Zoznam doplnkov

Jednotlivé typy platieb, dopravy a napojenia na externé systémy sú v administrácii e-shopu považované za samostatné doplnky.

Zoznam všetkých dostupných doplnkov môžete nájsť v administrácii v sekcii Doplnky / Zoznam doplnkov. Jednotlivé doplnky sú rozdelené do kategórií:

  • Doprava a logistika (viac tu),
  • Platby a financie (viac tu),
  • Informačné systémy (viac tu),
  • Marketing a porovnávače (viac tu),
  • Komunikácia (viac tu),
  • Dodávatelia (viac tu),
  • Prechod z iných riešení (viac tu),
  • Všeobecné (ďalšie druhy prepojení).

Tu si môžete vybrané doplnky jednoducho založiť alebo deaktivovať. Zároveň sú tu uvedené odkazy na ďalšie informácie k jednotlivým doplnkom.

Niektoré doplnky odosielajú v rámci svojho fungovania napr. marketingové údaje z e-shopu. Pre ich správnu funkčnosť je potrebné mať aktívnu cookies lištu (viac tu), na čo systém upozorní v zozname doplnkov.

Založenie nového doplnku

Podľa typu doplnku je možné vykonať založenie jedným zo štyroch spôsobov. Konkrétny doplnok si môžete vyhľadať prechádzaním zoznamu všetkých doplnkov, alebo si ho vyfiltrovať zadaním názvu.

1. Pridať doplnok

Tento spôsob je k dispozícii pri doplnkoch, ktoré je možné zakladať opakovane. Napríklad si môžete založiť niekoľko samostatných dopráv typu Česká pošta - Balík Do ruky.

Postup v administrácii

  1. Prejdite do sekcie Doplnky / + Zoznam doplnkov.
  2. Pri konkrétnom doplnku kliknite na tlačidlo Pridať.
  3. Budete presmerovaní na stránku nového doplnku, ktorý ste pridali. Tu si vykonajte potrebné nastavenia.
  4. Vykonané zmeny uložte.

2. Aktivovať doplnok

Tento spôsob je k dispozícii pri doplnkoch, ktoré je možné založiť len raz a majú svoju stránku priamo v administrácii Upgates.

Postup v administrácii

  1. Prejdite do sekcie Doplnky / + Zoznam doplnkov.
  2. Pri konkrétnom prepojení kliknite na tlačidlo Aktivovať
  3. Budete presmerovaní na stránku nového doplnku, ktorý ste aktivovali. Tu si vykonajte potrebné nastavenia.
  4. Vykonané zmeny uložte.

3. Prejsť na doplnok

Tento spôsob je k dispozícii pri doplnkoch, pre ktoré sa vkladá pomocou všeobecného nastavenia napr. konverzných kódov, importu, API atď. Je potrebné zadať údaje (napr. konverzné kódy) pre špecifické prepojenie.

Postup v administrácii

  1. Prejdite do sekcie Doplnky / + Zoznam doplnkov.
  2. Pri konkrétnom prepojení kliknite na tlačidlo Prejsť.
  3. Budete presmerovaní na všeobecnú stránku v administrácii, kde je možné doplniť potrebné údaje.
  4. Vykonané zmeny uložte.

4. Prepojenie s externou službou

Niektoré doplnky sú poskytované treťou stranou, teda obchodnými partnermi Upgates. V tomto prípade kliknite pri doplnku na odkaz viac info. Budete presmerovaní na stránku konkrétneho doplnku, kde sú podrobné informácie vrátane údajov o poskytovateľovi.

Podmienky pred založením doplnku

Pri niektorých doplnkoch je potrebné najskôr splniť stanovené podmienky, aby mohlo dôjsť k založeniu prepojenia.

Po nabehnutí na detail doplnku sa ukáže informačný panel s konkrétnymi podmienkami na splnenie. Napr. je nutný prechod e-shopu na ostrú doménu atď.

Na tejto stránke

Další zdroje informací

Facebook poradna

Výměna zkušeností, rady a tipy mezi provozovateli e-shopů na systému UPgates.

Přejít do poradny

Akademie

Získejte znalosti od našich specialistů na marketing, obchod, právo a podnikání.

Přejít do akademie

Novinky z Blogu

Co nového jsme pro vás připravili nebo chystáme najdete na blogu.

Přejít do blogu

Nepodařilo se Vám najít tu správnou odpověď?

Kontaktujte naši technickou podporu, která je tu pro vás od pondělí do pátku 8:00 až 16:00 hod.

Zákaznická podpora