Conviu

  • Využitie feedov Google Nákupy, Heureka a Zbozi.cz - nápověda.

Conviu má v rukáve nástroj pre všetky stratégie Bidding, teda stanovenie cien za kliknutie (CPC) vo tovarových porovnávačoch, ktoré vás môžu napadnúť. A nemusíte si vybrať - na každú časť sortimentu svojho e-shopu môžete uplatňovať iný prístup.

Môžete nastaviť bidding podľa:

  • požadovanej pozície (tzv. Zacielenie na pozície)
  • rozdielu v cenách oproti konkurencii
  • percenta nákladov z obratu (PNO)
  • marže
  • skladovej dostupnosti
  • produktov v akcii
  • kategórie, výrobcu, značky
  • cien konkurencie
  • top produktov

... a či sa vám toho zdá už moc, tak sa nebojte, pripravujeme ďalšie!

Vďaka napojeniu na API Heuréky.cz a Zboží.cz môže automatická optimalizácia ceny za kliknutie pre jednotlivé produkty prebiehať až 12x denne, dňom i nocou, 7 dní v týždni . Možno samozrejme nastaviť aj maximálnu cenu za kliknutie a automaticky vypínať neúspešné položky.

Conviu je mocný nástroj ... a nie každý si naň trúfne sám. Zle nastavená stratégia Bidding môže vyjsť draho. Preto ponúkame pomocnú ruku, školenia či externú správu Bidding a alebo ... umelej inteligencie.

Stačí prepnúť do módu smart bidding a nechať pracovať šikovný algoritmus, ktorý vyhodnocuje v jedinej sekunde viac aspektov, než je ľudská myseľ schopná pojať za hodinu. Algoritmus určí, ktoré prudukty sa majú biddovat a na akých pozíciách, vychádza pri tom z historických dát a akutální parametrov.

Svoje snaženie potom sám vyhodnotí pomocou ukazovateľa Return on Ad Spend (ROAS) alebo bude optimalizvat podľa < strong> Percentá nákladov z obratu (PNO).

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.