Párovanie platieb s účtom Fio

Aktiváciu Fio prepojenia môžete vykonať v administrácii pod  Doplnky / Fio.

Prichádzajúce platby sa raz za pol hodiny importujú do e-shopu tak, že sa jednotlivé objednávky označí ako zaplatené. Platba sa páruje na základe čísla  variabilného symbolu objednávky (tj číslo objednávky bez prefixu a postfixu) a hodnoty objednávky. Obe tieto hodnoty musia byť zhodné, inak k párovaniu nedôjde.

V prípade, že sa správne spárujú variabilné symboly platby a objednávky, ale čiastka nebude zodpovedať, dorazí na nastavenýemail upozornenie.< /p>

Ak potrebujete napojiť viac Fio účtov, pridajte do poľa ďalšie tokeny oddelené bodkočiarkou a bez medzier.

Prevod peňazí od zákazníka k vám

  • Bankový prevod
    • Zákazník prevedie peniaze na váš účet.
    • Ak sa zhoduje VS a čiastka, v administrácii sa označí objednávka ako zaplatená.
  • Dobierka
    • Zákazník odovzdá peniaze vodičovi, ktorý ich odovzdá na depe.
    • Účtovné oddelenie dopravcu vykoná bankový prevod jednotlivých platieb na váš účet.
    • Ak sa zhoduje VS a čiastka, v administrácii sa označí objednávka ako zaplatená.
    • Niektorí dopravcovia ako Zásilkovňa však posielajú vyúčtovanie peňazí prevzatých dobierkou v jednej platbe (v hodnote súčtu všetkých dobierok, ktoré prevzali). V takom prípade na účet neprídu platby oddelene a nie je teda možné ich spárovať s jednotlivými objednávkami.

Ak sa zákazník alebo e-shop rozhodnú využiť pre platbu objednávky bankový prevod namiesto pôvodne zvoleného typu platby (napr. cez platobnú bránu), je potrebné v objednávke zmeniť typ platby na bankový prevod.

p>

Ak sa cena za bankový prevod líši od ceny pôvodného typu platby, je potrebné informovať zákazníka ohľadom novej ceny za objednávku. Aby došlo v bankovom prevode na odoslanie čiastky v správnej výške. Potom systém umožní vykonať automatické spárovanie prichádzajúce platby cez bankový prevod.

Problém s párovaním cezhraničných platieb

Ak zákazník zasiela platbu zo zahraničia, pri niektorých platbách môže dochádzať k tomu, že sa variabilný symbol nahradí iným identifikátorom. Variabilný symbol sa následne vloží do poznámky k platbe. V tej chvíli však nie je možné vykonať správne párovanie platby. Je potrebné kontrolu vykonať manuálne.

Pripojenie účtov v iných menách

Ak využívate ďalšie Fio účty určené pre platby v rôznych menách, stačí pridať ďalšie Token. Oddeľujú sa bodkočiarkou bez medzier. Systém si už sám automaticky napáruje platbu na príslušný účet v danej mene.

Platnosť Tokenu

Je možné, že platnosť Tokenu máte vo svojom Fio účte časovo obmedzenú. Akonáhle Token expiruje, prestane párovanie platieb s e-shopom fungovať.

Overte a znovu obnovte platnosť Tokenu v bankovníctve Fio. Všetko nájdete v Nastavení / API.

Automatická zmena stavu objednávky

Po spárovaní platby je možné nastaviť automatickú zmenu stavu objednávky. K dispozícii sú samostatné nastavenia pre platby typu dobierka a bankový prevod.

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora