Spúšťame slovenskú administráciu!

Spúšťame slovenskú administráciu!

Pripravili sme slovenskú verziu administrácie internetových obchodov UPgates. Slovenský hovoriacim zákazníkom tak ponúkame komfortnejšie správu a ovládanie svojho e-shopu. Okrem admini máme aj slovenský webové stránky na ktorých sa práve nachádzate.

Redakčný systém a jeho prínosy pre e-shop

Redakčný systém a jeho prínosy pre e-shop

Redakčným systémom sa v našom prípade rozumie blog. Ten môžete na UPgates utvárať a budovať pomocou článkov umiestnených do kategórie blogu alebo spravodajcu. Jedná sa o webový záznamník, ktorý môže plniť funkciu denníčku. Zároveň z neho môže byť profi marketingový nástroj. Výber témy musí zodpovedať zameranie e-shopu. Ak predávate šperky, asi nebude vaše zákazníkov zaujímať článok o zahradničení. Tiež nemusí ísť len o písanú formu. Čím ďalej tým rozšírenejšie sú vlog. Pomocou videa môžete zákazníkom e-shopu oznámiť potrebné informácie zaujímavejšie formou.

3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu" na Facebooku

3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu" na Facebooku

Je dobre známym faktom, že Facebook môže byť skvelým spôsobom ako osloviť potenciálnych zákazníkov vášho e-shopu, ktorí ho v minulosti navštívili, prejavili záujem o vaše produkty alebo u vás dokonca nakúpili. Okrem oslovenie predchádzajúcich návštevníkov však môžete urobiť ešte viac.

10 spôsobov, ako zaručene naštvať zákazníkov e-shopu

10 spôsobov, ako zaručene naštvať zákazníkov e-shopu

Tvorba e-shopu tak, aby vám zákazníci neutekali medzi prstami. Tržby sa nehýbu a vy neviete, čo môže byť zle? Možno svojich potenciálnych zákazníkov e-shopu proste len vytáčate spôsobmi, ktoré sú im proti srsti. Skúste sa pozrieť, či niektoré z nich nepoužíva na svojom e-shope.

Ako na kvalitnej newsletter

Mail a s ním spojené newslettre sú stále najefektívnejším marketingovým nástrojom. Dobre naformátovaný a oku lahodiace newsletter môže byť motor pre vaše konverzie.

Rekapitulace formuláře na email zákazníka

Po vyplnění formuláře na webu se zákazníkovi odešle email se šablonou, do které je možné vložit rekapitulaci vyplněných polí. Zákazník tak získá přehled o tom, co odeslal administrátorům.

Vyřazení kontaktu z newsletteru

Nechcete zbytečně zasílat newslettery někomu, kdo si je ani po 10 zaslání ani jednou nepřečetl? Nastavte si počet nepřečtených emailů a zákazník, který ho dosáhne se označí jako vyřazený

Podpis uživatele v administraci

Každý uživatel administraci si může nastavit vlastní podpis, který se automaticky předvyplní do odpovědi odesílané z administrace. Ušetříte tak čas opakovaným psaním stejného textu.