Koloo je novo prepojené s e-shop systémom UPgates. Je to jednoduchý, ale veľmi účinný marketingový nástroj. Pomocou miniaplikácie "kolotoče zliav" vďaka nemu môžete na svojom e-shope zákazníkom ponúknuť možnosť vytočiť si zľavové kupóny a pod. Výherný zľavové kupóny sa potom jednoducho automaticky odošlú na emailovú adresu výhercu. Stačí si len jednoducho spárovať kupóny vytvorené v administrácii e-shopu a v administrácii Koloo. To všetko urobíte podľa návodu tu. Tým všetkým užívateľa motivujete k nákupu a pravidelným návštevám e-shopu. A to nie je zďaleka všetko. V súlade s GDPR vám Koloo pomôže tiež získať kontakt na daného zákazníka, ktorý môžete ďalej využiť napríklad pre potreby email marketingu.

Ako môže výherné koleso vyzerať na vašom e-shope?

Na stovky spôsobov. U vzhľadu toho možno nastaviť mnoho a je len na vás, aká bude výsledná podoba widgetu výherného kola. U všetkého si môžete nastaviť farby, sýtosti, témy, vlastné alebo hotová pozadia. Vybrať môžete z mnohých hotových designov. Vyhrať sa s grafikou kola môžete podobne ako s e-shopy UPgates v module Designer. Na obrázku nižšie potom môžete vidieť, ako koleso môže vyzerať v praxi.

A čo všetko ide u výherného kola nastaviť?

Výborná je možnosť nastavenia textov. Napríklad u akčného tlačidla k roztočenie kolesa, ale aj znenie výherných, nevýherných správ alebo správy po vytočení nového pokusu. Ďalej je možnosť nastaviť rôzne efekty widgetu, dobu pamäte výhry a mnoho ďalšieho.

Čo je ale najzásadnejšou je konfigurácia prvkov výherného kola a tlačidiel. Všetko si môžete poskladať podľa seba a zvoliť ľubovoľný počet výherných polí a tiež hodnôt zľavových kupónov. Stačí mať v danom výhernom poli vložené čísla kupónov vytvorených v administrácii e-shopu. Nemenej dôležité je určenie koeficientu pravdepodobnosti. Proste máte všetko vo svojich rukách a môžete si s výherným okolo detailne vyhrať.

Používajú Koloo známe a veľké e-shopy?

Rozhodne. Tento marketingový nástroj využíva napríklad e-shop Okay, Eta, TS Bohemia nebo Trenýrkarna. Ale Koloo nie je zďaleka len pre veľké e-shopy. Vyjsť vás totiž môže len na pár stoviek mesačne. Pozrite na cenník na stránkach a uvidíte.

Koloo vám umožní jednoducho motivovať zákazníkov k nákupu a rozšíri povedomie a záujem o vernostný systém vášho e-shopu. Ten môže byť jedným z ťahúňov zvyšovania predaja. Zároveň napomôže získavanie kontaktných údajov návštevníkov vášho e-shopu. Vy ich potom môžete jednoducho osloviť napríklad newsletterové kampaní.