Ankety
Ankety sú marketingovým nástrojom pre získavanie spätnej väzby od zákazníkov.
Systém umožňuje nastaviť fiktívny počet hlasov k jednotlivým odpovediam v ankete. K nim sa pripočítajú hlasy reálnych zákazníkov a výsledok sa zobrazí na e-shope. Máte tak možnosť ovplyvniť hlasovanie.
Zobrazenie na e-shope
Anketa sa zobrazí v spodnej časti stránky pod hlavným popisom.
Vytvorenie ankety
Najskôr je potrebné anketu nastaviť a následne ju pridať do ľubovoľného počtu stránok.
- V menu administrácie zvoľte sekciu Obsah / Ankety.
- Kliknite na tlačidlo + Nová.
- Vyplňte požadované údaje.
- Pridajte alebo uberte anketové odpovede kliknutím na tlačidlo + alebo - pod posledným poľom.
- Uložte.
Pridanie ankety do stránky
Po vytvorení ankety je potrebné nastaviť, na akej stránke sa bude zobrazovať.
Postup v administrácii
- V menu administrácie zvoľte sekciu:
- Kategórie / Zoznam kategórií (viac tu)
- Kategórie / Hlavná stránka (viac tu)
- Obsah / Články (viac tu)
- Obsah / Aktuality (viac tu)
- Obsah / Radca (viac tu)
- Vyberte položku, do ktorej chcete anketu vložiť.
- Prejdite do oddielu Rozšírené.
- Rozkliknite pole Anketa.
- Vo vyskakovacom okne vyberte jednu z vytvorených ankiet.
- Uložte.
Obmedzenie hlasovania v ankete
Vo východiskovom nastavení môže zákazník hlasovať len raz. Po opakovanom hlasovaní sa mu objaví upozornenie, že už hlasoval. Túto možnosť nie je možné vypnúť.
Upozornenie! Prihlásený zákazník sa identifikuje podľa prihlasovacích údajov a tak je možné zaistiť 100%, že bude v jednej ankete hlasovať len raz. Neprihlásený zákazník sa identifikuje podľa verejnej IP adresy. Tá je v systéme uložená po dobu 7 dní, kedy z danej IP adresy je možné len raz hlasovať.