Doplnky
Čo je to doplnok?
Doplnky sú pre Upgates klientov (eshopárov) sekcie, v ktorej si vyhľadávajú a vyberajú vami partnerov poskytované služby, alebo aplikácie, ktoré následne vo svojom e-shope používajú. Pokiaľ sa im vami ponúkaná služba bude páčiť, doplnok si aktivujú a tým vykonajú registráciu do vášho systému, poprípade vám môže prísť žiadosť o schválenie registrácie v závislosti od procesu, ktorý si pri aktivácii doplnku nastavíte.
Ako doplnok vyzerá?
Klienti vytvorené doplnky vidia vo svojich administráciách v sekcii Doplnky. Doplnok sa klientom ponúka nezávisle od jeho vybranej verzie v cenníku Upgates. Vami vybraný doplnok sa tak zobrazí vždy všetkým našim klientom.
Každý vytvorený partner, ktorý vytvára svoj doplnok, má u nás nielen box umiestnený v administrácii, ale aj okrem marketingovej propagácie, získava automaticky špeciálny článok na našom webe, kde vás môžu naši klienti ľahšie nájsť. Ako môže taký vami vytvorený článok potom vyzerať si môžete pozrieť v tomto článku, ktorý slúži aj ako vizuálna pomôcka pre vašu tvorbu doplnku.
Prečo vytvárať doplnok?
Vytvorením doplnku získate nielen prístup k novým potencionálnym zákazníkom, ale taktiež získavate rôzne výhody, ktoré sme sa pokúsili spísať v našom blogovom článku, a článku ako vytvárať overený doplnok.
Ako vytvoriť doplnok?
Doplnky nemusíme vytvárať iba na našej strane. Aj vy sa môžete pridať a získať tak nových potenciálnych zákazníkov.
Vďaka Upgates otvorenému API prístupu môžete dáta klientov sťahovať, spracovávať a potom ich ponúknuť späť do administrácie klientom prostredníctvom vášho rozhrania.
- Pridanie nového doplnku - Čo najskôr budete potrebovať?
- API dokumentácia doplnku - Prvé kroky máte za sebou a chcete sa posunúť ďalej?