Designer

Nastavte si sami dizajn vášho e-shopu jednoducho a rýchlo priamo v administrácii tak, aby čo najlepšie vyhovoval vašim požiadavkám a potrebám vášho oboru podnikania. Nepotrebujete k tomu žiadne špeciálne znalosti v programovaní a tvorby dizajnu e-shopu.

Funkcia dizajnéra

Možnosť výberu grafického téme zo širokej ponuky alebo nastavenia hotové predvolené šablóny.

Sprievodca: Základné prednastavenie téme

Vloženie loga e-shopu a favicon (ikona v záložke prehliadača).

Sprievodca: Logo a favicon

Vytvorenie jednotného farebného štýlu podľa nastavenia základné a doplnkové farby . Grafické prvky sú tvorené zo základnej farby. Iba u konverzných prvkov je použitá farba doplnková. Pri určovaní farieb je možné vychádzať z farebnosti loga.

Sprievodca: Nastavenie farieb

K základnej a doplnkové farbe sa pridajú odtiene šedej (najmä v obsahovej časti grafiky). Toto nastavenie sa používa v prípade, že základná farba je príliš výrazná. Farby nebudú pôsobiť rušivým dojmom, pritom e-shop nestratí na živosti.

Sprievodca: Nastavenie farieb - sivý mód

  • Typ písma - Výber z ponuky prednastavených fontov alebo možnosť vloženia vlastného z Google Fonts . Nastavenie rozdielneho typu písma pri nadpisoch.
  • Veľkosť písma.
  • Riadkovanie.
  • Pomer veľkosti nadpisov k bežnému textu.
  • Styl nadpisov - tenký, normálny, tučný.

Sprievodca: Písmo a texty

V rámci jednotného štýlu je možné upraviť ohraničenie grafických prvkov tak, aby zodpovedalo firemné štýlu.

  • Zaoblenie - Nastavenie polomeru zaoblenie hrán.
  • Štýl - plná, prerušovaná, bodkovaná čiara.
  • Hrúbka - Hrúbka línie ohraničenie v pixeloch.
  • Stmavenie - Stmavenie alebo zosvetlenie farby línie ohraničenie.

Sprievodca: Ohraničenie

Nastavenie tieňov pri vybraných prvkov. Tie sa opticky dostanú do popredia a grafika získa hĺbku.

Sprievodca: Ďalšie nastavenia - tiene

Nastavenie grafického reliéfu pri vybraných prvkov (napr. tlačidiel, hlavičky atď.). Prvky budú pôsobiť plasticky.

Sprievodca: Ďalšie nastavenia - plasticita tlačidiel

Máte radi vzdušnou grafiku alebo šetríte každý pixel, aby toho mal zákazník čo najviac na jednej obrazovke? V rámci jednotného štýlu je možné nastaviť veľkosť rozstupov medzi jednotlivými časťami grafiky.

Sprievodca: Ďalšie nastavenia - zhustenie obsahu

poskladajte si štruktúru e-shopu tak, aby čo najlepšie vyhovovala vášmu spôsobu predaja. Z výberu prednastavených komponentov si zvoľte tú najvhodnejšiu. Ak ste si nevybrali, kontaktujte našu zákaznícku podporu (viac priamo v module designer). Za poplatok vám prispôsobíme niektorú z existujúcich komponentov.

Možnosti nastavenia:

  • Základné rozloženie - Nastavenie štruktúry e-shopu do stĺpcov.
  • Rozloženie stránok - Napr. hlavná stránka, zoznam produktov, detail produktu, informačná stránka atď.
  • Rozloženie komponentov - Skladajú sa z nich stránky. Napr. hlavička e-shopu, zoznam produktov, bannery, headlines atď.

Sprievodca: Modul Designer - štruktúra , vzhľad a administrácia stránok e-shopu

Komponenty máte vybrané, takže sa môžete pustiť do prispôsobenia ich vzhľadu vašim potrebám.

Napr. chcete mať v hlavičke stránky menu v inverznej farbe a zvyšok v bielej.

Možnosti farbenie:

  • Biela
  • Biela s ohraničením
  • predvolené (svetlejšie varianty základnej farby)
  • primárne (doplnková farba)
  • Inverzný (základná farba)

popri farbenie ponúkame vo vybraných komponentoch tiež možnosti zarovnanie, vloženie obrázku do pozadia a veľa ďalšej užitočných nástrojov.

Sprievodca: Modul Designer - štruktúra, vzhľad a administrácia stránok e-shopu

Zálohovanie podoby grafiky. V budúcnosti možno kedykoľvek obnoviť daný stav.

Sprievodca: Základné rozhranie - zálohy

  • Testovanie responzivity:
    • mobil,
    • tablet,
    • desktop.
  • Zobrazenie obsahu:
    • s testovacím obsahom,
    • s vlastným obsahom.

Sprievodca: Základné rozhranie - zobrazenie modulu