Spätný odkaz

Spätný odkaz je odkaz na inej webovej stránke vedúce na vašu stránku.

Spätné odkazy sú pre vyhľadávače referencií, ktorá hovorí o kvalite a obľúbenosti sledovaného webu. Týmto pomáhajú okrem iného zvyšovať hodnotenie odkazovaných webových stránok (S-rank, PageRank).

Ako docieliť spätných odkazov?

Získavanie spätných odkazov spočíva v umiestňovaní spätných odkazov v internetových diskusiách, na stránkach partnerských webov, PR článkoch, katalógoch atď.

Sociálne siete

Ak využívate Facebook, Twitter, Google+ atď., Rozhodne by ste mali umiestniť odkaz na svoj e-shop i tu.

Registrácia do vyhľadávačov

Registrujte svoje stránky do vyhľadávačov ako je Seznam.cz, Google.cz, proces zobrazovania tak urýchlite.

Seznam - pre zaradenie do vyhľadávania Seznam.cz jednoducho registrujte svoj web tu, cez nástroj pre pridanie

Google - pre zobrazenie vo vyhľadávaní Google použite tento odkaz.

Kľúčové slová

Používajte na webe kľúčové slová, optimalizujete tak váš web pre vyhľadávanie, kde sa posúvate vyššie a vyššie a týmto aj získavate nových zákazníkov.

Existujú nástroje, ktoré vám s hľadanosť kľúčových slov pomôžu. Napr. Google Plánovač kľúčových slov a od Seznamu Štatistiky hľadanosti otázok.

PPC kampane

PPC je skratka anglického Pay per Click , teda platí sa tu za kliknutie na vašu cieľovú stránku. Platíte za každého človeka, ktorého vaša reklama zaujme a klikom sa dostane na váš web.

PPC systémy

Adwords

Google Adwords je najprepracovanejšom a rýchlo vyvíjaným PPC systémom. Vývoj zastrešuje spoločnosť Google a ide o spôsob, ako zobraziť svoje reklamy v rámci vyhľadávača Google. Viac tu

Sklik.cz

Ide o český PPC reklamný systém od Seznam.cz. Reklamy v kampaniach tohto systému sa budú zobrazovať práve sa vyhľadávačmi Seznam.cz a spolupracujúcich weboch (Firmy.cz, Zboží.cz atď.). Viac tu

Diskusia