MessageOK

  • Starostlivosť o zákazníkov, ktorá vám pomôže vybavovať otázky zákazníkov pomocou samoobsluhy.
  • Zníži sa počet telefonátov a e-mailov od zákazníkov.
  • Automatizujte procesy.
  • Zlepšuje skúsenosti zákazníkov.
  • Prepojenie pomocou API - aktiváciu vykonáte podľa pomocníka.

S MessageOk môžu zákazníci sami vykonať storno objednávky, zmeniť spôsob platby, vytvoriť štítok pre Packetu, objednať vratku kuriérom a ďalšie požiadavky u ktorých nie je nutný chat alebo dopisovanie..

Už sa nebude stávať, že otázky od zákazníkov dorazia z kontaktného formulára nezrozumiteľné alebo neúplné. Správa od zákazníkov dorazia vždyperfektne pripravená na vyriešenie. Menej zbytočného dopisovanie a viac času na skutočné riešenie požiadaviek.

Ako zákaznícka samoobsluha zvyšuje zákaznícku spokojnosť?

Jednoducho: v skutočnosti zákazníci veľmi dobre vedia, čo potrebujú. Ak je možné sa dostať k tomu, čo potrebujú bez toho aby museli preskakovať zo stránky na stránku, príliš tápať alebo hľadať, ich pocit z toho, že si môžu pomôcť sami, výrazne zlepší celkovú zákaznícku skúsenosť.

MessageOk nie je klasický chat. Je to webová samoobsluha pre vašich zákazníkov, ktorá zefektívni prácu vašej zákazníckej podpore a urýchli vybavovanie prichádzajúcich požiadaviek. Pre otázky, ktoré sa opakujú, stačí vytvoriť tzv. Zákaznícky scenár. Vďaka týmto scenárom každý zákazník prejde procesom zadanie svojej požiadavky krok po kroku. Výsledkom je absolútne jasný a prehľadný požiadavku s validnými údajmi, ktorý vašu operátori zvládnu vyriešiť v priemere o 60% rýchlejšie, než správy zaslané cez chat, e-mail alebo telefón.

Podrobné štatistiky vám ukážu, najčastejšie dôvody kontakte a budete tak vedieť, na ktoré oblasti by ste sa mali zamerať.

Ako na to?

V jednoduchom editore poskladáte jednotlivé kroky za seba. Pridáte box na získanie čísla objednávky, spýtate sa na zákazníka či chce vrátiť peniaze a pod. Postupne tak vznikne kompletný zákaznícky scenár. Zákazníckym scenárom môže byť napríklad vrátenie tovaru, zistenie stavu objednávky alebo reklamácie zásielky.

Službu môžete používať s akýmkoľvek nástrojom na príjem ticketov, online chatom alebo nástrojom na správu vašej firemnej e-mailovej schránky.

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.