Ako získať spätné odkazy pre váš e-shop

Ako získať spätné odkazy pre váš e-shop

Jedným z najdôležitejších faktorov, ktorý rozhoduje o umiestnení stránky vo výsledkoch vyhľadávania, sú aj v roku 2020 stále spätné odkazy. Spätné odkazy sú hypertextové linky, ktoré vedú z cudzích webov na web váš. Ako sa s nimi čo najlepšie popasovať a zamakať na SEO vášho e-shopu sa dozviete v článku.

Prilákajte nových zákazníkov na váš e-shop

Prilákajte nových zákazníkov na váš e-shop

Získať návštevníkov je jednou z hlavných motivácií, ktorá poháňa majiteľa e-shopov. Predstaviť vašu ponuku čo najširšiemu publiku je v súčasnom digitálnom veku neuveriteľne dôležité, ale samo o sebe to však nestačí. V prípade e-shopu totiž nezáleží na kvantite, ale skôr na kvalite návštevníkov. Vďaka tomuto článku sa dozviete, ako na váš e-shop prilákať presne tých návštevníkov, ktorí sa neskôr premení v lojálnych zákazníkov.

Marketing e-shopu - SEO faktory

Marketing e-shopu - SEO faktory

Význam SEO faktorov, ktoré ovplyvňujú pozíciu stránky vášho e-shopu vo vyhľadávaní, sa stále mení. Faktorov je cez 100, ale niektoré z nich rieši vyhľadávača viac. Agentúra MOZ dáva viac ako desať rokov dokopy názory svetových špecialistov na SEO. Výslednú tabuľku dôležitosti faktorov nájdete tu. Otázkou je, či sa pri založení e-shopu zamerať na ľudí alebo na vyhľadávače. Poďte s nami zistiť, ktoré faktory sú pre vás dôležité a ako ich pojať.

PPC: Pre e-shopy

PPC: Pre e-shopy

Väčšina e-shopov kontroluje pravidelne svoje týždenné alebo mesačné prehľady, ktoré im pomáhajú si uvedomiť, ako ich kampane fungujú v priebehu času a ako sa na ich efektivite prejavujú zmeny, ktoré v kampaniach vykonávajú. Jedným z hlavných dôvodov neúspechu v PPC reklame je totiž nedostatok stratégie, plánovania a proaktívneho myslenia. Výkon platenej reklamy je totiž ovplyvňovaný mnohými ďalšími faktormi, ktoré so samotnou PPC reklamou zdanlivo nesúvisí, napriek tomu však na jej výkon majú veľký vplyv.

PPC: 5 najčastejších chýb. Robíte ich aj vy?

PPC: 5 najčastejších chýb. Robíte ich aj vy?

Chybovať je ľudské. A pretože väčšina PPC marketérov sú zatiaľ ešte stále ľudia, chybám sa nikto z nás nevyhne. Tie najbežnejšie chyby v PPC kampaniach možno našťastie ľahko odstrániť. Dôkladnú revízií svojich kampaní môžete odhaliť existujúce slabé miesta a ich vylepšením je možné dosiahnuť oveľa viac konverzií vášho e-shopu a vyššiu mieru návratnosti prostriedkov investovaných do tvorby e-shopu.

PPC: Je pre úspech kampane dôležitejšia cena za kliknutie, alebo vyššie rozpočtu?

PPC: Je pre úspech kampane dôležitejšia cena za kliknutie, alebo vyššie rozpočtu?

Aký je rozdiel medzi rozpočtami a ponukami v PPC reklame? Mnoho ľudí sa domnieva, že na to aby boli úspešní v PPC reklame, stačí mať dostatočne vysoký rozpočet. Napriek tomu že sa môže zdať, že s väčším rozpočtom by ste mali byť konkurencieschopnejšie, častejšie vyhrávať v reklamnej aukcii a tým pádom dosahovať vyšších hodnôt KPI, ako keď máte iba menšie rozpočet, nie je tomu tak vždy.

Google: Automatické ponuky a najčastejšie chyby

Google: Automatické ponuky a najčastejšie chyby

V prístupe k ponúkanie ceny za kliknutie u PPC reklamy možno v poslednej dobe sledovať určitý posun. Zatiaľ čo ešte nedávno väčšina inzerentov spoliehala na ručné ponúkanie cien za kliknutie, založené na analýzach výkonu, návštevnosti a podobne, v poslednom roku sa stále viac z nich obracia k automatickým ponukám ceny za kliknutie.

Google: Reklamy v Nákupech - využite naplno ich potenciál

Google: Reklamy v Nákupech - využite naplno ich potenciál

Úspešná kampaň v Nákupoch Google nie je žiadna veda, ak využijete niekoľko základných pravidiel a vyvarujete sa najbežnejších chýb. Ak vykonávate auditu svojho PPC účtu, väčšinou narážate na tie isté problémy alebo príležitosti na zlepšenie. V tomto článku sa dozviete, ako vyriešiť niektoré z týchto bežných problémov a využiť potenciál vašich reklamných kampaní v nákupe Google na maximum.

Google: Čomu venovať pozornosť v Google Search Console?

Google: Čomu venovať pozornosť v Google Search Console?

Používate pre váš e-shop Google Search Console (konzolu pre vyhľadávanie Google)? Ak tomu tak nie je, teraz je čas overiť vašu doménu, aby ste mohli využiť obrovského množstva užitočných dát, ktoré sú vám k dispozícii prostredníctvom prehľadov v tomto nadmieru užitočnom nástroji. Vzhľadom k tomu, že Google Search Console ponúka pomerne veľké množstvo rôznych údajov, však môže byť pre začiatočníkov ťažké zistiť, kde začať.

Ušetrite za inzerciu v Google Nákup vďaka CSS

Ušetrite za inzerciu v Google Nákup vďaka CSS

Predbehnite konkurenciu vďaka nižším cenám za kliknutie. Vďaka členstvu v Google CSS programu môžete začať čerpať výhody a inzerovať v Google nákupy so zľavou až 20%. Prečítajte si, ako na to.

Facebook: Pred spustením reklamy si skontrolujte nastavenia

Facebook: Pred spustením reklamy si skontrolujte nastavenia

Nie ste si istí v nastavovaní vašich reklám na Facebooku? V článku sa dozviete užitočné rady ako správne vybrať marketingový účel, umiestnenie alebo okruh používateľov pre PPC kampaň. Žiadna reklama nemôže byť efektívna bez spätnej kontroly. Poradíme vám, ako využiť facebook pixel na sledovanie úspechov vašej kampane.
Článok pre vás pripravila digitálne agentúra SEO Consult.

Facebook: Marketingové tipy, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze na Facebooku

Facebook: Marketingové tipy, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze na Facebooku

Vytvorili ste e-shop, vyhrali ste si s textami, s výzvami k akcii a s nastavením cenovej politiky? Tým však vaša cesta k úspešnému online biznisu ešte len začína. Potom čo ste spustili nový web, nastáva čas pre ďalší krok, ktorým je privedenie návštevníkov a ich premena v platiacich zákazníkov. Jedným z najlepších zdrojov platiacich zákazníkov v súčasnom online svete je Facebook. Propagácia stránky na Facebooku môže byť pomyselným jazýčkom na váhach, ktorý rozhodne o vašom úspechu či porážke, ak všetko urobíte správne.

Facebook: 3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu"

Facebook: 3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu"

Je dobre známym faktom, že Facebook môže byť skvelým spôsobom ako osloviť potenciálnych zákazníkov vášho e-shopu, ktorí ho v minulosti navštívili, prejavili záujem o vaše produkty alebo u vás dokonca nakúpili. Okrem oslovenie predchádzajúcich návštevníkov však môžete urobiť ešte viac.

Facebook: Ako propagovať lokálnu firmu

Facebook: Ako propagovať lokálnu firmu

Máte okrem internetového obchodu tiež kamennú predajňu a radi by ste využili vzájomnej synergie? Potom môžete využiť sily sociálnych sietí a zacieliť na lokálne zákazníkov, ktorí môžu potenciálne mať záujem o návštevu vašej lokálnej predajne alebo pobočky. Ako na to si povieme v tomto článku.

Vernostný program a maximálne využitie jeho výhod

Vernostný program a maximálne využitie jeho výhod

Vernostný program buduje váš vzťah s existujúcimi zákazníkmi e-shopu. A bez tých sa určite nezaobídete. Na ich spokojnosti staviate značku a jej meno. Práve spokojný a pravidelne sa vracajúci zákazník vás totiž najčastejšie odporučí ďalej. Získavate tímpádem i novú klientelu. Tá je určite tiež potreba.

Heureka: Ověřeno zákazníkmi

Heureka: Ověřeno zákazníkmi

Heureka je snáď najznámejší a najväčší porovnávač tovaru v Českej republike. So správnym prístupom a snahou bude Heureka.cz tvoriť váš hlavný predajné prúd.

Nakupujeme na smartphonu

Nakupujeme na smartphonu

Vďaka okamžitétmu prístupu k neobmedzenému počtu inšpiráciou a informácií sa nakupovanie na smartphonu derie rýchlym tempom do popredia online nakupovanie.

Indexácia vo vyhľadávačoch

Indexácia vo vyhľadávačoch

Čo všetko je potrebné robiť pre správnu indexáciu vo vyhľadávačoch a zlepšovaní pozícií vo výsledkoch organického vyhľadávania (SERP)?