Elasticr WMS

Zrýchlite expedíciu objednávok, sprehľadnite stav a pohyb tovaru, minimalizujte chyby v sklade a ušetrite náklady a drahocenný čas automatizáciou procesov. Používajte Elasticr WMS - systém na riadenie skladu, pohybu tovaru a distribúcie v elektronickom obchode.

Zvládame napríklad všetky skladové procesy e-shopu:

  • Objednávka zákazníka
    Ak je tovar na sklade, ide na expedíciu. Ak nie, môže sa automaticky objednať u dodávateľa. Nezáleží na tom, či ide o osobný odber, prepravu alebo zásielkový predaj. Proces je vždy riadený definovaným pracovným postupom.

  • Objednávanie od dodávateľa
    Môže byť vytvorená napríklad priamo na základe objednávky zákazníka, ručne alebo automatizovane podľa vami definovaných pravidiel, ako je minimálne množstvo položky na sklade alebo v pobočke.

  • Dodanie tovaru do skladu
    V porovnaní s dodacím listom používate manuálne terminály na kontrolu, či vám dodávateľ poslal to, čo mal. Podobne systém skontroluje, či dodávateľ dodržiava ceny platné v čase vašej objednávky.

  • Príjem tovaru na sklad
    Príjem sa uskutoční podľa vašich pokynov. Bez ohľadu na to, či máte sklady rozdelené podľa sekcií, značiek, šarží alebo typu výrobku, terminál skladníkovi vždy povie, kam tovar patrí alebo kam nemôže patriť.

  • Odoslanie zákazníkovi
    Pri expedícii dodržiavame zásady FIFO. Ručné terminály vedú skladníka po chodbe tak, aby nič nehľadal. Štítok pre nosič vytlačíte na 1 kliknutie. Tovar je možné vyzdvihnúť až pre 10 objednávok naraz.

  • Sťažnosti a vrátenie tovaru
    Vždy viete, kde sa pohľadávka nachádza, kto ju vybavuje a v akom je stave. Vybavujeme uznané reklamácie a opravné doklady, zasielame späť výrobcovi, zasielame do servisu, rušíme alebo odstupujeme od zmluvy do 14 dní.

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.