Balíkuj

Balíkuj je webová platforma, ktorú sme vytvorili, aby pomáhala nielen e-shopárom, ktorí chcú zjednodušiť a zrýchliť proces vytvárania zásielok, spracovania objednávok a expedície zásielok.
V Balíkuj sa snažíme postupne implementovať všetky funkcie a nástroje, ktoré by mohli e-shopom ušetriť čas, peniaze a hlavne starosti.

Nie sme len ďalšia služba zasielajúca zásielky, ale ponúkame nástroje na automatizáciu a zefektívnenie procesov.

Medzi naše základné funkcie patria:

  • Ponúkame dátové napojenie na dopravcov, kedy riešime:
    • pridanie zásielok, sledovanie zásielok, sledovanie stavov
    • tlač štítkov v PDF, ZPL hromadne aj pre jednotlivých dopravcov
  • Prehľadné UI rozhranie, v ktorom môžete vytvárať zásielky pre všetkých dopravcov bez nutnosti sa kamkoľvek prihlasovať – naprogramovali sme do jednej administrácie rozhranie všetkých dopravcov, aby ste sa nikam už nemuseli prihlasovať
  • Sťahovanie objednávok z eshopov, ich správa, tlač štítkov - všetko na jedno kliknutie
  • Správa objednávok v prehľadnom rozhraní
  • Picking objednávok s podporou čítačiek čiarových kódov pre minimalizáciu omylov
  • Vlastné API rozhranie, cez ktoré sa môžete napojiť a jednoducho všetko nastavovať
  • Tlač štítkov pomocou našej tlačovej služby - tlač štítkov pošlite rovno na tlačiareň, nemusíte neustále otvárať PDF súbory
  • Tvorba pravidiel pre objednávky a zásielky pre napríklad:
    • Zaslanie emailu, pokiaľ je objednávka v stave X dní
    • Zmena stavu objednávky, ak je zásielka vo zvolenom stave
    • A mnoho ďalšieho
  • Vlastné emailové šablóny na zasielanie ďakovných listov a pod.

Kedy službu využijem

  • Chcem posielať zásielky cez zazmluvnených dopravcov automatizovane, bez starostí a preklepov
  • Chcem sledovať stav zásielok alebo manuálne si vytvoriť zásielku v jednom rozhraní bez nutnosti prihlasovať sa kamkoľvek inam
  • Chcem generovať štítky v PDF, ZPL
  • Chcem spracovávať objednávky z niekoľkých eshopov v jednom rozhraní
  • Chcem vykonávať bezchybný picking tovar z objednávok s možnosťou použitia čítačky
  • Chcem si vytvoriť pravidlá na objednávky alebo zásielky s akciou na zmenu stavu, zaslanie emailu, zaslanie emailovej šablóny, zaslanie POST requestu
  • Chcem tlačiť štítky a objednávky priamo z webovej aplikácie na tlačiarni (napr. v sklade) bez nutnosti sťahovania, otvárania a tlačenia PDF súboru

Čo ma to bude stáť?

Aplikáciu Balíkov ponúkame v pilotnej prevádzke úplne zadarmo. Zadarmo si Balíkuj môžete otestovať, posielať zásielky cez zazmluvnených dopravcov, vytvárať pravidlá, spravovať objednávky a pod. Ak sa Vám nebude niečo páčiť, aj keď neradi, tak Vám účet na prianie ukončíme.

Plánované novinky

Na vývoji Balíkuj neustále pracujeme dňom aj nocou :-). V tejto chvíli máme vo vývoji množstvo nástrojov, medzi ktoré bude patriť:

  • Kompletné skladové hospodárstvo - príjemky, výdajky, FIFO, šarže
  • Fakturačný systém pre vytváranie, zasielanie a tlač faktúr
  • Správa objednávok pomocou dátových terminálov (Zebra a iné Android zariadenia)
  • Napojenie na Alza a Allegro marketplace
  • Napojenie na účtovný softvér (Pohoda, Abra Flexibee, atď.)

Kde nájdem podporu

Snažíme sa byť ľuďom čo najviac nápomocní a ponúkame preto hneď niekoľko druhov podpory:

Pomôžete nám vylepšiť službu?

Snažíme sa robiť službu hlavne pre vás. Zákazník je pre nás vždy na prvom mieste, a preto budeme radi, pokiaľ sa s nami podelíte o svoje nápady, rady alebo pripomienky. Všetko sa pokúsime čo najskôr zapracovať. Písať svoje pripomienky nám môžete do diskusného fóra priamo v našej administrácii na adrese https://app.balikuj.cz/help/main.

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.