10 spôsobov, ako zaručene naštvať zákazníkov e-shopu

10 spôsobov, ako zaručene naštvať zákazníkov e-shopu

Tvorba e-shopu tak, aby vám zákazníci neutekali medzi prstami. Tržby sa nehýbu a vy neviete, čo môže byť zle? Možno svojich potenciálnych zákazníkov e-shopu proste len vytáčate spôsobmi, ktoré sú im proti srsti. Skúste sa pozrieť, či niektoré z nich nepoužíva na svojom e-shope.

Ako zmáknuť dizajn e-shopu

Ako zmáknuť dizajn e-shopu

Na tom, že svižná, moderné a vzdušná grafika e-shopu predáva, sa bezpochyby zhodneme. Ale ako to urobiť? Ako kúpiť svojmu e-shopu elegantný a zároveň praktický, funkčné kabát? Možnosti tu sú. Zoznámte sa, prosím.

Responzívne zobrazenie

Responzívne zobrazenie

Všade počujeme, že v mobilné zariadenia začínajú preberať vládu nad desktopy. Systém sa tomuto trendu prispôsobuje. Teraz vaše projekty môžete jednoducho optimalizovať pre chytré telefóny, tablety, širokouhlé obrazovky atď.

Prečo je blog jedným z pilierov úspešného e-shopu?

Prečo je blog jedným z pilierov úspešného e-shopu?

Redakčným systémom sa v našom prípade rozumie blog. Ten môžete na UPgates utvárať a budovať pomocou článkov umiestnených do kategórie blogu alebo spravodajcu. Jedná sa o webový záznamník, ktorý môže plniť funkciu denníčku. Zároveň z neho môže byť profi marketingový nástroj. Výber témy musí zodpovedať zameranie e-shopu. Ak predávate šperky, asi nebude vaše zákazníkov zaujímať článok o zahradničení. Tiež nemusí ísť len o písanú formu. Čím ďalej tým rozšírenejšie sú vlog. Pomocou videa môžete zákazníkom e-shopu oznámiť potrebné informácie zaujímavejšie formou.

Ako (ne) mať e-shopov košík z pohľadu práva?

Ako (ne) mať e-shopov košík z pohľadu práva?

Naše špecialistka na SEO, Petra Mikulášková, spísala v spolupráci s advokátskou kanceláriou KROPÁČEK Legal zaujímavé právne postrehy pre e-shoper. V otázke práva na e-shopoch sa zďaleka nejedná iba o obchodné podmienky. Viac o konkrétnych prípadoch aj s ich vysvetlením sa dočítate v článku.