Zobrazujete zákazníkom čo chcú kúpiť?

Nájsť v e-shope relevantné produkty nemusí byť jednoduché. Luigi’s Box e-shopom pomáha, aby to jednoduché bolo.

Luigi’s Box vám prezradí, v akom stave je vyhľadávanie vášho e-shopu, zabezpečí jeho rýchlejšie a efektívnejšie fungovanie a odporučí zákazníkom ďalšie z vašich produktov. Pomáha tak nakúpiť správny produkt v najkratšom možnom čase a prispieva nielen k spokojnosti zákazníkov, ale aj zvyšovaniu tržieb.

Medzi firmy, ktoré využívajú technológiu Luigi’s Boxu využívajú, patria napríklad Dedoles, Košík, Benu, Astratex, Electro World, O2 alebo Muziker.

Stav vášho vyhľadávania Luigi’s Box zhodnotí pomocou tzv. ruky (graf v analytickom nástroji). Zistíte, aká časť vašich zákazníkov používa vyhľadávanie, koľko z vyhľadávaní končí bez výsledkov alebo koľko vyhľadávaní (ne)prináša konverzie. 

Dozviete sa aj, aké sú najhľadanejšie frázy na vašom webe, a ktoré frázy neprinášajú žiadne výsledky. Prečo je to dôležité? Až tretina ľudí po zobrazení správy „Nenájdené“ e-shop opustí. To platí aj pre produkty, ktoré v skutočnosti máte, ale zákazník ich hľadal pod iným názvom, než pod akým sa nachádzajú vo vašom e-shope. Luigi’s Box tieto situácie eliminuje.

Dôležité nie je len nájsť relevantné produkty, ale ich aj správne zoradiť, na čo Luigi’s Box používa umelú inteligenciu. Učí sa zo správania zákazníkov, sleduje, kam klikajú, čo vyhľadávajú, ako upravujú svoje zadania, čo vkladajú do košíka. Algoritmus toto správanie vyhodnocuje, odhaduje, čo je pre konkrétneho zákazníka dôležité a prispôsobuje tomu ďalšie výsledky. 

Luigi’s Box zároveň umožňuje mať nad vyhľadávaním plnú kontrolu. Môžete si ľubovoľne určiť poradie produktov vo výsledkoch alebo zaradiť na prvé miesta produkty konkrétnej značky. Vyhnete sa tak tomu, že produkt, ktorý chcete práve promovať sa nebude nachádzať na prvej strane vo výsledkoch. Až 90% ľudí si totiž prezerá len prvú stranu.

Za zrýchlenie vyhľadávania je zodpovedný tzv. našepkávač. Našepkávač už od prvého znaku zadaného do vyhľadávacieho políčka zobrazuje najpravdepodobnejšie výsledky a pomáha tak zákazníkovi rýchlejšie nájsť produkt. Konverzný pomer našepkávača je naprieč všetkými segmentami oproti samotnému vyhľadávaniu až dvojnásobný.

Odporúčanie produktov prispieva k zvyšovaniu priemernej hodnoty objednávky. Inteligentné panely s odporúčaniami sa dajú umiestniť kdekoľvek na webe, zohľadňujúc kontext ich umiestnenia. Môžu slúžiť ako prehľad najpredávanejších produktov na hlavnej stránke alebo skratka pre naposledy prezerané produkty daného zákazníka. Na detaile produktu dokáže zobraziť alternatívne produkty pre potenciálny upsell. V košíku zobrazí produkty, ktoré sú ideálnymi doplnkami pre tovar, ktorý sa v košíku nachádza (cross sell). 

Viac o produktoch Luigi’s Boxu sa dozviete na www.luigisbox.com/cs.

Ďalší článok
Nová splátková platobná brána Cofidis