Nakupujeme na smartphonu

Otvorenie novým možnostiam

Myslíte si, že zákazníci nakupujú tovar iba jednej značky a u svojho obľúbeného predajcu? Opověď je áno aj nie. Podľa štatistík Googlu, viac ako 50% nakupujúcich je ochotných nakúpiť tovar u nového obchodníka či vyskúšať novú značku produktu.

Mobilný telefón ako múza

Kedysi zákazníci listovali katalógy alebo pozerali do vianočných výkladov obchodov, toto je dnes už na ústupe. Teraz sú obrazovky mobilných telefónov najväčším zdrojom pre inšpiráciu. Šesťdesiat štyri percent ľudí sa obracia k obrazovkám svojich smartphonov a hľadajú inšpiráciu na internete ešte predtým, než vôbec fyzicky vyrazia do obchodov. A nie je to len o tom získať inšpiráciu, ľudia týmto spôsobom tiež objavujú nové spoločnosti, značky a produkty.

Chcú to "najlepšie"

V júli Google odhalil štatistiku, že nakupujúci na internete sú na "ceste za najlepším". Mobilné vyhľadávania súvisiace s "najlepší darček" vzrástlo o 70% oproti minulému roku, zatiaľ čo mobilné vyhľadávanie vzťahujúce sa k "lacné" alebo "lacné darčeky" vzrástlo iba o 30%. Ale zákazníci nechcú len to najlepšie, chcú unikátne a skvelé darčeky. Mobilné vyhľadávania súvisiace s "unikátne darčeky" vzrástol o viac ako 65%. Zákazníci tiež hľadajú inšpiráciu na YouTube , priemerný čas strávený na videách s produktmi vzrástol o 60% viac ako rok .

Mobil ako dvere do obchodu

Aj keď stále viac a viac ľudí je ochotných uskutočniť nákup cez mobil, vieme, že mobilný telefón sa stále používa predovšetkým ako "dvere do obchodu". V skutočnosti, 76% ľudí, ktorí hľadajú niečo blízko svojho bydliska na svojom smartphonu navštívi kamenný obchod na druhý deň a 28% z týchto vyhľadávania vyústi v nákup!

Ďalší článok
Už ste počuli o obchodnom modeli Brick and Click? Neobmedzujte sa len jedným predajným kanálom