14) E-mail marketing e-shopu a hlavné výhody newsletteru

14) E-mail marketing e-shopu a hlavné výhody newsletteru

Nasledujúca časť nášho poradca pre online podnikateľov bude zameraná na email marketing eshopu a newsletter kampane. Na tento kanál často zabúdajú malé a stredné internetové obchody, pre ktoré je práve prenájom e-shopu vo väčšine prípade tou najlepšou možnou voľbou.

Ako na kvalitnej newsletter

Ako na kvalitnej newsletter

Mail a s ním spojené newslettre sú stále najefektívnejším marketingovým nástrojom. Dobre naformátovaný a oku lahodiace newsletter môže byť motor pre vaše konverzie.

Vernostný program a maximálne využitie jeho výhod

Vernostný program a maximálne využitie jeho výhod

Vernostný program buduje váš vzťah s existujúcimi zákazníkmi e-shopu. A bez tých sa určite nezaobídete. Na ich spokojnosti staviate značku a jej meno. Práve spokojný a pravidelne sa vracajúci zákazník vás totiž najčastejšie odporučí ďalej. Získavate tímpádem i novú klientelu. Tá je určite tiež potreba.

Prečo je blog jedným z pilierov úspešného e-shopu?

Prečo je blog jedným z pilierov úspešného e-shopu?

Redakčným systémom sa v našom prípade rozumie blog. Ten môžete na UPgates utvárať a budovať pomocou článkov umiestnených do kategórie blogu alebo spravodajcu. Jedná sa o webový záznamník, ktorý môže plniť funkciu denníčku. Zároveň z neho môže byť profi marketingový nástroj. Výber témy musí zodpovedať zameranie e-shopu. Ak predávate šperky, asi nebude vaše zákazníkov zaujímať článok o zahradničení. Tiež nemusí ísť len o písanú formu. Čím ďalej tým rozšírenejšie sú vlog. Pomocou videa môžete zákazníkom e-shopu oznámiť potrebné informácie zaujímavejšie formou.