Tomáš Šalamon (CEO, Incomaker): spájame prácu mnohých marketingových nástrojov

Automatizácia pomocou umelej inteligencie je v súčasnosti v mnohých odboroch často skloňovaná téma. Práve o jej využití v e-mailingu, sociálnych sieťach, SMS marketingu a mnohom ďalšom sme sa bavili so spoluzakladateľom firmy Incomaker, Tomášom Šalamonom. Incomaker teraz môžete využiť so zaujímavým bonusom, o ktorom sa dozviete na konci článku.

Incomaker je komplexný nástroj využívajúci umelú inteligenciu na automatizáciu marketingových činností. Zbiera údaje z rôznych zdrojov vnútri aj zvonku firiem, hľadá v nich užitočné informácie a tie dokáže pretaviť na účinný marketing. Ako to vyzerá v praxi?

Na základe obrovského množstva údajov máme presnejšie informácie o zákazníkoch, o ich preferenciách a o ich aktivitách na internete. Firma tým dokáže sledovať a identifikovať potreby existujúcich zákazníkov a zvyšovať tým ich lojalitu a tržby, ktoré od nich firma získa. U potenciálnych zákazníkov potom dokáže pomocou Incomakeru zlepšiť pravdepodobnosť, že sa zákazníkmi stanú. Každému zákazníkovi totiž na základe získaných údajov zobrazí či pošle e-mailom relevantnejšiu personalizovanú ponuku, ktorá je vytvorená na mieru jeho potrebám.

Akých oblastí marketingu sa to konkrétne týka?

Týka sa to predovšetkým viackanálového marketingu, kde môžu firmy nastavovať personalizované kampane s využitím mailingu, sociálnych sietí, mobilných zariadení a radu ďalších digitálnych prostriedkov. Incomaker vám napríklad navrhne, kedy máte osloviť akú skupinu zákazníkov, aké prostriedky by ste na to mali použiť a navrhne tiež šablóny oznámení, čím marketingu ušetrí aj hodiny práce.

Na trhu existuje už mnoho marketingových nástrojov. V čom je Incomaker lepší oproti ostatným?

Incomaker má predovšetkým tú výhodu, že spája prácu mnohých marketingových nástrojov, ktoré sú bežne dostupné. Ide o komplexný nástroj, ktorý umožňuje všetky marketingové činnosti ovládať z jedného miesta. Klienti tak vďaka nemu nemusia na jednotlivé marketingové činnosti využívať obrovské množstvo nástrojov ako mailingové aplikácie, rôzne on-site webové prvky, aplikácie pre sociálne siete a to im potom šetrí náklady na prevádzku, implementáciu aj na školenia. Nahradia teda úplne napr. bežný e-mailový nástroj, ale ponúkajú toho omnoho viac.

Incomaker má teda mnoho funkcií, ktoré sa musí užívateľ naučiť ovládať. Usporadúvate aj nejaké školenia či webináre?

Áno, školenia a webináre usporadúvame a v prípade potreby si je možné dohovoriť aj individuálne školenia, na ktorých sa snažíme klientom názorne ukázať, ako nástroj funguje. Samozrejmosťou je tiež naša zákaznícka podpora, ktorá je užívateľom dostupná každý všedný deň. 

Ďalšie informácie k využitiu a funkciám Incomakeru sa však môžu užívatelia dozvedieť na nadchádzajúcom bezplatnom webinári, ktorý prebehne 17. februára o 20:00. Zaregistrovať sa môžete na tomto odkaze.

Vyskúšajte Incomaker na pol roka lacnejšie

Teraz môžete marketing svojho e-shopu zveriť autopilotovi ešte výhodnejšie. V spolupráci s Incomakerom sme pre vás totiž pripravili špeciálnu akciu, v rámci ktorej môžete Incomaker používať prvých 6 mesiacov so zľavou 20 percent

Stačí vám na to zľavový kód UPGATES2023. 

Akcia platí od 30.1. do 31.3. Zľavu môžu využiť len účty založené v tomto období. 

Zľavu môžu využiť len noví klienti služby Incomaker.

Ďalší článok
Jan Štěrba (co-founder, Robot Jára): umelá inteligencia je šikovný brigádnik, obmedzí rutinu a uvoľní priestor na rozvoj