Prejdite z Shoptetu k nám a prvé 3 mesiace nemusíte nič platiť
Rozcestník pre prechod na Upgates
Ste ešte na Shoptete? Vyskúšajte niečo nové a posuňte svoje online podnikanie na novú úroveň.
Mimochodom, voči Shoptetu majú naši klienti dvojnásobné tržby, ale zároveň sme pre drvivú väčšinu e-shoperov lacnejší.
Na nezáväznom online meetingu vám ukážeme, ako funguje a čo ponúka skutočne vyspelé e-commerce riešenie. Náš špecialista si vypočuje všetky vaše potreby a navrhne riešenia na mieru.
Prípadne sa s akoukoľvek otázkou môžete obrátiť priamo na naše obchodné oddelenie.
Do migrácie sa môžete pustiť tiež sami. Nižšie nájdete odporúčaný postup podľa veľkosti vášho e-shopu.
Upgates nie je na e-shopovom trhu žiadnym nováčikom. Naopak. Naše riešenie vyvíjame a zdokonaľujeme už 13 rokov. Naším cieľom je poskytnúť českým a slovenským podnikateľom špičkovú e-commerce platformu, ktorá ich podnikanie nebude obmedzovať v raste. To všetko s maximálne jednoduchým a transparentným cenníkom.
Hlavné výhody Upgates
- Skutočná multidoménovosť za pár eur.
- Systém najlepšie pripravený pre zahraničnú expanziu.
- Všetky funkcie v cene bez mätúcich príplatkov.
- Verejné API pre všetkých.
- Moduly pre vytvorenie vlastného dizajnu.
- Kompletné prepojenie na BaseLinker vďaka ktorému získate prístup na 1000+ služieb, vrátane 160+ marketplacov.
Odlišnosti v tarifách
O výhodách a funkciách upgradu na systém Upgates sme si už povedali. Rozumieme ale tomu, že veľmi dôležitá je pre vás tiež cena, ktorú budete za prenájom e-shopu platiť. Poďme si teda rozobrať rozdiely v jednotlivých tarifách. Veríme, že náš sprievodca vám pomôže zorientovať sa v našom cenníku a vybrať si tú správnu tarifu.
Tarifa |
Počet produktov |
Funkcie v cene |
Užívatelia |
Emaily |
Bronze (Upgates) |
100 |
Všetky | 1 | 3 |
Basic (Shoptet) |
100 | 34 | 3 | 3 |
Silver (Upgates) |
1000 | Všetky | 5 | 5 |
Business (Shoptet) |
1000 | 46 | 5 | 5 |
Gold (Upgates) |
5000 | Všetky | Neobmedzene | 10 |
Profi (Shoptet) |
5000 | 56 | Neobmedzene | Neobmedzene |
Platinum (Upgates) |
50000 | Všetky | Neobmedzene | Neobmedzene |
Enterprise (Shoptet) |
50000 | 68 | Neobmedzene | Neobmedzene |
Co patrí do príplatkových služieb?
Príplatkové služby
Stále platí, že všetky funkcie a maximum doplnkov u nás môžete využívať zdarma. Existuje ale niekoľko výnimiek, ktoré sú podmienené príplatkom. Nie je ich však veľa a sú pomerne špecifické, takže sa rozhodne nemusíte ničoho obávať. V Upgates od vás skrátka nikto nebude chcieť poplatok za umožnenie hodnotenia produktov zákazníkmi, funkciu opustených košíkov, alebo za prepojenie na platobnú bránu.
Pravidelný import od 350 korún mesačne: chcete pravidelne prijímať údaje od dodávateľov alebo z účtovníckeho softvéru? V tom prípade pre vás bude omnoho pohodlnejšie importovať také údaje do svojho e-shopu automaticky. Na to slúži pravidelný import, ktorý kvôli vyťažovaniu našich serverov spoplatňujeme sumou 350 korún mesačne. V prípade, že potrebujete napojiť 6 a viac feedov, stúpa poplatok na 1 000 korún mesačne.
Jazyková mutácia na vlastnej doméne: počet jazykových mutácií, ktoré vo svojom e-shope môžete založiť, určuje predovšetkým zvolená tarifa. Potom si však môžete vybrať, či budete jazykové mutácie prevádzkovať bez ďalšieho príplatku pod jednou hlavnou doménou, alebo na samostatnej doméne. Vysvetlíme si to na príklade. Pokiaľ budete zahraničnú mutáciu svojho webu prevádzkovať na adrese mujeshop.cz/sk, nemusíte si priplácať nič. Keď však chcete zahraničnú verziu prevádzkovať na adrese mojeshop.sk, budete si za každú takú doménu priplácať 750 korún mesačne.
Rozšírený emailing: Súčasťou základného a bezplatného balíčka je 10 tisíc správ mesačne. Ide o objem, ktorý dostačuje úplnej väčšine e-shoperov. V prípade, že by ste radi posielali ešte viac emailov, bude každý e-mail nad limit spoplatnený sumou 0,05 korún.
SMS správy: svojich zákazníkov môžete o stave objednávky informovať tiež prostredníctvom SMS. Textové správy sú spoplatnené sumou 1 Kč za správu. Táto taxa platí pre správy na české a slovenské čísla. Cena správy do ostatných krajín je 2 koruny
Podpora na Upgates
Podpora
Zákaznícka a technická podpora je neoddeliteľnou súčasťou hladkej prevádzky e-shopu. Rozumieme tomu, že z času na čas je potrebné nás kontaktovať. Technická podpora však v Upgates funguje trochu inak, ako ste asi doposiaľ boli zvyknutí. Fungujeme totiž výhradne na báze ticketov, na ktoré sa snažíme odpovedať v čo najkratšej dobe. Obvykle dostanete odpoveď do 24 hodín. Veľmi často však omnoho skôr.
Rozhodne ale neurobíte chybu, keď v administrácii e-shopu zanecháte svoje telefónne číslo. Vďaka tomu vás potom v prípade potreby môžeme kontaktovať a dohovoriť si postup či odovzdať informácie k zložitejším problémom. Prvým impulzom na vyriešenie prípadných problémov je však u nás vždy založenie novej otázky pre technickú podporu (ticketu).
Prečo technické otázky riešime len prostredníctvom ticketov?
V Upgates sa snažíme uchovávať vaše podnety a otázky písomne, aby sme sa k nim mohli pohodlne vrátiť a vytiahnuť si z nich potrebné informácie. Preto si stojíme za tým, že je pre kvalitu našej technickej podpory prínosné udržiavať ich aj v písomnej podobe.
Jak to funguje s doplňky?
Jak to funguje s doplňky?
Už sme si povedali, že e-shop v Upgates si môžete prepojiť s ďalšími nástrojmi. Mostíky na niektoré z nich sú hotové. Iné je potrebné si objednať a prípadne prispôsobiť na mieru. Preto si teraz vysvetlíme, na akom princípe u nás doplnky fungujú.
Doplnky integrované do Upgates
V takom prípade je to najjednoduchšie. Ide totiž o doplnky, u ktorých môžete využiť hotové integračné mostíky. Samotné prepojenie prebieha prostredníctvom API, konverzných kódov alebo XML či iných feedov. V takom prípade je prepojenie veľmi jednoduché. Stačí podľa nápovedy či inštrukcií prevádzkovateľa doplnku vytvoriť API prístupy, vložiť javascript alebo vytvoriť import.
Doplnky s externým mostíkom
Obzvlášť v prípade rôznych účtovníckych, ekonomických a ERP nástrojov platí situácia, kedy si síce môžete vybrať z hotových integračných mostíkov, avšak napojenie nefunguje univerzálne. Prepojenie s týmito nástrojmi totiž obvykle býva zložité a vyžaduje zohľadnenie individuálnych požiadaviek. Túto formu napojenia pre nás tvoria externí partneri. Pokiaľ si niektorý z ich nástrojov z nášho katalógu vyberiete. Následne je potrebné tohto partnera kontaktovať a dohodnúť si s ním podmienky napojenia. Integrácia samotného napojenia býva v tomto prípade spoplatnená.
Doplnky prostredníctvom integrátora
Existuje však ešte tretí prípad. Upgates sa totiž môže pochváliť kompletným napojením na nástroje ako je BaseLinker, GoodEshop alebo napríklad Omnicado. Tieto nástroje sa špecializujú na integrácie. Ich prostredníctvom potom môžete prepojiť svoj e-shop s ďalšími stovkami nástrojov.