Zarábanie na internete dnes nie je žiadna veda

Zarábanie na internete dnes nie je žiadna veda

Vžiť sa do úlohy úspešného internetového podnikateľa asi nie je nijak zložité. Predstava je to síce idylická, ale realita býva často aspoň trochu tŕnistá. Stále však platí, že svojmu šťastie sa naproti môže vydať každý. V dnešnom článku sa na otázku, ako zarobiť online, pokúsime odpovedať.

B2B eshopy predstavujú skvelú príležitosť

B2B eshopy predstavujú skvelú príležitosť

B2B zákazníci od e-shopu očakávajú odlišné fungovanie, ako koncoví B2C zákazníci. Moduly, ktoré vám UPgates pre hladké fungovanie veľkoobchodného e-shopu ponúka, si preberieme v nasledujúcom článku.

Ako zvýšiť konverzie?

Ako zvýšiť konverzie?

Základné tipy pre začínajúcich alebo už zabehaný eshop na zvýšenie konverzií.

Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?

Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?

Ste stredne veľký e-shop so stovkami až tisíckami objednávok denne a premýšľate, ako riešiť ich odbavenie? Pokiaľ už logistiku svojho e-shopu nezvládate interne, mäte dve možnosti. Aké možnosti to sú a ich porovnanie nájdete v článku nášho partnera a špecialistu na outsorcing logistických služieb, ComGate.

Platba dobierkou: Pre e-shopy často nechcená nutnosť

Platba dobierkou: Pre e-shopy často nechcená nutnosť

Platba dobierkou je pre e-shopy často skôr neobľúbená, zákazníci ju ale relatívne často využívajú. Ako sa s dobierkou popasovať, ako počty objednávok na dobierku ak mož znížiť a nastaviť správnu cenu za dobierku? To všetko si povieme v článku.

Ako pripraviť eshop na Vianoce?

Ako pripraviť eshop na Vianoce?

Vianoce. Všetci máme pocit, že sú ešte ďaleko. Zároveň na nás ale v obchodoch vyskakuje z regálov vianočný tovar. V televízii čím ďalej tým častejšie počujeme uřvaného mimozemšťana, ktorý nám odporúča neodkladať nákupy darčekov. Je to tak. Vianočné šialenstvo pomaly začína. Pre väčšinu internetových obchodov ide o najdôležitejšie obdobie v roku. Zároveň ale aj najnáročnejších. Ako sa na to všetko nachystať, čo najviac zarobiť a zároveň nezošalieť?

Ako na úspešnú expanziu e-shopu?

Ako na úspešnú expanziu e-shopu?

Radi by ste rozšírili svoj slovenský internetový obchod na nové e-commerce trhy, ale presne neviete kam zamieriť? Ako konkurovať najlepším zahraničným e-shopom a kde to bude najjednoduchšie? Na to sa snažil nájsť odpoveď Tomáš Braverman z Heureka.cz.

Maďarský e-commerce trh a prečo by ste sa o neho mali zaujímať?

Maďarský e-commerce trh a prečo by ste sa o neho mali zaujímať?

Maďarsko má jeden z najrýchlejšie rastúcich e-commerce trhov v Európe. Ešte lepšie je na tom Rumunsko. Pre vstup na zahraničné trhy je ale aj napriek tomu pre väčšinu českých a slovenských e-commerce hráčov zaujímavejšie Maďarsko. Prečo tomu tak je so pre server Lupa.cz pokúsil zhrnúť generálny riaditeľ APEK, Jan Vetýška.

Poľský e-commerce trh ako veľká príležitosť pre tuzemské e-shopy

Poľský e-commerce trh ako veľká príležitosť pre tuzemské e-shopy

Prečo a ako preniknúť s vašim e-shopom na poľský e-commerce trh pokiaľ možno čo najskôr?

Informácie sú čerpané z článku nášho partnera Expadeco, "Veľký prehľad E-commerce scény v Poľsku" a z článku spracovaného Jánom Tomáškom z obchodno ekonomického úseku Velvyslanctví ČR vo Varšave. Aktuálne údaje sú potom dostupné z oficiálneho reportu "E-commerce w Polsce 2020", ktorú zverejnil poľský portál Gemius.

Nakupujeme na smartphonu

Nakupujeme na smartphonu

Vďaka okamžitétmu prístupu k neobmedzenému počtu inšpiráciou a informácií sa nakupovanie na smartphonu derie rýchlym tempom do popredia online nakupovanie.