Príbeh e-shopu domkyachaty.cz: ako sa firma s 20-ročnou tradíciou pustila do online predaja drevostavieb

Príbeh e-shopu domkyachaty.cz: ako sa firma s 20-ročnou tradíciou pustila do online predaja drevostavieb

Len ťažko by sme hľadali odbor, ktorého sa nedotkol prudký rozmach e-commerce. Na internete si dnes môžeme objednať produkty, u ktorých to ešte celkom nedávno bolo nemysliteľné. Trebárs záhradný domček. Spoločnosť Moravia Wood Trading, ktorá má dlhoročné skúsenosti v oblasti drevostavieb, uzrela v rozmachu internetových obchodov unikátnu príležitosť. Na jej e-shopu domkyachaty.cz si vďaka tomu môžete kúpiť záhradný domček, rekreačnú chatu alebo napríklad prístrešok pre auto.

Aktualizácie systému verzia 24

Aktualizácie systému verzia 24

Aktualizácia prináša nové funkcie, napojenie na systémy tretích strán, opravy existujúcich funkcií systému, aktualizácie funkcií a drobné opravy.

Kde získať peniaze na začiatku online podnikania?

Kde získať peniaze na začiatku online podnikania?

Prevádzkovať vlastný obchod v dnešnej dobe láka čoraz viac ľudí a niet sa čomu diviť. E-commerce každým rokom rastie - na trhu v dnešnej dobe už existuje nespočetné množstvo eshopov rôznych kategórií, kde zákazníci utrácajú čoraz viac peňazí.

Príbeh Machovna.sk: ako sa z kreatívneho nápadu stalo úspešné podnikanie

Príbeh Machovna.sk: ako sa z kreatívneho nápadu stalo úspešné podnikanie

Kým ešte pred niekoľkými rokmi išlo úplnú raritu, dnes sa machové obrazy či múru získavajú na popularite. Stretnúť sa s nimi môžeme v reštauráciách, kaviarňach, kanceláriách, ale tiež stále častejšie aj v domácnostiach. Vyrobiť si vlastnú machový obraz pritom nie je zase tak zložité. Teda ak zoženiete správny mech. A práve tie predáva e-shop Machovna.sk. Ako je možné, že ich machy a lišajníky vydrží možno až desať rokov a ako také machy vlastne vznikajú? Nielen o tom sme sa rozprávali s Michalom Kukučka z Machovna.sk.

9 krokov pre úspešnú expanziu e-shopu a získanie zákazníkov na zahraničnom trhu

9 krokov pre úspešnú expanziu e-shopu a získanie zákazníkov na zahraničnom trhu

Vlastníte e-shop, ktorý vykazuje tendenciu dlhodobého rastu? Uvažujete nad tým, či vstúpiť na zahraničný trh a začať zarábať aj v zahraničí? Premýšľate, ako v zahraničí získať zákazníkov? Ako pripraviť e-shop pre vstup na zahraničný trh a čo všetko taká expanzia obnáša, sa dočítate v tomto článku.

Príbeh Cocoa Spot: o ceste najkvalitnejšieho kakaa a kávy z dažďových pralesov Sierra Leone do českých Čokoládovní aj kuchýň

Príbeh Cocoa Spot: o ceste najkvalitnejšieho kakaa a kávy z dažďových pralesov Sierra Leone do českých Čokoládovní aj kuchýň

Ako vyzerá cesta kávy a kakaa z plantáží v Sierra Leone do slovenských Čokoládovní? A prečo je v posledných rokoch stále vyhľadávanejšie komoditou zelená káva? Nielen o tom sme sa rozprávali s Milanom Štamfestem z e-shopu cocoaspot, ktorý predáva práve suroviny na prípravu kakaa. Tie odoberajú predovšetkým výrobcovia čokolády. Kúpiť si ich ale môžeme všetci. Kakaové hmota či kakaové bôby totiž majú svoje využí v kuchyni aj v kozmetike.

Gejza Nagy (CEO, Luigi 's Box): e-shopy sa neriadi dátami, ale pocity. Naše inteligentné vyhľadávanie zvyšuje konverzie až o 70%

Gejza Nagy (CEO, Luigi 's Box): e-shopy sa neriadi dátami, ale pocity. Naše inteligentné vyhľadávanie zvyšuje konverzie až o 70%

Zákazníci, ktorí už na e-shope vyhľadávajú konkrétny produkt, sú už takmer rozhodnutia na nákup. Nástroje od Luigi 's Box im v poslednom kroku pomôžu a tým zvyšujú podiel konverzií. To ale nie je jediná vychytávka, ktorú tento nástroj dokáže. O jeho ďalších výhodách, sme si pozreli sa zakladateľom Luigi 's Box Gejzom Nagy.

Konečne to môžete povedať: naše nápovedy sú hotové!

Konečne to môžete povedať: naše nápovedy sú hotové!

Každý potrebuje čas od času s niečím pomôcť. To je úplne prirodzené. Preto chápeme, že v našom systéme môžete niekedy skrátka trochu plávať. Špecialisti na UPgates e-shopy proste nepadajú z neba. Preto sme pre vás posledný rok usilovne pripravovali posledný dielik skladačky našej zákazníckej podpory. Pravdepodobne už ste sa s nimi aspoň raz stretli. Teraz už to konečne môžeme povedať nahlas: naše nápovedy sú hotové!

Expanzia - Automatické preklady produktov - Mall Marketplace

Expanzia - Automatické preklady produktov - Mall Marketplace

Pripravujete expanziu s eshopom na zahraničný trh a potrebujete preložiť XML s menovkami produktov do príslušného jazyka? Alebo máte k dispozícii dáta od zahraničného dodávateľa
a potrebujete je preložiť pre Váš eshop? Potom je tento článok presne pre vás.

O affiliate marketingu s Jánom Makovičom z Affiliate Port

O affiliate marketingu s Jánom Makovičom z Affiliate Port

Affiliate marketing je typ marketingu, ktorý je založený hlavne na províznej odmene za propagáciu sprostredkovanú affiliate publisherom. Firma týmto spôsobom získa rozšírené využitie propagačných kanálov a sprostredkovatelia získajú podiel z predaja. Tvoria ho štyri základné spolupracujúce strany- inzerenti (klienti), publisheri (affiliate partneri), affiliate sieť a zákazníci. Čo ponúka affiliate marketing e-shopom, čím sa líši a prečo je tou správnou voľbou? V dnešnom rozhovore s Jánom Makovičom získate odpovede na tieto otázky a ešte o niečo viac. 

Marek Duda z Retina: k vratkám a reklamáciám je potrebné postaviť sa čelom. Pozerajte sa na ne ako na obchodnú príležitosť

Marek Duda z Retina: k vratkám a reklamáciám je potrebné postaviť sa čelom. Pozerajte sa na ne ako na obchodnú príležitosť

Asi žiadny e-shop nestojí o to, aby sa mu tovar vracalo. Ide ale o realitu, s ktorou je pri internetovom podnikaní musíme počítať. Keď už teda k vratkách dochádza, je dôležité tento proces čo najviac zefektívniť, aby ste nad reklamáciami a vrátených platieb vrátili len minimum nevyhnutného času. Práve toto rieši nástroj Retina. Jeho prostredníctvom môžete celý proces cesty produktu od zákazníka k obchodníkovi maximálne zjednodušiť. Podrobne sme si o tom porozprávali s Markom Dudom z Retina.

Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovú automatizáciu mohli dovoliť aj malé e-shopy

Tomáš Polák (CEO, Owlcure): Chceme, aby si marketingovú automatizáciu mohli dovoliť aj malé e-shopy

Pojmy marketingová automatizácie a personalizácie sa vo svete e-commerce skloňuje čoraz častejšie. V dnešnej informáciami nabitej dobe skrátka neostáva nič iné ako pokúsiť sa získať zákazníkovu pozornosť práve prostredníctvom konkrétne zameraných správ a to je bez zautomatizovanie celého procesu veľmi zložité. To je tiež dôvod, prečo sme na túto tému vyspovedali zakladateľa zakladateľa nástroje pre marketingovú automatizácie Owlcure Tomáša Poláka.

Automatické ponúkanie cien ľahko a rýchlo s BiddingManagerem

Automatické ponúkanie cien ľahko a rýchlo s BiddingManagerem

Predstavujeme BiddingManager, bidovací nástroj pre malé a stredne veľké e-shopy. V článku vám ukážeme jeho přednostia odkážeme vás na veľa zaujímavých informácií a návodov, ktoré vám uľahčia orientáciu a prvé kroky v nástroji.

Dominika Postavová: Cena je pre zákazníka najdôležitejší faktor. Pricing Fox jej tvorbu automatizuje

Dominika Postavová: Cena je pre zákazníka najdôležitejší faktor. Pricing Fox jej tvorbu automatizuje

Z vlastnej skúsenosti asi všetci vieme, že cena mnohokrát rozhoduje. V napätom konkurenčnom prostredí je ale pružná cenotvorba trochu oriešok. Našťastie však existujú nástroje na jej automatizáciu. Jedným z nich je Pricing Fox, ktorý si môžete jednoducho napojiť na UPgates. O automatické cenotvorbe e-shopu sme sa rozprávali s produktovou manažérkou Pricing Fox, Dominikou Postavovou.