Ako vidí budúcnosť internetových obchodov PayPal?

PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rýchlo sa meniace prostrednej online obchodu. Reagovať na zmeny budú musieť hlavne samotné internetové obchody. Tie sa budú musieť čím ďalej tým viac profilovať podľa ich zákazníkov. Čo všetko sa stáva podstatným a do budúcnosti bude nadobúdať na dôležitosti?



Názory cieľovej skupiny zákazníkov

Na e-commerce trhu je nespočetné množstvo e-shopov. Do budúcnosti už ale nebude stačiť vymedziť sa len cenou, kvalitou produktu alebo dobrú reklamou. Na svoje potencionálnych zákazníkov musí e-shop zapôsobiť aj inak. Už dnes môžeme vidieť, že sa mnoho firiem prezentuje ako eko-friendly. Aspoň základné názorové súznenie medzi firmou a klientom sa stáva nenahraditeľným faktorom. Zamerajte sa na neho a budete mať oproti konkurencii výhodu.

VR a AI

Niektoré zo segmentov sú pre online obchod problematické. Najlepším príkladom môže byť móda. Čo vás pri nákupe oblečenia po internete najviac odradí? Že si ho nemôžete vyskúšať. To sa ale dosť možno stane minulosťou. Zatiaľ je to však riešenie, ktoré reálne zvažujú len internetový giganti fungujúci na e-shopoch na zákazku. Tí majú v pláne napríklad ponúkať svojim klientom možnosť vyskúšať si oblečenie vo virtuálnej realite.

Online predaj nielen na e-shope

V posledných rokoch výrazne rastie nákup cez mobilné telefóny. To všetko smeruje nielen k väčšiemu tlaku na responzivitu internetových obchodov. Zároveň sledujeme trend online predajov na sociálnych sieťach. Ponúkať tovar zákazníkom na Facebooku alebo Instagramu je a bude nevyhnutnou súčasťou online obchodu.

Internetový obchod ako príležitosť pre malé a stredné podniky

Mnoho malých a stredných firiem stále nie je online. Túto príležitosť tak majú stále pred sebou. A nejde zďaleka len o český e-commerce trh. Expandovať do zahraničia a osloviť zákazníkov z celého sveta je už dnes naozaj hračka. Chcete vedieť, ako na to? Všetko sa dočítate v článku tu.

GDPR a PSD2

Bezpečnosťou riziká v online prostredí sú stále reálnou hrozbou. Preto sa tiež sprísňujú normy a zabezpečenia. Po GDPR a ochrane súkromia a citlivých dát je na rade silnejší ověřevání online platieb (PSD2). Do budúcnosti je tak podľa PayPalu zásadné to, aby aj cez tieto opatrenia boli e-shopy naďalej pre zákazníkov prívetivým prostredím k nákupu.

Prejsť na článok Päť predpovedí pre e-commerce na nasledujúcich päť rokov podľa PayPalu