Indexácia vo vyhľadávačoch

Spätný odkaz

Spätný odkaz je odkaz na inej webovej stránke vedúce na vašu stránku.

Spätné odkazy sú pre vyhľadávače referencií, ktorá hovorí o kvalite a obľúbenosti sledovaného webu. Týmto pomáhajú okrem iného zvyšovať hodnotenie odkazovaných webových stránok (S-rank, PageRank).

Ako docieliť spätných odkazov?

Získavanie spätných odkazov spočíva v umiestňovaní spätných odkazov v internetových diskusiách, na stránkach partnerských webov, PR článkoch, katalógoch atď.

Sociálne siete

Ak využívate Facebook, Twitter, Google+ atď., Rozhodne by ste mali umiestniť odkaz na svoj e-shop i tu.

Registrácia do vyhľadávačov

Registrujte svoje stránky do vyhľadávačov ako je Seznam.cz, Google.cz, proces zobrazovania tak urýchlite.

Zoznam - pre zaradenie do vyhľadávania Seznam.cz jednoducho registrujte svoj web tu, cez nástroj pre pridanie.

Google - pre zobrazenie vo vyhľadávaní Google použite tento odkaz.

Kľúčové slová

Používajte na webe kľúčové slová, optimalizujete tak váš web pre vyhľadávanie, kde sa posúvate vyššie a vyššie a týmto aj získavate nových zákazníkov.

Existujú nástroje, ktoré vám s hľadanosť kľúčových slov pomôžu. Napr. Google Plánovač kľúčových slov a od Zoznamu Štatistiky hľadanosti otázok.

PPC kampane

PPC je skratka anglického Pay per Click, teda platí sa tu za kliknutie na vašu cieľovú stránku. Platíte za každého človeka, ktorého vaša reklama zaujme a klikom sa dostane na váš web.

PPC systémy

Google Ads

Google Ads je najprepracovanejšom PPC systémom. Vývoj zastrešuje spoločnosť Google a ide o spôsob, ako zobraziť svoje reklamy v rámci vyhľadávača Google. Viac tu

Sklik.cz

Ide o český PPC reklamný systém od Seznam.cz. Reklamy v kampaniach tohto systému sa budú zobrazovať práve vo vyhľadávači Seznam.cz a spolupracujúcich weboch (Firmy.cz, Zboží.cz atď.). Viac tu

Diskusia