Incomaker

  • Umožniť vyššie konverzie prispôsobením kampaní na základe presných údajov o správaní zákazníkov
    Automatizuje klasické retenčné marketingové scenáre - opustené košíky, uvítacie sekvencie, opakované nákupy, dovolenkové alebo narodeninové kampane, reaktivačné kampane, upselling produktov, transakčné e-maily a akékoľvek iné pracovné postupy
  • Oslovte zákazníkov prostredníctvom e-mailu, SMS, sociálnych sietí, widgetov na mieste a ďalších digitálnych kanálov počas celého životného cyklu zákazníka
  • Nie je potrebné platiť za rôzny softvér a merateľná úspora času marketéra až do 70 % vďaka integrácii viacerých marketingových produktov
  • Pokročilá analýza údajov a umelá inteligencia na optimalizáciu kampaní - zhromažďovanie údajov z elektronického obchodu a iných systémov, ich analýza a integrácia do rozhodovania a automatizácie kampaní, automatizovaná tvorba obsahu
  • Synchronizácia prostredníctvom API - nápoveda.
  • Ďalšie nastavenie pomocou napojenia na službu tretích strán podľa nápovedy.

Incomaker je pokročilý nástroj na retenčný marketing poháňaný umelou inteligenciou. Čerpá údaje z vášho elektronického obchodu a ďalších systémov a využíva ich na automatizáciu retenčného marketingu od zachytenia a identifikácie náhodného návštevníka, cez jeho nasmerovanie na prvý nákup, upselling, riadenie spokojnosti zákazníka, motiváciu k opakovaným nákupom až po využitie zákazníka na šírenie pozitívnych referencií. Využíva e-mail, SMS, sociálne médiá a prvky na mieste priamo v e-shope, pričom využíva umelú inteligenciu na podporu ďalšieho predaja.

1) Premeňte náhodných návštevníkov na zákazníkov

Nenechajte si príležitosti uniknúť medzi prstami. Spoločnosť Incomaker zhromažďuje potenciálnych zákazníkov prostredníctvom vyskakovacích okien, vyplnených formulárov, informácií prevzatých zo stránky elektronického obchodu a ďalších kanálov. Identifikuje ľudí, ktorí navštívili stránku, vytvorí ich profily a potom automaticky zacieli vaše kampane priamo na nich. Umožňuje zbierať potenciálnych zákazníkov z reklám na Facebooku pomocou Leads Ads alebo sa prihlásiť na odber oznámení. Všetko v súlade s nariadením GDPR a zákonom o elektronických komunikáciách (cookies).

2) Nie sme všetci rovnakí: získajte si pozornosť personalizáciou

V komunikácii buďte osobný. Incomaker zabezpečí správnu komunikáciu so správnym zákazníkom v správnom čase. Uľahčuje tvorbu obsahu bez ohľadu na to, koľko e-shopov alebo jazykových verzií prevádzkujete. Vždy bude hovoriť so zákazníkom v jeho jazyku, vyberie pre neho tie správne produkty a zobrazí mu personalizované ceny. Viac personalizácie prináša viac konverzií.

  • Komunikácia v jazyku zákazníka
  • Syntéza textu
  • Oslovenie podľa mena
  • Personalizované ponuky produktov
  • Personalizované ceny a meny

3) Presvedčiť zákazníka, aby uskutočnil prvý nákup

Individuálne zľavy pri prvom nákupe, automatizácia opusteného košíka prostredníctvom e-mailu, sociálnych médií alebo SMS pomôžu doviesť váhavého zákazníka k prvému nákupu a ušetriť 8-10 % predaja, ktorý by sa neuskutočnil. Produktové widgety môžu personalizovať ponuku produktov priamo v e-shope alebo ponúkať produkty na upselling. Informačné prúžky a oznámenia upozornia na udalosti a zvýšia pocit naliehavosti. Incomaker pomôže doviesť zákazníka k prvému nákupu.

4) Komunikujte priebežne, pokročilé metódy segmentácie vám umožnia presnejšie zacieliť na zákazníkov

Incomaker má zďaleka najhlbšiu dátovú integráciu s e-shopmi a dokáže dáta plne využiť. Segmentácia zákazníkov na základe ich atribútov, predchádzajúceho nákupného správania, geografickej polohy, webového správania, reakcií na kampane, kontextuality, lead scoringu, RFM segmentov, kohort, nákupných persón a mnohých ďalších možností vám dáva možnosť realizovať aj tie najsofistikovanejšie marketingové stratégie bez potreby profesionálnych dátových analytikov.

Incomaker tiež dokáže vybrať najvhodnejšie skupiny zákazníkov pre vybraný súbor produktov. Tým sa výrazne zlepšuje dosah a neobťažujú sa zbytoční nerelevantní zákazníci. Komunikujte personalizované ponuky nepretržite prostredníctvom všetkých dostupných kanálov. Automatické príspevky na sociálnych sieťach šetria čas marketérov.

So zákazníkmi môžeme pohodlne komunikovať prostredníctvom všetkých kanálov:

  • E-mail
  • SMS
  • Sociálne siete
  • Prvky na webe
  • Vyskakovacie okná
  • Pristávacia stránka
  • Integrácia externých nástrojov

5) Monitorujte spokojnosť po prvom nákupe a časom priveďte zákazníka späť

Incomaker môže zákazníkovi po prvom nákupe poslať sekvenciu e-mailov, v ktorých mu vysvetlí napríklad výhody e-shopu v porovnaní s konkurenciou, reklamačné podmienky alebo ho pozve do VIP klubu. Vyhodnotením spokojnosti po prevzatí tovaru pomáha spoločnosť Incomaker predchádzať negatívnym hodnoteniam na stránkach porovnávajúcich ceny.

Pri rýchloobrátkovom tovare Incomaker určuje vzorec správania zákazníka a môže mu ponúknuť opakovaný nákup tovaru, ktorý sa čoskoro minie (tonery, detské plienky, krmivo pre domáce zvieratá...).

V každej fáze životného cyklu zákazníka umožňuje Incomaker komunikovať so zákazníkom optimálnym spôsobom kombináciou dostupných kanálov. Ponúka celý rad osvedčených scenárov alebo umožňuje vytvoriť akýkoľvek vlastný pracovný postup.

6) Najlacnejší marketing je odporúčanie od priateľa

Spoločnosť Incomaker aktívne podporuje meranie spokojnosti zákazníkov. Upozorňuje zákaznícku podporu na nespokojných zákazníkov a môže dokonca reagovať na proces podávania sťažností. Aktívne podporuje spokojných zákazníkov, aby e-shop a produkty odporúčali svojim priateľom: využíva všetky dostupné kanály.

7) Dátovo-analytický modul a reporting

Incomaker využíva údaje zo všetkých zdrojov. Môže čerpať údaje nielen z e-shopu alebo webovej stránky, blogu, ale aj z externých systémov ERP, CRM a ďalších transakčných systémov. Umožňuje čistiť údaje, vyradiť duplicity, pridávať adresy, geografickú polohu, chybné e-mailové adresy a mnoho ďalšieho. Vykonáva pokročilú analýzu údajov, zobrazuje výstupy v prehľadných zostavách a pripravuje ich na použitie v kampaniach a export.


8) Medzinárodné e-shopy

Incomaker má pokročilú podporu pre rôzne jazyky a trhy. Naši zákazníci pôsobia prakticky v celej Európe. Incomaker rešpektuje rôzne jazyky, meny a kultúry. So zákazníkmi vždy komunikuje v ich jazyku a zohľadňuje ich zvyky (napr. individuálne kalendáre sviatkov pre viac ako 15 krajín). Viacero e-shopov môžete spravovať samostatne alebo spoločne - presne tak, ako to vyhovuje vašej marketingovej stratégii.

Kto iný vám môže zaručiť pozitívnu návratnosť investícií?

Incomaker dokáže sledovať konverzie oveľa presnejšie ako služba Google Analytics, pretože má prístup aj k údajom z elektronického obchodu. Vďaka presnejším údajom dokáže spravovať aj kampane rovnako dobre ako autopilot lietadla, takže vám môžeme zaručiť, že sa vám investícia do Incomakera vráti už po 6-8 týždňoch. Incomaker vám zarobí viac, ako zaň zaplatíte. Ruku na srdce!

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.