12) Ako na PPC reklamu e-shopu na Google a Zoznam

12) Ako na PPC reklamu e-shopu na Google a Zoznam

Čo je to PPC, ako ho riešiť u e-shopu a má zmysel sa do toho vôbec púšťať? To si povieme v článku od nášho partnera Besteto. Agentúra sa špecializuje na online marketing, PPC, vyhľadávače tovaru, SEO a obsah.

PPC: Pre e-shopy

PPC: Pre e-shopy

Väčšina e-shopov kontroluje pravidelne svoje týždenné alebo mesačné prehľady, ktoré im pomáhajú si uvedomiť, ako ich kampane fungujú v priebehu času a ako sa na ich efektivite prejavujú zmeny, ktoré v kampaniach vykonávajú. Jedným z hlavných dôvodov neúspechu v PPC reklame je totiž nedostatok stratégie, plánovania a proaktívneho myslenia. Výkon platenej reklamy je totiž ovplyvňovaný mnohými ďalšími faktormi, ktoré so samotnou PPC reklamou zdanlivo nesúvisí, napriek tomu však na jej výkon majú veľký vplyv.

PPC: Je pre úspech kampane dôležitejšia cena za kliknutie, alebo vyššie rozpočtu?

PPC: Je pre úspech kampane dôležitejšia cena za kliknutie, alebo vyššie rozpočtu?

Aký je rozdiel medzi rozpočtami a ponukami v PPC reklame? Mnoho ľudí sa domnieva, že na to aby boli úspešní v PPC reklame, stačí mať dostatočne vysoký rozpočet. Napriek tomu že sa môže zdať, že s väčším rozpočtom by ste mali byť konkurencieschopnejšie, častejšie vyhrávať v reklamnej aukcii a tým pádom dosahovať vyšších hodnôt KPI, ako keď máte iba menšie rozpočet, nie je tomu tak vždy.

PPC: 5 najčastejších chýb. Robíte ich aj vy?

PPC: 5 najčastejších chýb. Robíte ich aj vy?

Chybovať je ľudské. A pretože väčšina PPC marketérov sú zatiaľ ešte stále ľudia, chybám sa nikto z nás nevyhne. Tie najbežnejšie chyby v PPC kampaniach možno našťastie ľahko odstrániť. Dôkladnú revízií svojich kampaní môžete odhaliť existujúce slabé miesta a ich vylepšením je možné dosiahnuť oveľa viac konverzií vášho e-shopu a vyššiu mieru návratnosti prostriedkov investovaných do tvorby e-shopu.

Google Na koľko vás prídu kampane

Google Na koľko vás prídu kampane

V spolupráci so serverom Fondik.cz vám prinášame prehľadné informácie ohľadom kampaní na Google Ads, možnosti voľby ich cieľov a tiež finančnej náročnosti. Platená reklama totiž môže byť v určitej fáze e-shopu veľmi užitočný nástroj pre ďalší rast, zvýšenie návštev stránok e-shopu a hlavne navýšenie konverzií.

Google: Automatické ponuky a najčastejšie chyby

Google: Automatické ponuky a najčastejšie chyby

V prístupe k ponúkanie ceny za kliknutie u PPC reklamy možno v poslednej dobe sledovať určitý posun. Zatiaľ čo ešte nedávno väčšina inzerentov spoliehala na ručné ponúkanie cien za kliknutie, založené na analýzach výkonu, návštevnosti a podobne, v poslednom roku sa stále viac z nich obracia k automatickým ponukám ceny za kliknutie.

Google: Reklamy v Nákupech - využite naplno ich potenciál

Google: Reklamy v Nákupech - využite naplno ich potenciál

Úspešná kampaň v Nákupoch Google nie je žiadna veda, ak využijete niekoľko základných pravidiel a vyvarujete sa najbežnejších chýb. Ak vykonávate auditu svojho PPC účtu, väčšinou narážate na tie isté problémy alebo príležitosti na zlepšenie. V tomto článku sa dozviete, ako vyriešiť niektoré z týchto bežných problémov a využiť potenciál vašich reklamných kampaní v nákupe Google na maximum.

Google: Ušetrite za inzerciu v Nákupoch vďaka CSS

Google: Ušetrite za inzerciu v Nákupoch vďaka CSS

Predbehnite konkurenciu vďaka nižším cenám za kliknutie. Vďaka členstvu v Google CSS programu môžete začať čerpať výhody a inzerovať v Google nákupy so zľavou až 20%. Prečítajte si, ako na to.