Dovoľujeme si vás pozvať na webinár organizovaný naším partnerom Twisto, v spolupráci s Heureka.cz. V rámci webináre, ktorý sa koná 23. 2. 2021 budú prezentované výsledky štúdie Košík roka. Tieto informácie vám pomôžu zistiť, či váš e-shop disponuje intuitívnymi a premyslenými predajnými prvky, ktoré môžu byť súčasťou vašich konkurenčných výhod. Od 23. februára bude tiež k stiahnutiu dostupná kompletnej výsledková správa.

Štúdiu organizuje Twisto, ktoré je medzi napojenými platobnými metódami systému UPgates, už po štvrtýkrát. Jednou zo súčastí štúdie je rebríček TOP 100 užívateľsky najviac prívetivých českých e-shopov. Teda tých, ktorých používanie je pre návštevníkov najpohodlnejšie najmä v mobilnom rozhranie. V minulom roku totiž narástol počet návštev z mobilných zariadení ľahko cez 50%. A do budúcnosti bude trend týchto návštev naďalej rastúce. Čím ďalej tým viac ľudí nakupuje online. A väčšie a väčšie percento z nich tak robí zo svojho mobilu. Responzivita, užívateľskú prívetivosť v mobilnom zobrazení a rýchlosť načítania stránok v mobile, tak sú a budú čím ďalej tým dôležitejšími faktormi vo svete online predaja.

Ďalšie kategórie hodnotenie e-shopov

  • Registrácia

94% zo všetkých testovaných e-shopov umožňuje návštevníkom registrácii. Tie najlepšie umiestnené potom pre registráciu nepotrebujú potvrdenie emailom alebo sms kódom. Jedna tretina e-shopov v štúdii ponúka alternatívne možnosti prihlásenia a registrovanie sa. Teda prihlásenie pomocou účtu na sociálnych sieťach alebo s využitím účtu Googlu.

  • Platba

Viac ako 20% z testovaných e-shopov ponúka odloženej platby, kde je práve jedným z najväčších poskytovateľov twist. Za posledných päť rokov je tu približne dvojnásobné percentuálne zastúpenie e-shopov, ktoré tento spôsob platby umožňujú. A môžete medzi nimi jednoducho byť aj vy, e-shoper UPgates. Viac informácií o prepojení s platobnou bránou Twisto nájdete tu.

  • Doprava

51% internetových obchodov svojim návštevníkom oznamuje presný dátum doručenia objednávky. Iba 32% potom ponúka počítadlo dopravy zdarma. Teda informáciu "do dopravy zdarma zostáva nakúpiť za ..." buď v košíku alebo v hlavičke e-shopu.

Návštevy e-shopu tiež ocenia info, do kedy je potrebné objednať, aby im balík prišiel ešte nasledujúci deň. Preto ak máte pravidelný zvoz okolo 14:00, dajte ľuďom vedieť, že objednávky vytvorené dopoludnia prídu hneď na druhý deň. Jednoducho preto, že je stihne vychystať pred príchodom kuriéra.

  • Ekológia a udržateľnosť e-shopu

U 15 e-shopov v štúdii je zrejmý trend ekologickej udržateľnosti. Niektoré z obchodov predávajú ekologické výrobky, iné riešia eko obaly. O tých sa viac môžete dočít v článku nášho partnera, Zabag - Ako baliť ekologicky a lacno? Druhá šanca pre kartónové krabice!

Ako sme už spomínali v mnohých článkoch ohľadne budúcnosti e-commerce a najhorúcejších trendov, ekológia je budúcnosť. Ľudia na ňu čím ďalej tým viac počuje. A môže vám priniesť oproti konkurencii ďalšiu výhodu.

Zúčastnite sa webináre Slovenský košík roku 2020