Je cena tovaru hlavný faktor nákupu?

Aké sú vlastne ďalšie faktory, ktoré zákazník zvažuje pri nákupe? Tieto tri faktory, zoradené zákazníkmi podľa dôležitosti pri nákupe vás určite prekvapí:

  • Popis produktu 
  • Recenzie a hodnotenie 
  • Cena 

Podľa štúdie SurveyMonkey, až 94% zákazníkov opustia váš eshop, ak nenájdu informácie, ktoré potrebujú, aby nakúpili. A 88% nakupujúcich tvrdia, že opis produktu hrá veľmi dôležitú úlohu pri nákupe.
Zdroj: SurveyMonkey

Takže medzitým čo sa snažíte konkurovať najlepšou cenou, zanedbávate ostatné faktory, ktoré sú mnohokrát viac dôležité ako samotná cena.

Jasne, cena je pochopiteľne veľkým faktorom pri nákupe, ale v dnešnej dobe široké konkurencie sa v mysli zákazníka nad cenou uprednostňujú iné faktory. Zákazníci, ktorí boli opýtaní v tejto štúdii ukázali, že vlastnosti tovaru - ako obrázky, videá a recenzie sú oveľa dôležitejšie ako samotná cena, ktorá sa veľakrát líšia len v poriadku desiatok eur.

Bežná prax

Veľa eshoperů má často toľko tovaru alebo toľko variantov, že jednoducho zverejní obsah, ktorý mu poskytol dodávateľ bez ohľadu na to, čo tam vôbec je alebo nie je obsiahnuté a dúfate, že to zákazníkovi bude stačiť. Ale výrobcovia nie sú koncovým používateľom, nie sú vaším zákazníkom - inak povedané ich popisky a detaily produktu sú väčšinou nudné a príliš všeobecné.

Ďalšie články v tejto kategórii

9 krokov pre úspešnú expanziu e-shopu a získanie zákazníkov na zahraničnom trhu
Ako zvýšiť obrat e-shopu pomocou affiliate marketingu
Ako mať poriadok na zákazníckej starostlivosti a ako prepojiť podporu s vaším e-shopom na UPgates
B2B eshopy predstavujú skvelú príležitosť
10 spôsobov, ako zaručene naštvať zákazníkov e-shopu
Poľský e-commerce trh ako veľká príležitosť pre tuzemské e-shopy
Maďarský e-commerce trh a prečo by ste sa o neho mali zaujímať?
Je cena tovaru hlavný faktor nákupu?
Zarábanie na internete dnes nie je žiadna veda
Má v dnešnej dobe zmysel tvoriť e-shop lacno / zadarmo?
Oplatí sa práve vám prenájom e-shopu? Tu nájdete jasnú odpoveď!
V čom začať podnikať na internete aneb trendy online podnikania
Ako pripraviť eshop na Vianoce?
Nakupujeme na smartphonu
Už ste počuli o obchodnom modeli Brick and Click? Neobmedzujte sa len jedným predajným kanálom
Platba dobierkou: Pre e-shopy často nechcená nutnosť
Prejdite na nové konverzný kódy gtag.js od Google!
Porovnanie platobných brán 2021
Odbory, ktoré vďaka koronavíru nestíhajú odbavovať objednávky
Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?
Ako vybrať správne e-shop riešenie pre vaše podnikanie?
Platobná brána ComGate novo umožňuje opakovať neúspešnú platbu
COVID-19 a kredit zdarma do Google Ads pre malé a stredné podniky
Ako vidí budúcnosť internetových obchodov PayPal?
Silnejší overovania platieb zákazníkov internetových obchodov