Využitie Messenger zákazníckeho chatu naplno. Nová spolupráca Upgates a ChatGo

Vďaka našej novej spolupráci s ChatGo vám prinášame nové prepojenie, ktoré uľahčuje integráciu Messenger zákazníckeho chatu od Facebooku do vášho e-shopu. Vďaka tomu môžete s návštevníkmi svojho e-shopu nadviazať komunikáciu a ideálne je premeniť vo svojich zákazníkov. Pomocou správ ľahko zistíte, čo presne hľadajú a s čím potrebujú poradiť.

Súčasťou nového prepojenia ChatGo je jednoduchý editor automatických správ, v ktorom môžete využiť aj akčné tlačidlá a obrázky. Pre každú sekciu e-shopu si môžete nastaviť inak prispôsobenú automatickú konverzáciu. Alebo môžete obmedziť výber, na akých konkrétnych stránkach webe sa bude chat zobrazovať. Možno tiež napríklad nastaviť rôzne jazykové varianty chatu.

Veľkou výhodou je automatizácie. Svojich návštevníkov môžete oslovovať personalizovanými automatickými správami. Príklad: "Dobrý deň, Peter, vidím, že by sa Vám páčili nové kožené topánky. Môžem Vám nejako poradiť? "ChatGo rozpozná kontext, v ktorom sa zákazník práve nachádza, a tak môže automaticky doplniť napríklad aj práve prezeraný produkt.

Prečo si vybrať toto prepojenie?

Nič neriskujete. Počas skúšobnej doby aplikácie (14 dní) si môžete ZADARMO vyskúšať, ako Messenger zákaznícky chat funguje, experimentovať s možnosťami automatických odpovedí a zistiť reakcie svojich zákazníkov. Ako ChatGo prepojenie vyskúšať nájdete v detailnom návodu.

Ďalší článok
Michal Kopřiva: Twisto Pay. Jednoduché platby na 1 kliknutie