Nadviazanie spolupráce s fulfillment spoločnosťou Skladon

Vzhľadom na rastúci dopyt našich e-shopov po outsourcingu logistiky sme sa rozhodli pre úzku spoluprácu so spoločnosťou Skladon, českým fulfillmentovým odborníkom. Spoločne pre vás chystáme doplnok, ktorý zaistí rýchle a bezproblémové systémové prepojenia a obojstranný tok dát medzi našou platformou a Skladon WMS. Získajte tak spoľahlivého logistického partnera pre svoj podnikateľský rast!

Čo je to fulfillment

Fulfillment je logistický proces, ktorý zahŕňa jednotlivé kroky od príjmu, cez skladovanie, riadenie a odbavenie zásielok až po doručení tovaru ku koncovým zákazníkom. A to vrátane vybavenia reklamácií a vratiek. Tieto činnosti môžete vykonávať buď samostatne in-house alebo si zaistiť službu externého špecialistu. Ktorá varianta je pre Vás výhodnejšie? Urobte si nákupný tu.

O Skladonu

Spoločnosť Skladon je logisticko-technologickou spoločnosťou, ktorá sídli v novo dokončenej priemyselnej hale v Mošnove, blízko Ostravy. Klientmi Skladonu sú e-shopy, crowdfundingové projekty alebo tzv. Služby predplatených balíčkov rôznych kategórií ako fashion, potravinové doplnky, detský tovar, elektronika a ďalšie. Víziou spoločnosti je vybudovať globálneho hráča na poli e-commerce logistiky.

Výhody fulfillment

Ak sa rozhodnete zveriť časť svojho podnikania tzv. Tretej strane, strácate kontrolu nad materiálovým hospodárstvom. Na druhej strane vám outsourcing logistiky môže priniesť rad výhod, ktoré Skladon zhŕňa do niekoľkých bodov:

  • zníženie fixných nákladov - najmä personálnych na zamestnanca v sklade, ďalej súvisiacich s prenájmom a poistením skladu, výdavkami za energie atp.
  • zľavy za dopravu - získanie množstevných zliav vďaka kumulácii zásielok ďalších klientov
  • využívanie moderných technológií - robustný skladový systém alebo klientska aplikácia
  • zľavy na obalový aj výplňový materiál
  • odborne školení zamestnanci
  • čas na ďalšie kľúčové oblasti a zvýšenie predpokladu pre globálny rast

Prečo si vybrať práve Skladon?

Ste rozhodnutý svoju logistiku outsourcovať, ale stále váhate, koho si pre tento krok zvoliť? So Skladonem získate prístup ku:

  • klientskej aplikácii MySkladon, vďaka ktorej zadarmo získate automatický a kompletný prehľad o svojom stave zásob a materiálovom toku v reálnom čase, online a 24/7
  • modernému WMS, ktorý je flexibilný špecifickým požiadavkám a prianiam nového klienta
  • strategicky umiestnenému distribučnému centre v blízkosti slovenských a poľských hraníc, umožňujúci doručenie zásielok do nasledujúceho dňa a za bezkonkurenčné ceny
  • zasielanie objednávok do celého sveta, konkrétne do jeho 75+ krajín a teritórií
  • dostatku skladovacieho priestoru v modernom distribučnom centre o aktuálnej rozlohe 5000 m2, ktorá bude do konca roka 2020 zdvojnásobená, pričom je už dohodnutý ďalší a výraznejší rast v rámci areálu
  • hladkému priebehu systémového a fyzického presunu tovaru za pomoci priradeného onboardingového špecialistami
  • inovatívnemu partnerovi, ktorý sa neustále prispôsobuje najnovším logistickým trendom, plánuje rozsiahle investície do automatizovaného prevádzky alebo vybudovanie nového centra za hranicami, bližšie koncovým zákazníkom

Získajte od Skladonu ešte viac

Pre všetkých nových klientov s našou platformou Skladon dočasne zadarmo ponúka tieto služby:

  • systémové prepojenie
  • 2 mesiace skladovanie
  • logistický audit

Pre viac informácií volajte na +420 775 639 113 alebo píšte na sales@skladon.cz

Ďalší článok
Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?