Obchodné a prevádzkové podmienky služby Upgates
Upozornenie: Tento text je strojový preklad pôvodných českých Obchodných podmienok. Tento preklad je poskytnutý pre Vašu informáciu, avšak pre právne účely je záväzná iba česká verzia Obchodných podmienok, ktorú nájdete tu.
Tieto obchodné podmienky sú účinné od 26.3.2025:
Spoločnosť EVici webdesign sro, IČO: 285 98 661, so sídlom Petra Bezruče 139, 747 91 Štítina (ďalej len „Upgates“) je spoločnosťou umožňujúcou tvorbu e-shopov (ďalej len „Projekt“) a to prostredníctvom využitia služieb Upgates na doménach, subdoménach.
Užívaním Služby za účelom vytvorenia svojho Projektu súhlasíte s nasledujúcimi záväznými obchodnými a prevádzkovými podmienkami Služby Upgates (ďalej len „Podmienky Služby“).
- PODMIENKY VEDENIE ÚČTU
1.1 Každý záujemca (ďalej len „Zákazník“) o vytvorení Projektu je povinný vytvoriť si na Službe svoj užívateľský účet (ďalej len „Užívateľský účet“). Užívateľský účet si môže založiť právnická osoba alebo fyzická osoba staršia ako 14 rokov. Subjekty so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môžu byť iba právnickými osobami s platným a aktívnym identifikačným číslom osoby (ďalej len „IČO“). Pre založenie Užívateľského účtu je nutné vyplniť informácie požadované registračným formulárom. Založením účtu Zákazník uzatvára s Upgates zmluvu a prehlasuje, že súhlasí s týmito Podmienkami Služby.
1.2 Každý Zákazník je povinný chrániť prihlasovacie údaje k svojmu Užívateľskému účtu a dátovému úložisku Projektu tak, aby nemohli byť zneužité neoprávnenou osobou.
1.3 Zákazník je zodpovedný za všetok obsah, ktorý buď on alebo iné oprávnené osoby vloží do Užívateľského účtu a za všetky vykonávané aktivity. Všetok obsah aj aktivity musia byť v súlade s platnými právnymi predpismi. V prípade, že dôjde k porušeniu právneho predpisu či Podmienok Služby, je Upgates oprávnený znemožniť záujemcovi prístup do Užívateľského účtu a tento tiež odstrániť, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu.
- ZÁLOHOVANIE
2.1 Zálohy databázy (tj prevažne textový a obrázkový obsah) sa vykonávajú vždy raz denne v nočných hodinách. Udržiavaných je vždy päť najnovších denných záloh a tri najnovšie týždenné zálohy (vždy od pondelka). Obnovu zálohy na základe individuálnej požiadavky Zákazníka je možné vykonať za poplatok podľa rozsahu prác a hodinovej sadzby Služby.
2.2 Záloha grafiky (tj prevažne vizuál a rozloženie) Projektu sú k dispozícii v sekciách Designer (ak je aktívny) a Editor kódu v užívateľskom účte. Zálohy prebiehajú buď manuálne zo strany užívateľa, alebo automaticky pri vopred definovaných situáciách. Zálohy grafiky je možné obnoviť zadarmo užívateľom v užívateľskom účte.
- NADŠTANDARDNÉ SLUŽBY POSKYTOVANÉ NAD RÁMEC SLUŽIEB – MARKETPLACE (DOPLNKY, PARTNERI A PROVÍZNY SYSTÉM)
3.1 Upgates ponúka vedľa Služby tiež možnosť dojednať si pre realizáciu svojho Projektu nadštandardné služby. Nadštandardnými službami sa rozumejú najmä úpravy Projektu podľa ponuky a cenníka na webe Upgates (ďalej tiež len „Nadštandardné služby“).
3.2 Služba ponúka prepojenie Projektu na služby tretích strán inzerované na Marketplace v sekcii Doplnky (ďalej len „Doplnky“). Zoznam Doplnkov je uvedený na webe Upgates na adrese: https://doplnky.upgates.cz/ . Upgates ručí a poskytuje technickú podporu podľa odseku 6.5 iba tým Doplnkom, u ktorých je sám poskytovateľom. Upgates zodpovedá iba za ponúkané prepojenie, nie fungovanie prepojenej služby ako takej. V cene Doplnku nie je zahrnutá cena alebo prenájom prepojenej služby, prípadne cena za nastavenie služby a jej úpravy na mieru treťou stranou.
3.3 Zákazník berie na vedomie, že v prípade Doplnku, u ktorého nie je Upgates poskytovateľom, je vzťah definovaný podľa čiastkových podmienok pre Doplnky a ďalej podľa podmienok, ktoré stanoví tretia strana (poskytovateľ Doplnku); Upgates zaň nenesie žiadnu zodpovednosť, ktorá by mohla byť spôsobená na základe alebo v súvislosti s Doplnkom.
V prípade Doplnkov, prepájajúcich Upgates s finančnými alebo bankovými službami, je vždy autorom (technickým sprostredkovateľom) Doplnku Upgates, avšak podmienky finančných alebo bankových služieb týmto Doplnkom prepojených, stanovuje vždy iba tretia strana. Z tohto dôvodu:
- Upgates nenesie žiadnu zodpovednosť za priebeh platobných transakcií, ich spracovanie alebo výsledok.
- Všetky platby sú vykonávané prostredníctvom tretej strany, ktorá zodpovedá za ich správnosť a bezpečnosť.
- Upgates neuchováva žiadne finančné prostriedky Zákazníkov ani nemá kontrolu nad tokom peňazí.
- Všetky otázky, reklamácie alebo spory týkajúce sa platobných transakcií musia byť riešené priamo s treťou stranou.
- Upgates nenesie zodpovednosť za oneskorenie, chyby alebo neúspešné platby vzniknuté na strane tretej strany alebo bankových inštitúcií.
- Upgates poskytuje technickú podporu iba v rámci integrácie Doplnku do e-shopu.
- Akékoľvek problémy s platbami musí riešiť Zákazník priamo s treťou stranou.
- Upgates môže kedykoľvek aktualizovať alebo ukončiť poskytovanie Doplnku bez zodpovednosti za vzniknuté škody.
3.4 Okrem Doplnkov sú Zákazníkovi prostredníctvom ponúk tretích strán sprostredkované rozširujúce služby nevyhnutné či užitočné pre prevádzkovanie e-shopov. Tieto služby sú ponúkané na Marketplace v sekcii Partneri na adrese: https://marketplace.upgates.cz/ a sú treťou stranou poskytované na základe podmienok dohodnutých medzi Zákazníkom a treťou stranou (poskytovateľ rozširujúcej služby); Upgates za ne nenesie žiadnu zodpovednosť, ktorá by mohla byť spôsobená na základe alebo v súvislosti s rozširujúcou službou z Marketplace.
3.5 Cena za Nadštandardné služby poskytované Upgates sa odvíja od počtu hodín potrebných na vykonanie jednotlivej Nadštandardnej služby, prípadne tiež od ceny potrebných externých zdrojov a služieb, pričom hodinová sadzba a počet predpokladaných hodín strávených na plnenie konkrétnej Nadštandardnej služby je Zákazníkovi oznámený vopred prostredníctvom ticketu v systéme zákazníckej podpory.
3.6 Pri dojednávaní Nadštandardných služieb, ktoré vyžadujú vstupné náklady na implementáciu, je Zákazníkovi doporučené použiť objednávkový formulár umiestnený na stránke profilu tretej strany poskytujúcej danú Nadštandardnú službu, a to za účelom úspešného definovania a realizácie požiadavky.
3.7 Prípadnú reklamáciu Doplnku, kde je poskytovateľom Upgates, je Zákazník povinný uplatniť najneskôr do 48 hodín. V prípade reklamácie Doplnku, ktorý poskytuje tretia strana, či služieb z Marketplace, postupuje Zákazník podľa podmienok dohodnutých s treťou stranou.
Prípadné reklamácie Nadštandardné služby realizované treťou stranou (prevádzkujúcou Doplnok alebo službu na Marketplace) sa riadia čiastkovými zmluvnými podmienkami dohodnutými medzi Zákazníkom a poskytovateľom tejto Nadštandardnej služby.
3.8 Zákazník berie na vedomie, že sa môže registrovať a čerpať provízie za odporúčanie Služieb v rámci provízneho systému na adrese: https://www.upgates.cz/a/agentury#2-provizni-system-scroll . Pre registráciu do systému je nutné zadať svoje platné IČO.
V prípade zadania neplatného IČO alebo iných fakturačných údajov nebude provízia za odporúčanie Služieb vyplatená. Pokiaľ nedôjde k uvedeniu správnych fakturačných údajov ani do 12 mesiacov od výzvy, ktorú Upgates zašle, nárok Zákazníka na provízie zaniká bez náhrady.
- PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1 Pokiaľ sa Zákazník nedohodne inak, tak Platba za Služby a Nadštandardné služby prebieha prostredníctvom tzv. peňaženky (ďalej len „Peňaženka“) . Do Peňaženky musí Zákazník vložiť finančný obnos v minimálnej výške 100 CZK alebo 5 EUR podľa nastavenej meny av maximálnej výške trojnásobku mesačnej doporučenej platby uvedenej v peňaženke Projektu v oddieli Finalizácie. Finančný obnos je možné vložiť bankovým prevodom alebo uhradiť platobnou kartou. Potom, čo zaplatená čiastka dorazí na účet Upgates, bude Zákazníkovi na jeho e-mailovú adresu zaslaná faktúra.
4.2 Po založení Užívateľského účtu začína Zákazníkovi plynúť bezplatná tridsaťdňová lehota používania Služby, ktorá slúži na bezpečné zoznámenie sa s možnosťami, ktoré Služba ponúka a na vytvorenie Projektu.
4.3 Po uplynutí bezplatného tridsaťdňového užívania má Zákazník na výber, či chce aj naďalej pokračovať v užívaní Služby, alebo nie. Ak áno, musí mať Zákazník v Peňaženke finančnú čiastku v aspoň takej výške, aby pokryla používanie Služby na jeden deň. V prípade, že Zákazník takúto finančnú čiastku nebude mať, budú obmedzené možnosti používania Služby podľa článku 5 Podmienok Služby. Pri obmedzení možnosti používať Službu sa do administrácie môže prihlásiť iba majiteľ Projektu, a to iba za účelom dobitia požadovaných prostriedkov na riadne používanie Služby.
4.4 Bezplatné tridsaťdňové užívanie je možné tiež skrátiť, ak Zákazník pred uplynutím tejto doby nabije finančnú čiastku do Peňaženky svojho Projektu a nastaví doménu Projektu.
4.5 Platby za využívanie Služby sú účtované raz denne odpočítaním príslušnej čiastky z Peňaženky. V prípade, že Zákazník nebude mať v Peňaženke dostatočný finančný obnos, bude na to upozornený prostredníctvom e-mailu.
4.6 Zákazník má možnosť uhradiť Službu v rámci ročného predplatného (ďalej len „Predplatená tarifa“), a to v sume podľa cenníka na adrese https://www.upgates.cz/cenik . Predplatená tarifa sa nevzťahuje na Nadštandardné služby. V prípade, že Zákazník nad rámec Služby využíva Nadštandardné služby, je nutné, aby mal v peňaženke finančné prostriedky na dennú prevádzku týchto služieb nad rámec Predplatenej tarify. V rámci Predplatenej tarify sa na Zákazníka naďalej vzťahuje odsek 4.3 Podmienok Služby.
4.7 Zákazník môže v priebehu Predplatenej tarify prejsť na vyššiu tarifu, v takom prípade je však potrebné kontaktovať obchodné oddelenie prostredníctvom e-mailu obchod@upgates.cz a následne cenový rozdiel uhradiť. Zákazník berie na vedomie, že v prípade prechodu na nižšiu tarifu nie je možné požadovať vrátenie finančných prostriedkov uhradených v rámci Predplatenej tarify. Uhradené finančné prostriedky za predplatenú tarifu nie je možné vrátiť ani v situácii, keď Zákazník ukončí Projekt predčasne.
4.8 Pre prípad navýšenia funkcionality (upgrade na vyššiu tarifu) alebo zníženia funkcionality (downgrade na nižšiu tarifu) Služby musí Zákazník vždy vykonať objednanie/zrušenie funkcionality prostredníctvom svojho Užívateľského účtu. V priebehu nákupu upgradu bude Zákazník informovaný o cene za tento upgrade. V prípade dokončenia nákupu upgradu je poplatok za využívanie novej funkcionality nevratný. V prípade downgradu nebudú Zákazníkovi vrátené peňažné prostriedky do Peňaženky, ale budú použité na ďalšiu prevádzku objednanej Služby. Zákazník berie na vedomie, že downgradem môže prísť o niektoré funkcionality, ktoré sú viazané k vyššej tarife.
4.9 Upgates upozorňuje na to, že v prípade zvolenia downgradu môže dôjsť k strate funkčnosti, kapacity alebo výkonu Projektu Zákazníka. Za tieto straty nie je Upgates zodpovedný.
4.10 Všetky ceny uvedené v aktuálnom cenníku Upgates sú vždy uvedené bez daní, dávok alebo ciel uložených daňovými úradmi. Povinnosť zaplatiť tieto dane, dávky alebo clá sa riadi vždy platnými právnymi predpismi
- ZRUŠENIE A UKONČENIE
5.1 Pokiaľ v Peňaženke nie je finančný obnos aspoň na denný prenájom Služby, dôjde k pozastaveniu administračnej časti Projektu, tj. riadna prevádzka Projektu nebude možná. Po túto dobu je Zákazníkovi účtovaná príslušná čiastka za dennú prevádzku, a to po dobu 10 dní.
5.2 V prípade, že Zákazník ani do 10 dní odo dňa expirácie Projektu neuhradí finančný obnos za prebehnutú dennú prevádzku vrátane dodržania podmienky podľa odseku 4.3 druhej vety, dôjde k pozastaveniu webovej časti Projektu, tj. jeho e-shop nebude pre tretie osoby viditeľný. Zákazníkovi je v takom prípade taktiež zrušená e-mailová schránka Projektu zriadená na serveroch Upgates ako súčasť Služby, vrátane zmazania jej kompletného obsahu bez nutnosti vykonať akúkoľvek zálohu a obnovu v budúcnosti. Po uplynutí 10 dní odo dňa expirácie Projektu už nebude po Zákazníkovi vyžadovaná čiastka za dennú prevádzku podľa predchádzajúceho odseku.
5.3 V prípade, že Zákazník ani po uplynutí šiestich mesiacov od expirácie Projektu nezaplatí finančný obnos podľa predchádzajúceho odseku, jeho Užívateľský účet aj s Projektom bude nenávratne zmazaný a Projekt už nebude možné obnoviť.
5.4 V prípade, že Zákazník najneskôr do šiestich mesiacov od expirácie Projektu zaplatí čiastku podľa odseku 5.2, bude jeho Projekt automaticky obnovený.
5.5 Upgates si vyhradzuje právo podľa vlastného uváženia pozastaviť alebo ukončiť Užívateľský účet alebo Projekt a odmietnuť všetky súčasné alebo budúce používanie Služby, v prípade, že obsah takého Projektu bude v rozpore s dobrými mravmi, proti rasovej tolerancii, proti sexuálnej tolerancii alebo proti náboženskému presvedčeniu na to bude Upgates vyzvaný príslušnými úradmi štátnej moci. Také ukončenie Projektu bude mať za následok deaktiváciu alebo zmazanie Užívateľského účtu a Projektu, alebo prístupu k Užívateľskému účtu a prepadnutie a vzdanie sa všetkého obsahu Užívateľského účtu alebo Projektu. Upgates si vyhradzuje právo odmietnuť poskytovať Službu komukoľvek z akéhokoľvek dôvodu kedykoľvek.
5.6 K pozastaveniu prevádzky Služby dochádza po expirácii Peňaženky daného Projektu, tzn. dosiahnutie peňažnej čiastky menšie, než je nulová hodnota. Dovtedy je účet Zákazníka stále aktívny. Pokiaľ Zákazník nechce, aby bol Projekt viditeľný pre osoby tretích strán v čase, keď ešte nie je expirovaná Peňaženka, môže si v Peňaženke zmazať nastavenú doménu. Zároveň má Zákazník päťdňovú lehotu na to, aby si stiahol obsah Projektu pre archiváciu, pričom táto lehota začína plynúť odo dňa ukončenia poskytovania Služby. Následne budú všetky dáta nenávratne odstránené. Dáta si Zákazník môže stiahnuť iba pomocou oficiálnych exportných súborov, ktoré sú vo formátoch XML a CSV. Žiadny iný databázový export Upgates neumožňuje.
5.7 Zákazník môže Službu kedykoľvek vypovedať bez uvedenia dôvodu, okrem služieb spojených s presunom Projektu na samostatný server. V prípade, že má Zákazník v Peňaženke nevyužité peniaze, ktoré žiada vrátiť, je povinný napísať ako majiteľ Projektu prostredníctvom ticketu v systéme zákazníckej podpory, že Projekt ukončuje a žiada o vrátenie nevyužitia. Zmluva je ukončená okamihom potvrdenia ticketu v systéme zákazníckej podpory, k zrušeniu Projektu dôjde bez zbytočného odkladu.
5.8 V prípade, že Zákazník využije službu spojenú s presunom Projektu na vlastný server, automaticky súhlasí s tým, že výpovedná lehota je stanovená v dĺžke troch mesiacov, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede.
- MODIFIKÁCIA SLUŽBY A CENOVÉ PODMIENKY
6.1 Upgates neručí za možné náhodné prerušenie poskytovania Služby či prepojených služieb tretích strán. Upgates si ďalej vyhradzuje právo prerušiť poskytovanie Služby na nevyhnutne potrebný čas na údržbu serverov a systémov. Upgates vyhlasuje, že v rámci svojich možností sa pokúsi upozorniť Zákazníka o možnosti prerušenia, avšak zároveň upozorňuje na možnosť náhodného prerušenia bez predchádzajúceho upozornenia. Po dobu preukázateľného prerušenia poskytovania Služby Zákazníkovi nebude cena tejto Služby účtovaná, pokiaľ bude závada trvať dlhšie ako 24 hodín.
Upgates sa zaväzuje Službu priebežne modifikovať na zabezpečenie lepšej funkčnosti a pridávať nové funkcie, avšak taktiež pripúšťa možnosť zániku niektorých funkcií, ktoré však nepovedú k podstatnému zhoršeniu Služby alebo k strate funkčnosti Služby.
6.2 Ceny všetkých Služieb, vrátane Nadštandardných služieb (mimo služieb Marketplace), je možné meniť až po 10 dňoch od oznámenia týchto zmien. Oznámenie môže byť vykonané kedykoľvek a musí byť publikované na stránkach Upgates alebo v Službe samotnej.
6.3 Cena Služby, rozsah služieb a Nadštandardné služby (okrem služieb Marketplace) sú stanovené v cenníku Upgates na adrese https://www.upgates.cz/cenik , prípadne na jej jazykových mutáciách.
6.4 Upgates nenesie zodpovednosť voči Zákazníkovi ani voči žiadnej tretej strane za prípadné pozastavenie alebo prerušenie Služby v prípadoch napríklad výpadkov serverov či chýb v softvéri.
6.5 Upgates zaistí Zákazníkovi technickú podporu na obsluhu Služby prostredníctvom ticketu v systéme zákazníckej podpory (rozsah max. 10 požiadaviek/mesiac).
- AUTORSKÉ PRÁVA A VLASTNÍCTVO OBSAHU
7.1 Upgates neuplatňuje žiadny nárok na duševné vlastníctvo obsahu, ktorý Zákazník do Služby vloží. Keďže je vložený obsah zobrazovaný verejne, dáva Zákazník súhlas s tým, že ostatní si ho môžu prezerať a zdieľať.
7.2 Upgates Zákazníkovi spolu s ponúkanou Službou poskytuje nevýhradnú licenciu, ktorá je ďalej neprevoditeľná, pričom táto licencia je chránená všeobecne záväznými predpismi upravujúcimi ochranu práv duševného vlastníctva. Licencia je poskytovaná po dobu, po ktorú bude Upgates poskytovať Zákazníkovi svoje služby.
- ZMENA OBCHODNÝCH PODMIENOK
8.1 Upgates si vyhradzuje právo kedykoľvek v primeranom rozsahu jednostranne zmeniť znenie týchto Podmienok Služby.
8.2 O zmenách Podmienok Služby a ich uverejnení bude Zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu, a to najmenej 1 mesiac pred nadobudnutím účinnosti zmeny.
8.3 V prípade jednostrannej zmeny Podmienok Služby môže Zákazník zmluvu z tohto dôvodu vypovedať, a to najneskôr v deň účinnosti nadobudnutia jednostrannej zmeny.
8.4 Najnovšiu verziu Podmienok Služby si môžete pozrieť kedykoľvek na adrese https://www.upgates.cz/obchodni-podminky-1 .
- OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A MLČENLIVOSŤ
9.1 Pri objednávke sú povinne vyžadované iba údaje nevyhnutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno, adresa a kontakt). Poskytnuté údaje budú použité na splnenie zákonných povinností a záväzkov uvedených v zmluve av Podmienkach Služby, ako je napr. vybavenie objednávky, prípadne na vybavovanie reklamácií a pod. Osobné údaje sú tiež spracovávané prostredníctvom elektronickej databázy pre jednanie nevyhnutné a úzko spojené s plnením povinností Upgates (ďalej pre tento článok tiež „poskytovateľ“) a realizáciou zmluvy a tiež prípadne prostredníctvom tretích subjektov – spracovateľov osobných údajov zodpovedných za svoje konanie.
9.2 Údaje sú k dispozícii iba Upgates, tretím stranám sú poskytované len s výnimkami uvedenými v tomto článku Podmienok Služby a ďalej s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom, vedením účtovníctva a plnením ďalších zákonných povinností poskytovateľa. Žiadnej ďalšej osobe nebudú poskytnuté.
9.3 Zákazník poskytnutím uvedených osobných údajov súhlasí s tým, aby tieto jeho údaje boli využité poskytovateľom za účelom ponúkania svojich produktov.
9.4 Služby Upgates používajú v rámci zvyšovania kvality služieb, personalizácie ponuky, zberu anonymných dát a na analytické účely tzv. súbory cookie. Používaním webu Zákazník súhlasí s použitím spomínanej technológie.
9.5 Za Dôverné informácie sú podľa Podmienok Služby považované všetky informácie poskytnuté vzájomne. Najmä informácie, ktoré sa Zákazník dozvedel v súvislosti s používaním Služby, ako aj know-how, ktorým sa rozumejú všetky poznatky obchodnej, výrobnej, technickej či ekonomickej povahy súvisiace s činnosťou Upgates, ktoré majú skutočnú alebo aspoň potenciálnu hodnotu a ktoré nie sú v príslušných obchodných kruhoch bežne dostupné a majú byť utajené, a to za predpokladu, že sú predmetné informácie označené.
9.6 Za Dôverné informácie sa výslovne považujú tiež všetky užívateľské dáta, údaje či informácie, obsiahnuté v Službe alebo v Nadštandardných službách, prípadne aj komunikácia pred uzavretím zmluvy.
9.7 Zákazník a Upgates sa zaväzuje, že neverejné a chránené informácie (ďalej tiež len „Dôverné informácie“) iným subjektom neoznámia, nesprístupnia, neskopírujú a neumožnia ich skopírovanie ani nevyužijú pre seba alebo pre inú osobu. Zaväzuje sa zachovať ich v prísnej tajnosti a oznámiť ich výlučne tým svojim zamestnancom alebo poddodávateľom, ktorí sú poverení používaním Služby a za týmto účelom sú oprávnení sa s týmito informáciami v nevyhnutnom rozsahu oboznámiť. Zákazník aj Upgates sa zaväzuje zabezpečiť, aby aj tieto osoby považovali uvedené informácie za dôverné a zachovávali o nich mlčanlivosť. Zákazník a Upgates sa navzájom informujú, ak by bolo oznámenie Dôverné informácie vyžadované právnymi predpismi, úradmi alebo súdmi.
9.8 V prípade, keď má Zákazník úmysel oznámiť Dôverné informácie, odporúča sa neoznamovať tieto informácie formou e-mailu, ale využiť zabezpečený spôsob, na ktorom sa dohodne s Upgates.
9.9 Zákazník je povinný zlikvidovať všetky neverejné alebo chránené informácie, ktoré sa dozvedel v priebehu používania Služby po tom, čo bude plnenie z tejto zmluvy ukončené, či už splnením alebo iným spôsobom zániku tejto zmluvy.
9.10 Povinnosť ochrany neverejných a chránených informácií trvá bez ohľadu na uzavretie zmluvy či ukončenie Projektu. Povinnosť mlčanlivosti trvá po ukončení Projektu po dobu ďalších 3 rokov.
9.11 Pokiaľ Zákazník poruší povinnosť mlčanlivosti podľa tohto článku, je povinný zaplatiť Upgates zmluvnú pokutu vo výške 50.000 CZK (päťdesiat tisíc korún českých), prípadne ekvivalent prepočítaný do EUR podľa kurzu ČNB, a to za každý zistený prípad. Zmluvná pokuta je splatná okamihom, keď je povinnosť porušená. Zmluvné pokuty sa nezapočítavajú na náhradu prípadne vzniknutej škody. Náhradu škody možno vymáhať samostatne popri zmluvnej pokute v plnej výške.
- VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
10.1 Upgates zodpovedá za škodu spôsobenú zavineným porušením povinností poskytovania Služby alebo Doplnku podľa odseku 3.2, a to do výšky ceny za poskytované služby za jeden mesiac. Upgates nezodpovedá za vady ani škody spôsobené chybami dodávky alebo jej chybnými výstupmi, pokiaľ boli spôsobené Zákazníkom, treťou stranou či okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť (napríklad vyššia moc). Upgates však zaisťuje bezproblémovú prevádzku v 99 % prípadov za rok.
10.2 Technická podpora je k dispozícii pre držiteľov Užívateľských účtov a je k dispozícii iba prostredníctvom formulára v administračnej časti Služby.
10.3 Zákazník súhlasí, že nebude reprodukovať, duplikovať, kopírovať, predávať, alebo zneužívať akékoľvek časti Služby bez výslovného písomného povolenia Upgates. Všetky kódy a know-how, ktoré Zákazníkovi budú poskytované zo strany Upgates či Služby zostáva majetkom Upgates, čo znamená, že s ním nemôže byť zo strany Zákazníka nakladané ako s vlastným majetkom ak prechodu vlastníckych ani obdobných práv nedochádza.
10.4 Upgates má právo viditeľne a bežným spôsobom čitateľne zverejniť v päte av meta dáta zdrojového kódu Projektu odkaz na Upgates, ako vývojárov Služby, a to po celú dobu fungovania Projektu. Zákazník nesmie tento odkaz odstrániť, alebo inak modifikovať bez súhlasu Upgates. V prípade odstránenia odkazu z Projektu bude na mesačný prenájom tohto Projektu účtovaná kompenzačná čiastka 350 CZK bez DPH / mesiac.
10.5 Upgates má právo zobraziť na svojom webe na stránke Referencie a na sociálnych sieťach odkazy na realizované Projekty, ktoré si vybral podľa vlastného uváženia.
10.6 Zaplatením minimálneho poplatku za používanie Služby získava Zákazník dátové úložisko v objednanom rozsahu na serveri Upgates a možnosť použitia objednaných nástrojov Služby na vytváranie vlastného obsahu a Projektov. Zaplatenie minimálneho poplatku neznamená obstaranie Služby ako takej vrátane zdrojových kódov a know-how. Služba je vždy a za všetkých okolností vlastníctvom Upgates, pokiaľ Upgates nerozhodne inak.
10.7 Verbálne, fyzické, písomné alebo iné zneužívanie (vrátane hrozby zneužitia alebo odplaty) akéhokoľvek Zákazníka, zamestnanca, člena, alebo zodpovednej osoby Zákazníka bude mať za následok okamžité zrušenie Užívateľského účtu.
10.8 Upgates má právo Zákazníkovi zasielať čas od času e-mailové správy informačného a ponukového charakteru.
10.9 Zákazník berie na vedomie, že technické spracovanie Projektov môže byť prenášané nešifrovaným spôsobom a môžu byť (a) prenášané prostredníctvom rôznych sietí; a (b) menené s cieľom prispôsobiť sa technickým požiadavkám využívaných sietí alebo zariadení.
10.10 Zákazník nesmie nahrávať, zverejňovať, hosťovať, alebo prenášať nevyžiadané e-maily, SMS, alebo "spam" správy.
10.11 Nie je dovolené používať počítačové červy alebo vírusy alebo akýkoľvek kód deštruktívnej povahy.
10.12 Pokiaľ Zákazníkom využívaná šírka pásma výrazne prekročí priemerné využitie šírky pásma ostatných Zákazníkov Služby (miera prekročenia je stanovená podľa uváženia Upgates), vyhradzuje si Upgates právo okamžite na nevyhnutnú dobu deaktivovať príslušný Užívateľský účet alebo určité Projekty alebo obmedziť aktivitu hostingu do doby, než Zákazník. V prípade výrazného prekročenia priemerného využitia šírky pásma Upgates neručí za riadnu funkciu Služby av takom prípade odporúča upgradovanie Služby tak, aby boli požiadavky Zákazníka zaistené.
10.13 Ak Zákazník plánuje spustiť rozsiahlu reklamnú kampaň (televízie, portály s vysokou návštevnosťou atď.), má Zákazník povinnosť o tomto zámere Upgates informovať formou ticketu v systéme zákazníckej podpory minimálne 5 pracovných dní vopred.
10.14 Pokiaľ dôjde v súvislosti s návštevnosťou e-shopu Zákazníka k enormnému vyťaženiu na štandardnom hostingu a budú tým ohrozené e-shopy ostatných Zákazníkov na serveri, má Upgates právo e-shop spôsobujúce túto situáciu vypnúť.
10.15 Riešim vysokej návštevnosti e-shopu môže byť presun e-shopu na samostatný server. Tento krok nie je garanciou bezchybnej funkčnosti e-shopu pri enormnom vyťažení, avšak znamená zvýšenie pravdepodobnosti, že enormné zaťaženie e-shopu prebehne bez problémov alebo výpadkov servera.
10.16 Služba presunu na vlastný server je vždy spoplatnená, a to buď v rámci aktuálnej verejnej ponuky Služby, ktorej súčasťou je presun na vlastný server, alebo v rámci aktuálnej individuálnej ponuky. Zároveň platí minimálna výpovedná lehota Služby podľa ods. 5.8.
10.17 Upgates neručí za to, že:
- Služba splní špecifické subjektívne požiadavky a predstavy Zákazníka;
- Zákazník nemá nastavené všetky potrebné parametre, ktoré vyžadujú jeho súčinnosť, prípadne sú parametre zo strany Zákazníka zadané chybne;
- Služba bude prevádzkovaná bez prípadných prerušení, bezpečne alebo bezchybne;
- výsledky získané z používania Služby budú úplne presné a spoľahlivé;
- kvalita všetkých výrobkov, služieb, informácií či iného materiálu zakúpeného alebo získaného prostredníctvom Služby splní očakávania Zákazníka.
10.18 Služba je poskytovaná všetkým klientom, pričom nie je možné individuálne prispôsobovať Službu subjektívnym prianiam a požiadavkám.
10.19 Zákazník berie na vedomie, že Upgates nenesie zodpovednosť za akékoľvek priame, nepriame, náhodné, zvláštne, následné alebo exemplárne škody, vrátane akýchkoľvek škôd vyplývajúcich z ušlého zisku, goodwill, použitia, dát alebo iných nehmotných strát (aj keď bol Upgates upozornený na možnosť vzniku takýchto:
- použitie alebo neschopnosť používať Službu (prípadne jej časť);
- nákladov na obstaranie náhradného tovaru a služieb vyplývajúcich z tovaru, dát, informácií alebo služieb zakúpených alebo získaných alebo prijatých správ alebo uzavretých transakcií prostredníctvom Služby;
- neoprávneného prístupu alebo zasahovania do procesov alebo dát;
- vyhlásenia alebo postojov tretej strany o Službe.
10.20 Podmienky Služby predstavujú ucelenú dohodu medzi Zákazníkom a Upgates a stanovujú spôsob použitia Služby, nahrádzajúcu všetky predchádzajúce dojednania medzi Zákazníkom a Upgates (vrátane akýchkoľvek predchádzajúcich verzií Podmienok Služby).
Otázky týkajúce sa Podmienok Služby zasielajte priamo na technickú podporu prostredníctvom formulára z administrácie e-shopu v menu Podpora / Technická podpora / Nový dotaz.
Prípadne Vaše otázky zašlite na obchodný e-mail obchod@upgates.cz.