Prehľad obchodných prípadov

Obchodné prípady môžete založiť ručne v administrácii alebo na základe objednávky vykonanej v košíku e-shopu. Obchodné prípady sú akési schránky obsahujúce rôzne vygenerované dokumenty ako napr. objednávku, faktúru, ponuku a ďalšie vlastné dokumenty. Po objednaní v košíku sa objednávka v obchodnom prípade založí automaticky.

Každý dokument s číselnou radou obsahuje svoju záložku v zozname obchodných prípadov. V nej je možné jednotlivé dokumenty filtrovať, triediť, hromadne upravovať a prekliknúť sa do detailu obchodného prípadu.

Detail obch. prípadu

  • Popis
    • Objednané položky, zľavy, doprava, platba. Možnosť pridanie / odobratie / editácia tovaru.
    • Pridelené vernostné body (až po označenie prípadu ako "zaplatené").
    • Stav prípadu.
    • Dátum a stav zaplatení (možnosť automatického prepojenie s Fio bankou).
    • Poznámka zákazníka.
    • Interná poznámka.
    • Kód sledovania zásielky (možnosť prekliku na mapku).
    • Dátum vytvorenia a aktualizácie.
    • Vygenerované dokumenty (možnosť exportu do XML, HTML, tlač, rýchly náhľad).
    • Vlastné pole.
    • Možnosť duplikovanie obch. prípadov.
  • Zákazník
  • História zmien obchodného prípadu vykonaných v rámci administrácie. Zistíte, kedy a kto zmenu vykonal, o aký typ zmeny išlo, vrátane podrobných údajov o tom, ako to vyzeralo pred a po zmene.

Stavy obchodných prípadov

Nastavenie aktuálneho stavu vybavenie prípadu (vrátane farebného odlíšenia). Slúži ako informácia pre administrátora a zákazníka (v zákazníckom účte).

Na zmenu stavu môžete nadviazať automatické zaslanie systémového emailu.

Dokumenty

Viac o dokumentoch, ich generovanie, aktualizáciách a vytváranie šablón sa dozviete na stránkach dokumenty a fakturácie.

Nastavenie prípadov

  • Konverzný kód Google Analytics po dokončení objednávky.
  • Zaokrúhľovanie výsledné hodnoty prípadu podľa účtovné metódy.
  • Exportovať iba vybavenej - Exportovať do XML len objednávky označené ako vybavenej.

Hromadné operácie

V zozname obchodných prípadov máte možnosť vykonávať tieto hromadné operácie:

  • Označiť ako prečítané / neprečítané.
  • Označiť ako vyriešené / nevyriešené.
  • Označiť ako zaplatené / nezaplatené.
  • Zmeniť stav.
  • Zmazať.
  • Zlúčiť.
  • Exportovať dokumenty do vybraných formátov.
    • HTML (Zip) - všetky okrem faktúry.
    • PDF (Zip) - iba faktúry.
    • XML - iba objednávky.
    • CSV - iba objednávky.

Prehľad objednávok ponúka štatistiku obratu obchodných prípadov podľa jednotlivých dokumentov s možnosťou vyfiltrovať si určité časové obdobie alebo jazykovú mutáciu, v ktorej bol prípad založený.