Vyskakovací okno neboli pop-up. Jde o často oblíbenom marketingovom nástroji, pomocou ktorého si môžete kúpiť počet návštevníkov, ktorí o nich napríklad informujú, zaujímavá ponuka alebo tu umiestnené umiestnenie vedie k registrácii. 

Co je to vyskakovací okno?

Základní definiční vyskakovací okna je to, že vždy se zobrazí v popředí podstránky a další obsah tedy zakryje. Proto není vhodné to vyskakovacími okny prehánět. Lepší bude používať tento nástroj iba v prípade, že budú návštevníci takto postupovať pred skutočnou novou ponukou. Napríklad slevu na prvý nákup. Rozhodnite tak, aby ste na našich stránkach zistili, že objavíte vyskakovacie okná viac hned za sebou. Toto žiadny pozitívny vplyv nebude mať a zákazníci naopak budú takí, že odejdou.

Existuje tiež ďalší typ vyskakovacích okien, ktoré sa zobrazujú v prípade, že používateľ chce ďalšiu akciu ukončiť. Říká se mu exit pop-up a v internetovom prostredí sa príliš nepoužíva. Ak chce návštevník ze stránek odejít, asi nemá cenu snažit sa tomu zabrániť vyskakovacím oknom, kde sa zeptať, či chce užívateľ skutočne odísť. Opäť to nemá cenu a ide o záležitosti, ktorý návštevník skôr otvára, čo zvyšuje šancu, že sa na vaše stránky už nevrátia. Ukončiť vyskakovacie okno, ktoré má potrebné miesto u aplikácií, kde chceme urobiť niečo zásadního. Třeba vymazané fotky, zrušený účet a tak ďalej.