Ako na Facebooku propagovať lokálnu firmu

Ako na Facebooku propagovať lokálnu firmu

Máte okrem internetového obchodu tiež kamennú predajňu a radi by ste využili vzájomnej synergie? Potom môžete využiť sily sociálnych sietí a zacieliť na lokálne zákazníkov, ktorí môžu potenciálne mať záujem o návštevu vašej lokálnej predajne alebo pobočky. Ako na to si povieme v tomto článku.

Vernostný program a maximálne využitie jeho výhod

Vernostný program a maximálne využitie jeho výhod

Vernostný program buduje váš vzťah s existujúcimi zákazníkmi e-shopu. A bez tých sa určite nezaobídete. Na ich spokojnosti staviate značku a jej meno. Práve spokojný a pravidelne sa vracajúci zákazník vás totiž najčastejšie odporučí ďalej. Získavate tímpádem i novú klientelu. Tá je určite tiež potreba.

Máte internetový obchod dobre pripravený na Vianoce?

Máte internetový obchod dobre pripravený na Vianoce?

Vianoce. Všetci máme pocit, že sú ešte ďaleko. Zároveň na nás ale v obchodoch vyskakuje z regálov vianočný tovar. V televízii čím ďalej tým častejšie počujeme uřvaného mimozemšťana, ktorý nám odporúča neodkladať nákupy darčekov. Je to tak. Vianočné šialenstvo pomaly začína. Pre väčšinu internetových obchodov ide o najdôležitejšie obdobie v roku. Zároveň ale aj najnáročnejších. Ako sa na to všetko nachystať, čo najviac zarobiť a zároveň nezošalieť?

Automatické ponuky Google a najčastejšie chyby

Automatické ponuky Google a najčastejšie chyby

V prístupe k ponúkanie ceny za kliknutie u PPC reklamy možno v poslednej dobe sledovať určitý posun. Zatiaľ čo ešte nedávno väčšina inzerentov spoliehala na ručné ponúkanie cien za kliknutie, založené na analýzach výkonu, návštevnosti a podobne, v poslednom roku sa stále viac z nich obracia k automatickým ponukám ceny za kliknutie.

Reklamy v nákupe Google - využite naplno ich potenciál

Reklamy v nákupe Google - využite naplno ich potenciál

Úspešná kampaň v Nákupoch Google nie je žiadna veda, ak využijete niekoľko základných pravidiel a vyvarujete sa najbežnejších chýb. Ak vykonávate auditu svojho PPC účtu, väčšinou narážate na tie isté problémy alebo príležitosti na zlepšenie. V tomto článku sa dozviete, ako vyriešiť niektoré z týchto bežných problémov a využiť potenciál vašich reklamných kampaní v nákupe Google na maximum.

PPC reklama e-shopu

PPC reklama e-shopu

Väčšina e-shopov kontroluje pravidelne svoje týždenné alebo mesačné prehľady, ktoré im pomáhajú si uvedomiť, ako ich kampane fungujú v priebehu času a ako sa na ich efektivite prejavujú zmeny, ktoré v kampaniach vykonávajú. Jedným z hlavných dôvodov neúspechu v PPC reklame je totiž nedostatok stratégie, plánovania a proaktívneho myslenia. Výkon platenej reklamy je totiž ovplyvňovaný mnohými ďalšími faktormi, ktoré so samotnou PPC reklamou zdanlivo nesúvisí, napriek tomu však na jej výkon majú veľký vplyv.

Google Search Console a čomu v nej venovať pozornosť

Google Search Console a čomu v nej venovať pozornosť

Používate pre váš e-shop Google Search Console (konzolu pre vyhľadávanie Google)? Ak tomu tak nie je, teraz je čas overiť vašu doménu, aby ste mohli využiť obrovského množstva užitočných dát, ktoré sú vám k dispozícii prostredníctvom prehľadov v tomto nadmieru užitočnom nástroji. Vzhľadom k tomu, že Google Search Console ponúka pomerne veľké množstvo rôznych údajov, však môže byť pre začiatočníkov ťažké zistiť, kde začať.

Redakčný systém a jeho prínosy pre e-shop

Redakčný systém a jeho prínosy pre e-shop

Redakčným systémom sa v našom prípade rozumie blog. Ten môžete na UPgates utvárať a budovať pomocou článkov umiestnených do kategórie blogu alebo spravodajcu. Jedná sa o webový záznamník, ktorý môže plniť funkciu denníčku. Zároveň z neho môže byť profi marketingový nástroj. Výber témy musí zodpovedať zameranie e-shopu. Ak predávate šperky, asi nebude vaše zákazníkov zaujímať článok o zahradničení. Tiež nemusí ísť len o písanú formu. Čím ďalej tým rozšírenejšie sú vlog. Pomocou videa môžete zákazníkom e-shopu oznámiť potrebné informácie zaujímavejšie formou.

3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu" na Facebooku

3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu" na Facebooku

Je dobre známym faktom, že Facebook môže byť skvelým spôsobom ako osloviť potenciálnych zákazníkov vášho e-shopu, ktorí ho v minulosti navštívili, prejavili záujem o vaše produkty alebo u vás dokonca nakúpili. Okrem oslovenie predchádzajúcich návštevníkov však môžete urobiť ešte viac.

Je pre úspech PPC kampane dôležitejšia cena za kliknutie, alebo vyššie rozpočtu?

Je pre úspech PPC kampane dôležitejšia cena za kliknutie, alebo vyššie rozpočtu?

Aký je rozdiel medzi rozpočtami a ponukami v PPC reklame? Mnoho ľudí sa domnieva, že na to aby boli úspešní v PPC reklame, stačí mať dostatočne vysoký rozpočet. Napriek tomu že sa môže zdať, že s väčším rozpočtom by ste mali byť konkurencieschopnejšie, častejšie vyhrávať v reklamnej aukcii a tým pádom dosahovať vyšších hodnôt KPI, ako keď máte iba menšie rozpočet, nie je tomu tak vždy.

5 najčastejších chýb PPC kampaní. Robíte ich aj vy?

5 najčastejších chýb PPC kampaní. Robíte ich aj vy?

Chybovať je ľudské. A pretože väčšina PPC marketérov sú zatiaľ ešte stále ľudia, chybám sa nikto z nás nevyhne. Tie najbežnejšie chyby v PPC kampaniach možno našťastie ľahko odstrániť. Dôkladnú revízií svojich kampaní môžete odhaliť existujúce slabé miesta a ich vylepšením je možné dosiahnuť oveľa viac konverzií vášho e-shopu a vyššiu mieru návratnosti prostriedkov investovaných do tvorby e-shopu.

Marketingové tipy, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze na Facebooku

Marketingové tipy, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze na Facebooku

Vytvorili ste e-shop, vyhrali ste si s textami, s výzvami k akcii a s nastavením cenovej politiky? Tým však vaša cesta k úspešnému online biznisu ešte len začína. Potom čo ste spustili nový web, nastáva čas pre ďalší krok, ktorým je privedenie návštevníkov a ich premena v platiacich zákazníkov. Jedným z najlepších zdrojov platiacich zákazníkov v súčasnom online svete je Facebook. Propagácia stránky na Facebooku môže byť pomyselným jazýčkom na váhach, ktorý rozhodne o vašom úspechu či porážke, ak všetko urobíte správne.

Marketing e-shopu - SEO faktory

Marketing e-shopu - SEO faktory

Význam SEO faktorov, ktoré ovplyvňujú pozíciu stránky vášho e-shopu vo vyhľadávaní, sa stále mení. Faktorov je cez 100, ale niektoré z nich rieši vyhľadávača viac. Agentúra MOZ dáva viac ako desať rokov dokopy názory svetových špecialistov na SEO. Výslednú tabuľku dôležitosti faktorov nájdete tu. Otázkou je, či sa pri založení e-shopu zamerať na ľudí alebo na vyhľadávače. Poďte s nami zistiť, ktoré faktory sú pre vás dôležité a ako ich pojať.

Ako vytvoriť e-shop a ktorou cestou sa vydať?

Ako vytvoriť e-shop a ktorou cestou sa vydať?

Pri vytvorení e-shopu máte niekoľko možností, ako svoj plán online predaja produktu zrealizovať. Sú nimi platformy poskytovanej zdarma, realizácia e-shopu na mieru alebo prenájom. U všetkých si ukážeme ich plusy, ale aj mínusy, ktoré ich sprevádza. Nakoniec sa pozrieme na nami poskytovaný alternatívny spôsob, ako efektívne a ľahko vybudovať kvalitný e-shop, ktorý dosť možno predčí vaše očakávania.

Pred spustením Facebook reklamy si skontrolujte nastavenia

Pred spustením Facebook reklamy si skontrolujte nastavenia

Nie ste si istí v nastavovaní vašich reklám na Facebooku? V článku sa dozviete užitočné rady ako správne vybrať marketingový účel, umiestnenie alebo okruh používateľov pre PPC kampaň. Žiadna reklama nemôže byť efektívna bez spätnej kontroly. Poradíme vám, ako využiť facebook pixel na sledovanie úspechov vašej kampane.
Článok pre vás pripravila digitálne agentúra SEO Consult.

SEO kroky pre affiliate

SEO kroky pre affiliate

Ako maximalizovať zisky z affiliate marketingu? Spustili ste affiliate web a teraz uvažujete o tom, ako to urobiť, aby začal konečne zarábať? V nasledujúcich riadkoch vám poradíme, ako na to.

Vlastní popis stránky výrobce

Stránku s výpisem produktů konkrétního výrobce si můžete nastavit dle vlastních potřeb jak z hlediska obsahového, tak optimalizace pro vyhledávače.

Jak si založit e-shop ve třech krocích ještě dnes

Začať s vlastným internetovým obchodom sa môže niekomu zdať ako zložitá úloha, ale tak to nie je. Vďaka krabicovým riešením eshopov, kedy si "prenajmete" už hotový eshop je toto o krok jednoduchšie.