Hlasová samoobsluha

  • Po inštalácii vám okamžite pridelíme telefónne číslo s prednastavenou základnou správou a môžete ho začať okamžite používať.
  • Rozpoznáme volanie zákazníkom podľa ich telefónneho čísla, prečítame im stav ich objednávky alebo im pošleme SMS či e-mail s ďalšími informáciami.
  • Všetky správy a celú štruktúru si môžete jednoducho prispôsobiť, napríklad podľa svojej pracovnej doby.
  • Môžete si vybrať z niekoľkých rôznych hlasov, ktoré znejú tak prirodzene, ako keby ste hovorili s niektorým zo svojich kolegov.

Inteligentný hlasový automat MessageOk sa však ľahko nastavuje, takže ho vaši zákazníci budú radi používať, naozaj im pomôže a vám ušetrí prácu. 

Základné funkcie doplnku

Rozpoznávanie zákazníkov a načítanie stavu objednávky

Automat rozpozná zákazníka podľa telefónneho čísla a v prvej vete mu povie odpoveď na otázku, kvôli ktorej pravdepodobne volá - stav jeho objednávky.

Odosielanie SMS a e-mailov 

Ak chce zákazník ďalšie informácie, automat mu ich pošle prostredníctvom SMS alebo e-mailu - napríklad údaje o platbe za objednávku, pokyny na vrátenie alebo reklamáciu, odkaz na reklamačný formulár, číslo balíka a odkaz na sledovanie stavu doručenia u dopravcu alebo čokoľvek iné.

Spojenie s konkrétnym zamestnancom

Keď zákazník potrebuje vyriešiť niečo zložitejšie, na čo je zariadenie krátke, v závislosti od typu otázky ho spojí priamo s konkrétnym zamestnancom, ktorý ho bude sledovať.

Jednoduché prispôsobenie štruktúry a hlásení

Logiku, ponúkané možnosti a všetky správy si môžete sami prispôsobiť niekoľkými kliknutiami. Môžete tiež nastaviť, aby sa zariadenie správalo inak počas pracovnej doby a inak mimo nej, alebo aby bolo v určitých hodinách alebo dňoch úplne vypnuté.

Prehľadné štatistiky

V administrácii na jednom mieste prehľadne uvidíte celkový počet hovorov, ako dlho trvali, aké najčastejšie správy automat zákazníkom prehrával a aké možnosti si zvyčajne vyberajú. Vďaka tomu môžete ľahko zmerať, koľko času vám záznamník šetrí. A na základe údajov zo štatistík môžete ďalej vylepšovať logiku a správy.

Prečo si vybrať tento doplnok?

Ušetríte čas a prácu zákazníckej podpory - hlasový automat odpovedá na najčastejšie otázky, na ktoré zákazníci volajú.

Budete mať spokojnejších zákazníkov - Pretože vždy dostanú rýchlu odpoveď na svoje otázky, nikdy nebudú musieť dlho čakať na linke a budete im môcť pomôcť aj mimo vašich pracovných hodín.

V prípade neobvyklej situácie budete môcť zákazníkov rýchlo informovať a predísť ďalším problémom - pôvodnú správu môžete ľahko zmeniť v priebehu niekoľkých minút. 

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.