Košíky

Sekcia obsahuje prehľad košíkov, ktoré zákazníci na e-shope z akéhokoľvek dôvodu nedokončili, alebo pri ktorých proces nákupu stále prebieha (od vstupu do košíka neubehlo viac ako 24 hodín), prípadne sa k nemu zákazník vráti neskôr. Pokiaľ sú známe kontaktné údaje zákazníka, môžete sa s ním spojiť a dôvod nedokončenia nákupu s ním prebrať.

Vzhľadom k GDPR nie je možné ukladať informácie o zákazníkovi bez jeho súhlasu. Preto sa v administrácii zobrazuje informácia či sú vyplnené dodacie údaje. Pokiaľ zákazník (aj neprihlásený) vyplní e-mail, ktorý už existuje v databáze e-shopu, e-mail sa zobrazí tiež tu v zozname košíkov. Taký zákazník už totiž niekedy nakúpil a dal súhlas s uchovaním osobných údajov.

Ukladajú sa maximálne mesiac staré záznamy.

Typy košíkov

V menu administrácie zvoľte sekciu Marketing / Košíky. Na stránke máte možnosť zvoliť typ košíka, respektíve nasledujúcu záložku.

  • Opustené - Zákazník opustil košík pred viac ako 24 hodinami.
  • Prebiehajúce - Zákazník v košíku práve teraz nakupuje alebo ho po menej ako 24 hodinách opustil.

Dokončenie objednávky

Z obsahu nedokončeného košíka môžete jedným klikom vytvoriť novú objednávku.

V rámci podpory predaja môžete telefonicky kontaktovať zákazníkov s nedokončenými košíkmi. Pokiaľ sa so zákazníkom dohodnete, pomocou tlačidla + Vytvoriť objednávku košík dokončíte.

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook forum

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému Upgates.

Přejít do fora

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora