Tento článok bol vytvorený pred viac ako 2 roky a môže obsahovať neaktuálne informácie.
Heureka: Ověřeno zákazníkmi

Ešte nie ste na Heuréke? Ako zaviesť túto službu?

Zaregistrujete si vlastný eshop na Heuréke. Potom v administrácii pre nastavenie služby Overené zákazníkmi je potrebné použiť tajný kľúč pre váš e-shop. Ak vlastníte viac eshopov, je nutné použiť vždy unikátny kľúč pre každý z nich.
Unikátny kľúč nájdete v administrácii e-shopu na Heureka.cz pod záložkou Overené zákazníkmi, kde si tiež zvolíte, pre ktorý eshop chcete službu zaviesť.

Ako to funguje v praxi?

  1. Zákazník vykoná objednávku vo vašom eshope a Heuréke sa odošlú informácie spolu s emailom zákazníka.

  2. Po 10 dňoch od uplynutia objednávky, zákazníkovi príde na email, dotazník od Heuréka. Dotazník bude odoslaný menom vášho eshopu.

  3. Zákazník vyplní dotazník a ten sa potom zobrazuje v detaile vášho eshopu na Heuréke.

  4. Na základe hodnotenia získavate tzv. Certifikát spokojnosti.

Tipy pre hodnotenie

  1. Vysoké hodnotenie priláka viac zákazníkov. V hodnoteniach sa reflektuje kvalita vašich služieb. Budujete si dôveryhodnosť k ďalším potencionálnym zákazníkom, ktorí zvažujú nákup u vás.
  2. Dotazník dorazi k zákazníkovi až 10. deň po nákupe u vás. Je dobré ho upozorniť ešte pred, napr. Pri odoslaní tovaru či už emailom alebo krátkym príbalovým letáčikom v balení. Poproste svojich zákazníkov o hodnotení. Motivujte je formou vernostných bodov alebo kupóny.
  3. Zlé recenzie určite nenechávajte ležať a riešte ich. Vždy viete komu konkrétne recenzie patrí, tento zákazník má možnosť editovať svoju recenziu. Kontaktujte recenzentov, ktorí vám nechali zlú recenziu, zistite kde sa stala chyba, čo sa im nepáčilo. Dospejete k nejakému spoločnému riešeniu. Jedna taká zlá recenzie pokojne odradí niekoľko desiatok zákazníkov.
  4. Ak máte Certifikát spokojnosti udelený Heuréka, zverejní ho, propagujte ho, nie je ľahké certifikát získať a zákazníci túto informáciu ocenia.
Diskusia