Košíky
Sekcia obsahuje prehľad košíkov, ktoré zákazníci na e-shope z akéhokoľvek dôvodu nedokončili, alebo pri ktorých proces nákupu stále prebieha (od vstupu do košíka neubehlo viac ako 24 hodín), prípadne sa k nemu zákazník vráti neskôr. Pokiaľ sú známe kontaktné údaje zákazníka, môžete sa s ním spojiť a dôvod nedokončenia nákupu s ním prebrať.
Vzhľadom k GDPR nie je možné ukladať informácie o zákazníkovi bez jeho súhlasu. Preto sa v administrácii zobrazuje informácia či sú vyplnené dodacie údaje. Pokiaľ zákazník (aj neprihlásený) vyplní e-mail, ktorý už existuje v databáze e-shopu, e-mail sa zobrazí tiež tu v zozname košíkov. Taký zákazník už totiž niekedy nakúpil a dal súhlas s uchovaním osobných údajov.
Ukladajú sa maximálne mesiac staré záznamy.
Typy košíkov
V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Košíky. Na stránke máte možnosť zvoliť typ košíka, respektíve nasledujúcu záložku.
- Opustené - Zákazník opustil košík pred viac ako 24 hodinami.
- Prebiehajúce - Zákazník v košíku práve teraz nakupuje alebo ho po menej ako 24 hodinách opustil.
Dokončenie objednávky
Z obsahu nedokončeného košíka môžete jedným klikom vytvoriť novú objednávku.
V rámci podpory predaja môžete telefonicky kontaktovať zákazníkov s nedokončenými košíkmi. Pokiaľ sa so zákazníkom dohodnete, pomocou tlačidla + Vytvoriť objednávku košík dokončíte.