Bidding[Manager]
- Ponukový nástroj s administračným rozhraním na jednoduchšie predkladanie ponúk na porovnávacích stránkach.
- Štatistiky na jednom mieste, zjednodušené nastavenia ponúk, automatické ponuky.
- Využití feedů Google Nákupy, Heureka a Zbozi.cz - nápověda.
- Poskytovateľ Bidding[Manager]
- Telefón +420 800 77 99 77
- Email info@biddingmanager.cz
BiddingManager je nástroj na predkladanie ponúk pre Heureka.cz/sk a Zboží.cz. Nástroj bol vyvinutý pre menšie e-shopy, aby spĺňal ich potrebu automatického predkladania ponúk na porovnávacích stránkach a zároveň bol pre ne cenovo dostupný.
Administračné rozhranie aplikácie BiddingManager poskytuje množstvo cenných údajov, ktoré potom môžete použiť na nastavenie stratégií ponuky v aplikácii BiddingManager.
Na údaje z Heureky a Zboží.cz sa môžete pozrieť z viacerých uhlov pohľadu v aplikácii BiddingManager:
- globálne údaje pre celý účet
- údaje pre konkrétne kategórie
- údaje pre konkrétnych výrobcov
- údaje o konkrétnych produktoch
Samotné ponúkanie je potom možné nastaviť na všetkých týchto úrovniach - od globálnych nastavení ponúkania pre celý účet až po individuálne nastavenia ponúkania pre konkrétne produkty. V rozhraní môžete ponúkať produkty manuálne a automaticky - v rámci toho sa vybrané produkty automaticky preceňujú 12-krát denne.
Správu aplikácie BiddingManager môžete vykonávať sami alebo ju zveriť do rúk našich špecialistov na bidding alebo certifikovaných partnerov, ktorí sa za vás postarajú o nastavenie účtu a pravidelnú optimalizáciu vašej reklamy.
14 dní na vyskúšanie BiddingManageru ZADARMO.
Čo robí BiddingManager?
Údaje a štatistiky na jednom mieste
- Nástroj zhromažďuje a kategorizuje údaje zo všetkých porovnávacích nástrojov.
- Rozširuje rozhranie komoditných komparátorov o nové funkcie.
- Hodnotí predajnosť tovaru podľa rôznych kritérií.
- Umožňuje vytvárať ľubovoľné segmenty pomocou filtrov.
Manuálne predkladanie ponúk
- Prvý sprievodca nastavením vám pomôže spustiť ručné predkladanie ponúk.
- S tromi základnými modelmi nastavení CPC je manuálne zadávanie ponúk hračkou.
- Funkcia "optimálne CPC" automaticky priradí každému produktu ideálne CPC.
Automatická ponuka
- Automatická ponuka dostáva kľúčové produkty na popredné miesta v komoditných porovnávačoch a udržiava ich tam čo najdlhšie.
- Funkcia monitoruje cieľové pozície, automaticky mení cenu za kliknutie a vypína neefektívne produkty.
Vzdelávanie
- Možnosť konzultácie s odborníkmi.
- Prehľadné videonávody na kanáli YouTube.
- Škola Bidding[Manager] vám ukáže všetky výhody biddingu s BiddingManagerom v simulovanom prostredí virtuálneho e-shopu.