Omnicado

  • Integrátor poskytujúci prepojenie s najpoužívanejšími trhoviskami v Českej republike a na Slovensku.
  • Vaše produkty sa dostanú k 300 miliónom zákazníkov v celej Európe.
  • Vaše systémy a procesy zostanú v rámci spolupráce nezmenené.
  • Spravujte všetky trhoviská z jedného miesta.

Doplnok Omnicado vám uľahčuje prácu s trhoviskami a ponúka automatizáciu celého procesu predaja, aby ste ušetrili maximum času na operácie. Služba sa postará o zaradenie vášho produktu do zoznamu a jeho správne zaradenie do kategórie. Synchronizuje údaje o produktoch a objednávkach s vašimi systémami, takže objednávky sa presúvajú a zároveň sa sleduje preprava a zásoby.

Umožňuje rozšíriť predaj do ďalších krajín vďaka možnosti prekladu do 27 jazykov. Postará sa napríklad o import faktúr MALL Self-Billing do vašich účtovných programov.

Takto budete mať prehľad o svojich skladovaných produktoch, stave a expedícii objednávok na jednom mieste v systéme Omnicado 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Trhovisko ako predajný model vám teda umožňuje predávať tovar v rámci vášho e-shopu takzvaným obchodníkom - teda tretím stranám - a rozšíriť tak svoju ponuku o tovar, ktorý nechcú mať na sklade. Najznámejším príkladom úspešného prechodu na trhový model je samozrejme najväčší internetový predajca na svete - Amazon. V Českej republike je významným hráčom MALL - e-shop s viac ako 22-ročnou históriou, ktorý spustil aj trhovisko - takže môžete dostať svoje produkty k jeho zákazníkom a ušetriť peniaze, ktoré by ste investovali do reklamy.

Keďže trhovisko je predajný model, je dobré spomenúť, že e-shopy a prevádzkovatelia trhovísk neponúkajú obchodníkom možnosť predávať tovar len tak, ale berú si províziu za sprostredkovanie objednávky. Tá sa líši v závislosti od kategórie, v ktorej sa predávaný výrobok nachádza (rovnako ako sa líši vaša marža v jednotlivých kategóriách).

Môžete sa stretnúť aj s inými poplatkami - či už vo forme mesačných platieb za predajný účet alebo odmien viazaných na počet objednávok.

Prečo používať doplnok?

  • Služba sa postará o vaše produkty a ich správnu kategorizáciu.
  • Synchronizuje údaje o produktoch a objednávkach s vašimi systémami, aby bolo možné presúvať objednávky a zároveň sledovať prepravu a zásoby.
  • Umožňuje rozšíriť predaj do ďalších krajín vďaka možnosti prekladu do 27 jazykov.
  • Postará sa napríklad o import faktúr MALL Self-Billing do vašich účtovných programov. 

Takto budete mať prehľad o svojich skladovaných produktoch, stave objednávky a expedícii na jednom mieste v Omnicado 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Aktivácia a nastavenie sú intuitívne a o ostatné sa postará náš tím.

Pre koho je určený?

Pro všechny výrobce, prodejce a e-shopaře kteří snadno chtějí prodávat na zahraničních trzích

Doplnok Omnicado prináša:

Pripojenie k trhom

  • Amazon,
  • MALL,
  • Alza,
  • Kaufland.de,
  • Allegro,
  • eMag
  • a mnoho ďalších

Spoločnosť Omnicado poskytuje

  • Synchronizácia zásob v reálnom čase
  • Okamžité štatistiky predaja, vždy aktuálne sledovanie AOV Cashflow
  • Vykazovanie ziskovosti produktu
  • Exporty pre vašich účtovníkov a ich systémy
  • Výrazne zefektívnite svoju stratégiu predaja
  • Schopnosť expandovať na zahraničné trhy
  • Služby agentúry
  • Preklad produktov do iných jazykov
  • Profesionálne produktové fotografie

Aj vy sa môžete jednoducho stať súčasťou rodiny e-shopov Upgates.