MALL Delivery
- Napojenie cez Baselinker.
Novinka
Platené
Cena
Za prepojenie:
Od 9 EUR
Za službu:
Podľa cenníku služby
Pre aktiváciu kontaktujte priamo podporu služby.
Podpora
- Poskytovatel Baselinker
- Email info.cz@baselinker.com
Používate obchodnú platformu Upgates a kuriérsku službu Mall Delivery, ale premýšľate, ako zlepšiť proces spracovania a odosielania objednávok? Zvážte prechod na správcu objednávok BaseLinker. Proces integrácie trvá len chvíľu. Správca objednávok je základná funkcia systému, ktorá vám pomôže automatizovať prípravu zásielok a urýchliť proces expedície. Môžete tiež pripojiť ďalšie obchody a dopravcov a spravovať ich z jedného miesta.
Prečo integrovať služby Upgates a Mall Delivery do nášho systému?
- BaseLinker maximálne zjednodušuje proces prepravy - balíky možno hromadne odosielať bez vášho vstupu vďaka automatickým akciám. Nastavte systémové pravidlá, ktoré určia, ktorého dopravcu použiť, napríklad v závislosti od hmotnosti alebo konkrétneho tovaru.
- Systém za vás vygeneruje štítky a prepravný zoznam a odošle ich priamo do tlače.
- Pomôže vám aj pri komunikácii so zákazníkmi - pripravte si šablóny e-mailov a SMS a BaseLinker ich v určených situáciách odošle vašim zákazníkom. V takomto oznámení môže zákazník dostať číslo zásielky spolu s odkazom na sledovanie. Aktuálny stav balíka sa zobrazí aj na stránke s informáciami o špeciálnej objednávke.
- BaseLinker bude automaticky reagovať na zmeny stavu zásielky, napr. vás bude informovať o problémoch s doručením alebo pošle ďakovný e-mail/SMS zákazníkovi, ktorý si práve vyzdvihol zásielku.