Ako zvýšiť konverzie?

Ako zvýšiť konverzie?

Základné tipy pre začínajúcich alebo už zabehaný eshop na zvýšenie konverzií.

Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?

Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?

Ste stredne veľký e-shop so stovkami až tisíckami objednávok denne a premýšľate, ako riešiť ich odbavenie? Pokiaľ už logistiku svojho e-shopu nezvládate interne, mäte dve možnosti. Aké možnosti to sú a ich porovnanie nájdete v článku nášho partnera a špecialistu na outsorcing logistických služieb, ComGate.

Ako pripravený obchod na Vianoce?

Ako pripravený obchod na Vianoce?

Vianoce. Všetci máme pocit, že sú ešte ďaleko. Zároveň na nás ale v obchodoch vyskakuje z regálov vianočný tovar. V televízii čím ďalej tým častejšie počujeme uřvaného mimozemšťana, ktorý nám odporúča neodkladať nákupy darčekov. Je to tak. Vianočné šialenstvo pomaly začína. Pre väčšinu internetových obchodov ide o najdôležitejšie obdobie v roku. Zároveň ale aj najnáročnejších. Ako sa na to všetko nachystať, čo najviac zarobiť a zároveň nezošalieť?

Ako na úspešnú expanziu e-shopu?

Ako na úspešnú expanziu e-shopu?

Radi by ste rozšírili svoj slovenský internetový obchod na nové e-commerce trhy, ale presne neviete kam zamieriť? Ako konkurovať najlepším zahraničným e-shopom a kde to bude najjednoduchšie? Na to sa snažil nájsť odpoveď Tomáš Braverman z Heureka.cz.

Maďarský e-commerce trh a prečo by ste sa o neho mali zaujímať?

Maďarský e-commerce trh a prečo by ste sa o neho mali zaujímať?

Maďarsko má jeden z najrýchlejšie rastúcich e-commerce trhov v Európe. Ešte lepšie je na tom Rumunsko. Pre vstup na zahraničné trhy je ale aj napriek tomu pre väčšinu českých a slovenských e-commerce hráčov zaujímavejšie Maďarsko. Prečo tomu tak je so pre server Lupa.cz pokúsil zhrnúť generálny riaditeľ APEK, Jan Vetýška.

Poľský e-commerce trh ako veľká príležitosť pre tuzemské e-shopy

Poľský e-commerce trh ako veľká príležitosť pre tuzemské e-shopy

Prečo a ako preniknúť s vašim e-shopom na poľský e-commerce trh pokiaľ možno čo najskôr?

Informácie sú čerpané z článku nášho partnera Expadeco, "Veľký prehľad E-commerce scény v Poľsku" a z článku spracovaného Jánom Tomáškom z obchodno ekonomického úseku Velvyslanctví ČR vo Varšave. Aktuálne údaje sú potom dostupné z oficiálneho reportu "E-commerce w Polsce 2020", ktorú zverejnil poľský portál Gemius.