V module správy nájdete chronologicky zoradené správy a udalosti prijaté z webovej časti vášho e-shopu. Modro podfarbené riadky znamenajú neprečítané položky.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Správy , ktoré majú pred menom odosielateľa tmavšie ikonku, sú od zákazníkov. Tí sú registrovaní a majú vytvorený Zákaznícky účet. Neregistrovaní zákazníci majú naopak ikonu prázdnu. Viac o typoch kontaktov nájdete tu.

Kliknutím na meno odosielateľa sa dostanete do profilu kontaktu (Komunikácia / Kontakty), kde nájdete detailné informácie o danej osobe.

Tmavá ikonka vlajky znamená, že je správa vyriešená. Nastaviť ju môžete v detailu správy (okno správy otvoríte pomocou ikony ceruzky) alebo pomocou hromadných úprav (pod tabuľkou sa nachádza možnosti).

Detail správy

V detaile správy môžete reagovať na prijaté správy a udalosti. V oddiele Správa vyplníte odpoveď.

Komunikace a zprávy v e-shopu

Zobrazenie zdroja správy.

Označiť ako vyriešené.

Odstrániť správu.

Zasielanie správ do emailového klienta

Ak radšej komunikujete zo svojho emailového klienta (Outlook, Gmail atď.), Nastavte pri jednotlivých formulár Obsah / Formuláre do poľa Kópia správy na email svoju emailovú adresu a všetko čo dorazí do modulu správy bude odoslané na váš email.

Diskusia