Analýza kľúčových slov

Čo je to analýza kľúčových slov

Vyzrieť na Google je stále zložitejšie. Roky sa ale potvrdzuje základné domnienka, že rozhodujúca je predovšetkým kvalitný obsah. K tomu nám pomôže práve analýza kľúčových slov. Jedná sa o tabuľkový dokument, ktorý obsahuje relevantné kľúčové slová spojené s predmetom podnikania klienta. Jednotlivé vyhľadávacie dotazy sú doplnené o metriky, na základe ktorých dokáže SEO špecialista vypracovať zoznam tém, prípadne obsahovú stratégiu. S analýzou kľúčových slov pracuje tiež copywriter, ktorý jednotlivé výrazy prirodzene zasadí do textov.

Ako spracovať analýzu kľúčových slov?

Analýza obsahuje hľadanosť kľúčových slov alebo výrazov, ich konkurenčnost alebo napríklad cenu za PPC kliknutie. Špecialisti na obsahový marketing sa zhodujú na tom, že správne vypracovaná analýza je pre úspech v organickom vyhľadávanie kľúčová. Google a iné vyhľadávače sú vďaka nasadeniu strojového učenia a umelej inteligencie vyspelejšie ako keď skôr a dokážu rozoznať kvalitne napísaný obsah od toho, ktorý vznikol iba k nakŕmenie vyhľadávača kľúčovými slovami. Preto je dôležité mať obsah skutočne dobre premyslenie. Preto je analýza kľúčových slov neoceniteľným pomocníkom.

Ďalší článok
A/B testovanie