Google Nákupy

  • Skvelý výkon z hľadiska návratnosti nákladov.
  • Často je hlavným zdrojom konverzií.
  • Rýchle reklamné pokrytie celého e-shopu.
  • Vysoká relevantnosť a kvalita získaných zákazníkov - používateľ vidí obrázok produktu a najmä cenu.

Nákupy Google sú jedným z hlavných zdrojov príjmov z online reklamy. Fungujú na podobnom princípe, a preto sú priamym konkurentom porovnávačov Heureka.cz a Zbozi.cz. Používateľom zobrazujú všetky dôležité informácie o produkte ešte pred tým, ako kliknú na vašu stránku. Do vášho e-shopu sa tak dostanú len tí najrelevantnejší používatelia, u ktorých je väčšia pravdepodobnosť, že nakúpia. 

Nákupné kampane Google sú nastavené v účte Google Ads. Predpokladom spustenia kampane je aktívne konto Google Merchant Center, ktoré je prepojené s reklamami Google. V účte Merchant Center je potrebné overiť webovú stránku alebo pridať údaje o preprave, ak nie sú súčasťou kanála XML. Kanál XML, ktorý sa odosiela do centra Merchant Center, odovzdáva údaje o ponúkaných produktoch do reklám Google. Obsahuje všetky podstatné informácie, ako je názov produktu, opis produktu, cena, dostupnosť na sklade, odkaz na obrázok a ďalšie parametre produktu.

Zatiaľ čo väčšinu reklám v službe Google Ads vytvára používateľ, reklamy v nákupnej kampani vytvára spoločnosť Google automaticky na základe informácií z kanálov. Preto je pre tento typ kampane dôležitý vysokokvalitný XML feed, ktorý obsahuje všetky povinné a podľa možnosti aj nepovinné položky.

Aktivácia v Upgates

Postupujte podľa tejto nápovedy.

  • Export produktov z Upgates do zrovnávače Google Nákupy (Merchant).

Ďalšie možnosti

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.