Rozhranie registrovaného zákazníka slúžiace pre uchovanie zákazníckych informácií. Vzniká tak, že zákazník vykoná registrácii alebo si objedná tovar a pri tom si založí zákaznícky účet.

Registrácia

Formulár s údajmi, ktoré musí zákazník vyplniť, ak chce získať zákaznícky účet. Každú registráciu je nutné aktivovať, aby sa nestalo, že niekto vykoná registráciu na cudziu osobu.

Štandardne si aktiváciu účtu vykonáva zákazník sám tak, že klikne na aktivačný odkaz, ktorý mu bol zaslaný po registrácii emailom.

Ak má právo aktivovať len administrátor, zákazníkovi na email aktivačný odkaz neposielajte (zo systémového emailu, ktorý je určený pre registráciu, odkaz zmažte). Administrátor potom v profile zákazníka zatrhne, že účet je aktívny.

Prihlásenie

Zákazník sa na svoj účet prihlasuje pomocou prihlasovacieho emailu (pod ním sa registroval) a hesla (vygenerované systémom), ktoré mu boli zaslané po registrácii na jeho email.

Zabudnuté heslo

Upgates si heslá zákazníkov ukladá iba v zakódované forme. Nikdy ich už nie je možné rozkódovať a prečítať. Preto ak nejaký zákazník svoje heslo zabudne, musí si nechať zaslať heslo novej, prihlásiť sa pod ním a vo svojom profile si prípadne zmeniť heslo na to, ktoré obvykle používa.

Funkcia zákazníckeho účtu

Aktuálny stav účtu

Zákazník má prehľad o celkovom obrate, ktorý dosiahol na e-shope, o počtu objednávok, dosiahnutej výške zákaznícke zľavy, počtu vernostných bodov a neohodnocených produktov.

História objednávok

Registrovaní zákazníci si môžu svoje realizované objednávky prezrieť v históriu objednávok. Získajú tu informácie o stave vybavenia objednávky, fakturačné a dodacie údaje, rekapituláciu objednaného tovaru, dopravy a platby, kód sledovania zásielky, dokumenty na stiahnutie a platobné údaje v prípade platby prevodom z účtu.

Diskusné príspevky

Prehľadný zoznam svojich komentárov do diskusií a reakcií na ne od administrátora.

Profil zákazníka

Možnosť upraviť si svoje užívateľské a prihlasovacie údaje.