Propagácia na Facebooku a Instagramu pre e-commerce

Propagácia na Facebooku a Instagramu pre e-commerce

Začínate s vlastným podnikaním, ale nedarí sa vám na váš web priviesť návštevnosť a už vôbec nie získať finálny konverzie - nákupy? Alebo máte problémy dostať váš produkt medzi ľudí a budovať o ňom povedomie? Reklama na Facebooku a Instagramu môže byť to pravé pre vás.

Facebook: Marketingové tipy, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze na Facebooku

Facebook: Marketingové tipy, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze na Facebooku

Vytvorili ste e-shop, vyhrali ste si s textami, s výzvami k akcii a s nastavením cenovej politiky? Tým však vaša cesta k úspešnému online biznisu ešte len začína. Potom čo ste spustili nový web, nastáva čas pre ďalší krok, ktorým je privedenie návštevníkov a ich premena v platiacich zákazníkov. Jedným z najlepších zdrojov platiacich zákazníkov v súčasnom online svete je Facebook. Propagácia stránky na Facebooku môže byť pomyselným jazýčkom na váhach, ktorý rozhodne o vašom úspechu či porážke, ak všetko urobíte správne.

Facebook: Pred spustením reklamy si skontrolujte nastavenia

Facebook: Pred spustením reklamy si skontrolujte nastavenia

Nie ste si istí v nastavovaní vašich reklám na Facebooku? V článku sa dozviete užitočné rady ako správne vybrať marketingový účel, umiestnenie alebo okruh používateľov pre PPC kampaň. Žiadna reklama nemôže byť efektívna bez spätnej kontroly. Poradíme vám, ako využiť facebook pixel na sledovanie úspechov vašej kampane.
Článok pre vás pripravila digitálne agentúra SEO Consult.

Facebook: Ako propagovať lokálnu firmu

Facebook: Ako propagovať lokálnu firmu

Máte okrem internetového obchodu tiež kamennú predajňu a radi by ste využili vzájomnej synergie? Potom môžete využiť sily sociálnych sietí a zacieliť na lokálne zákazníkov, ktorí môžu potenciálne mať záujem o návštevu vašej lokálnej predajne alebo pobočky. Ako na to si povieme v tomto článku.

Facebook: 3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu"

Facebook: 3 kroky pri budovaní "podobných okruhov používateľov e-shopu"

Je dobre známym faktom, že Facebook môže byť skvelým spôsobom ako osloviť potenciálnych zákazníkov vášho e-shopu, ktorí ho v minulosti navštívili, prejavili záujem o vaše produkty alebo u vás dokonca nakúpili. Okrem oslovenie predchádzajúcich návštevníkov však môžete urobiť ešte viac.