným bodom z predchádzajúcich objednávok.