Money S3
Profil doplnku
Aktivácia doplnku
V administrácii e-shopu prejdite do sekcie Doplnky / Money S3 - oddiel Inštalácia. Tu sú vypísané detaily potrebné pre napojenie.
Pokiaľ nemáte sekciu Money S3 dostupnú, je potrebné ju najskôr aktivovať:
- V administrácii e-shopu prejdite do sekcie Doplnky / + Zoznam doplnkov.
- Vyhľadajte doplnok Money.
- Pri doplnku Money S3 kliknite na tlačidlo Aktivovať.
Potom sa sprístupní sekcia Doplnky / Money S3. Tu si podľa potreby aktivujte import produktov a prípadne vykonajte dodatočné nastavenia. Ďalší postup popisujeme v sekcii Nastavenia v Money S3.
Import produktov
Nastavenie importu produktov zodpovedá štandardnému nastaveniu podľa nápovede tu.
Import automaticky vytvorí a vyplní pri produktoch pole GUID (money_product_guid) a GUID skladu (money_stock_guid). Podľa týchto údajov prebieha automatická synchronizácia produktov medzi e-shopom a Money S3. Oboje GUID sú uvedené buď v detaile samotného produktu, alebo jeho variantov. GUID pri variantoch sú viditeľné v zozname vlastných polí (ikona puzzle - viac tu).
Pokiaľ pri niektorých produktoch nie sú tieto polia automaticky vyplnené, mohlo dôjsť k chybe počas prenosu údajov. V Money S3 je možnosť si ručne cez E-shop konektor odoslať všetky údaje do e-shopu. Týmto spôsobom sa doplnia chýbajúce údaje.
Ostatné cenníky produktov sa párujú podľa názvu. V Money aj v e-shope teda musí byť použitý rovnaký názov pre tieto cenníky, aby došlo k synchronizácii cien.
Kategórie produktu sa priradzujú podľa Kategórie v rámci Obchodovania na internete v Money S3.
Upgates prepojením nemožno prenášať obsah užívateľských polí produktov z Money S3 do administrácie e-shopu.
Synchronizácia produktov
Synchronizáciu existujúcich produktov medzi Money S3 a e-shopom je možné vykonať len na základe kódu produktu, ktorý sa musí zhodovať v e-shope aj Money S3. Synchronizácia podľa iných údajov (napr. názov produktu) nie je možná.
V prípade rozdielnych kódov pre rovnaký produkt by došlo k založeniu duplicitného produktu s rovnakým obsahom, len pod iným kódom.
Import sa stále odkladá
Znamená to, že import nemá dostupné údaje (z Money sa neodosielajú informácie o produktoch).
- Skontrolujte, či máte Money nastavený podľa návodu na prepojenie a pokynov v sekcii Prepojenia / Money S3.
- Následne v Money zvoľte sekciu Nastavenia obchodovania na internete a kliknite na tlačidlo Test spojenia. Tým sa ihneď prenesú skúšobné údaje a prepojenie sa overí, bez toho aby ste museli čakať na ďalší import.
- Pokiaľ je prepojenie aj v takom prípade stále nedostupné, kontaktujte našu technickú podporu.
Export objednávok
Export objednávok pre Money S3 prebieha pravidelne v 5-minútových intervaloch.
Exportujú sa vždy objednávky od dátumu a času nastaveného v poli Posledný export. Posunutím dátumu a času si môžete znovu vyexportovať objednávky, ktoré už v Money S3 máte.
Tlačidlo Exportovať všetko nastaví dátum a čas tak, aby sa exportovali všetky objednávky.
Objednávky v režime OSS
Ak objednávka spadá v e-shope do režimu OSS, potom je do Money exportovaná s príznakom StatMOSS. Na jeho základe Money správne spracuje danú objednávku v režime OSS.
Nastavenie v Money S3
- V ponuke Money / Možnosti a nastavenia / Obchodovanie na internete v záložke Všeobecné nastavte Typ obchodného domu na E-shop konektor.
- V záložke Súbory nastavte Používať zložky FTP servera.
- Vyplniť Nastavenie pripojenia FTP servera podľa informácií v administrácii. Prejdite do Doplnky / Money S3 oddiel Inštalácia.
- Vyplňte Vzdialené adresáre na FTP:
- Export (dáta): money-export
- Export (obrázky): money-export/images
- Import: money-import
- Zakliknúť Použiť pasívny režim FTP.
- Po nastavení môžete vyskúšať tlačidlo Test spojenia. V prípade správneho nastavenia sa zobrazí hlásenie Testovanie spojenia prebehlo úspešne.
Pokiaľ si nastavujete prepojenie s Money počas testovacieho obdobia e-shopu, potom po prechode e-shopu na platenú prevádzku (viac tu) dôjde k zmene prihlasovacích údajov. Je potrebné si upraviť napojenie v Money podľa zmenených údajov.