Doplnky

Čo je to doplnok?

Doplnky sú pre Upgates klientov (eshopárov) sekcie, v ktorej si vyhľadávajú a vyberajú vami partnerov poskytované služby, alebo aplikácie, ktoré následne vo svojom e-shope používajú. Pokiaľ sa im vami ponúkaná služba bude páčiť, doplnok si aktivujú a tým vykonajú registráciu do vášho systému, poprípade vám môže prísť žiadosť o schválenie registrácie v závislosti od procesu, ktorý si pri aktivácii doplnku nastavíte.

Ako doplnok vyzerá?

Klienti vytvorené doplnky vidia vo svojich administráciách v sekcii Doplnky. Doplnok sa klientom ponúka nezávisle od jeho vybranej verzie v cenníku Upgates. Vami vybraný doplnok sa tak zobrazí vždy všetkým našim klientom.

Každý vytvorený partner, ktorý vytvára svoj doplnok, má u nás nielen box umiestnený v administrácii, ale aj okrem marketingovej propagácie, získava automaticky špeciálny článok na našom webe, kde vás môžu naši klienti ľahšie nájsť. Ako môže taký vami vytvorený článok potom vyzerať si môžete pozrieť na našom Marketplace, ktorý slúži aj ako vizuálna pomôcka pre vašu tvorbu doplnku.

Prečo vytvárať doplnok?

Vytvorením doplnku získate nielen prístup k novým potencionálnym zákazníkom, ale taktiež získavate rôzne výhody, ktoré sme sa pokúsili spísať v našom blogovom článku.

Ako vytvoriť doplnok?

Doplnky nemusíme vytvárať iba na našej strane. Aj vy sa môžete pridať a získať tak nových potenciálnych zákazníkov.
Vďaka Upgates otvorenému API prístupu môžete dáta klientov sťahovať, spracovávať a potom ich ponúknuť späť do administrácie klientom prostredníctvom vášho rozhrania.

Vytvorenie doplnku