Platba dobierkou: Pre e-shopy často nechcená nutnosť

Platba dobierkou: Pre e-shopy často nechcená nutnosť

Platba dobierkou je pre e-shopy často skôr neobľúbená, zákazníci ju ale relatívne často využívajú. Ako sa s dobierkou popasovať, ako počty objednávok na dobierku ak mož znížiť a nastaviť správnu cenu za dobierku? To všetko si povieme v článku.

Odbory, ktoré vďaka koronavíru nestíhajú odbavovať objednávky

Odbory, ktoré vďaka koronavíru nestíhajú odbavovať objednávky

Doba koronavirová bola pre niektorých podnikateľov zničujúce. Ako sme písali už mnohokrát, kto nebol online, mohlo to byť pre neho likvidačné. Trebá taký cestovný ruch a hotelierstvo, tomu ale nemuselo pomôcť ani to. Aj napriek z tohto ťažkého obdobie vzišlo niekoľko víťazov. Tí naopak na krízi zarobili. O aké odbory ide a o ktoré konkrétne zástupca sa jedná, to si povieme v našom článku.

Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?

Vlastný sklad a logistika e-shopu, alebo outsourcing?

Ste stredne veľký e-shop so stovkami až tisíckami objednávok denne a premýšľate, ako riešiť ich odbavenie? Pokiaľ už logistiku svojho e-shopu nezvládate interne, mäte dve možnosti. Aké možnosti to sú a ich porovnanie nájdete v článku nášho partnera a špecialistu na outsorcing logistických služieb, ComGate.

Platobná brána ComGate novo umožňuje opakovať neúspešnú platbu

Platobná brána ComGate novo umožňuje opakovať neúspešnú platbu

Každý prevádzkovateľ e-shopu to iste pozná. Významné percento objednávok končí v stave "nesplatená". Dôvodom môže byť napríklad nesprávne zadané číslo karty, nepotvrdenie platby v internetovom bankovníctve alebo nedostatočný zostatok na zvolenom účtu platiteľa. Vďaka novej funkcii platobnej brány "Restart platby" má zákazník možnosť platbu zadať znovu.

Ako vidí budúcnosť internetových obchodov PayPal?

Ako vidí budúcnosť internetových obchodov PayPal?

PayPal v článku na computerworld.cz reflektuje rýchlo sa meniace prostrednej online obchodu. Reagovať na zmeny budú musieť hlavne samotné internetové obchody. Tie sa budú musieť čím ďalej tým viac profilovať podľa ich zákazníkov. Čo všetko sa stáva podstatným a do budúcnosti bude nadobúdať na dôležitosti?

Silnejší overovania platieb zákazníkov internetových obchodov

Silnejší overovania platieb zákazníkov internetových obchodov

Smernica EÚ PSD2 aneb nový a prísnejší spôsob overovania totožnosti zákazníkov platiacich kartou. Jej zavedenie desí nejedného majiteľa internetového obchodu. V skratke ide o zvýšenie bezpečnosti online platieb v obchodoch. To znamená vyšší stupeň overenia u platby kartou na e-shope. Zároveň môže nariadenie skomplikovať dokončenie platby. Novo totiž bude zákazník musieť pri platbe prejsť dvoufaktorovým overením.